Emne: Sv: Hey you.-Demetri Tors 04 Aug 2011, 12:01
"Nprh Dawn, det tid" sagde han og smilte roligt til hende dettevar bare en face af had,.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hey you.-Demetri Tors 04 Aug 2011, 12:18
Hun smilte bare stadig det samme smil.. "To mod hende ville det være ondt" hun grinte lidt Hun var vild lige nu
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hey you.-Demetri Fre 05 Aug 2011, 22:29
"jeg har ikke tænkt og blande mig" sagde han vendte sig væk fra hende og smilte for sig selv, dette ville blive sjovt at hører om, senere, Dawn ville lide og det Samme med Camille. Han smilte stadig for sig selv men smilet blev mere grumt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hey you.-Demetri Fre 05 Aug 2011, 22:36
Hun grinte af ham "Hvem siger jeg ville gøre det" Hun rystet på hovedet af ham...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hey you.-Demetri Fre 05 Aug 2011, 22:53
"Gører hvad?" sagde han og kiggede på hende, "iNGEN havde sagt noget om at gører noget? Men Demetri var pluselig ikke i huør til at snakke med Dawn, en slags irretation var kommet ham for øje over hende. Han sukkede og kiggede halv ovverlegent ud i mørket.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …