|
| tom og ensom aften | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 09:46 | |
| Dato : irl Årstid : irl Dag :irl Vejr : sne over alt og koldt Sted : mareds pladsen Tid : irl Omgivelser: meget tomt og stille
taron stod midt på markeds pladsen og så facsineret op på himlen med at fjollet smil på læben, han havde en lille dræbe blod i mundvigen og så godt mæt ud, hans skjorte var helt åbnet og faktisk også ildt ødelagt, han rettede kort på pande håret selvom der ikke var nogen så der var jo ingen grund til at se godt ud, men det var nok bare en vane så han tænkte ikke rigtig videre over det, der var ingen lyd, eller jo måske lige et lille vinge slag fra en fugl der var på vej tilbage til sin rade. taron rettede sit blik frem og lod det så glide rundt på den tomme plads i håb om måske bare at se person, hvilken som helst bare en han kunne snakke med, da han savnede selvskab for det gjorde han altid når han var alene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 09:53 | |
| Austin gik stille hen over den tomme plades, han havde en vinterjakke på samt tørklæde som dækkede hans ar og et par varme vanter, han bukkede sig ned og tog lidt sne i hænderne, han formede det og rejste sig, han gik lidt og kastede med den og sukkede så og lode den falde til jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 10:00 | |
| taron fik pludselig færten af et menneske og smilte skævt, han så rundt og fik øje på mennesket og lage hovedet svagt på skrå *ham har jeg da set før?* tænkte han undrende og prøvede at huske, han trak så bare på skuldrende og gik lydløst med mennesket med et venligt og mundert smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 10:01 | |
| Austin lagde ikke mærke til at han ikke var alen på pladsen før ahn fik set op og så den fremmede komme hen mod ham, han gik et par skridt væk og så næsten skræmt på ham "Huh?" sagde han lidt usikkert og var bange for hvad han ville, selvom han smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 10:07 | |
| taron stoppede da han kunne så drengen blev bange, han lage hovedet på skrå igen og smilte forsat venligt "du skal ikke være bange...jeg gør dig intet" sagde han roligt og stod stille, han studerede drengen lidt for bedre at kunne huske hans udseende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Tors 17 Dec 2009, 10:29 | |
| Austin stod stille og så lidt på ham "Hvad vil du?" spurgte han så stille og var parat til at løbe, han var blevet meget forsigtig med hvem han snakkede med, efter alt det der var sket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tom og ensom aften Fre 18 Dec 2009, 10:26 | |
| taron så på ham og lage hovedet på skrå af undren over at austin virkede så nervøs "øhm...ikke noget speciel...jeg vil bare have lidt selvskab..." sagde han roligt og smilte forsat venligt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tom og ensom aften | |
| |
| | | | tom og ensom aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|