Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ting sker bare (Paulina-privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ting sker bare (Paulina-privat) Empty
IndlægEmne: ting sker bare (Paulina-privat)   ting sker bare (Paulina-privat) Icon_minitimeMan 27 Jun 2011, 01:23

S-byen
T-22.00
O-ikke et øje
P-Sort bukser hvid t-shirt sorte sko
V-blæst


Ray stod oppe af en pæl inde i en byen bare for at stå der han havde ikke rigtig sat sig noget for denne aften den kunne jo ende med så mange mystiske ting som at han måske ville møde en ny person som kunne blive hans ven eller noget hvem viste hvad aften og natten kunne bringe med sig.
Han tog en pakke tandstikker op og tog en ud af den og satte den i sin mund bare for at lave noget det kunne være meget svært at finde noget at lave om aften når der ikke rigtig var nogen folk til stede.
Lidt væk fra ham sad der en lille kat og kiggede på ham og miavede så sødt som en lille killing kunne og den kom stille hen til ham og han samlede den op til sig og kiggede på den "hej med dig lille ven er du blevet væk fra der hvor du kommer fra"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede efter om den havde noget der kunne vise hvor den kom fra for så skulle den jo tilbage der til men det så ikke sådan ud til at den havde det så han kiggede på den "du er da for lille til at klare dig selv her ude i byen så jeg tror jeg vil tage mig af dig så er du min lille kat"sagde han med et smil og kælede for den lille killing men han stod med den i sin arm den var lidt lege syg så den prøvede at fange hans finger og han stod og grinte lidt af det og han havde ikke opdaget at der var nogen til stede fordi han havde sit fokus på den lille killing.
Tilbage til toppen Go down
 
ting sker bare (Paulina-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: