Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dejlig dag for et menneske. //alle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:39

"Jamen" hun rystede på hoved, "Vampyrer findes ikke" sagde
hun og rystede på hoved, de seneste dage havde hun oplevet
så mange mærkelige ting, så om det var sandt eller ej i Lisa's
hoved fandtes de jo virkelig allligevel. Hun sukkede og satte
glasset fra sig, "Hvad med den lille pige, har du fundet hende?"
sprugte hun nervøst. Lisa havde alt for mange tanker i hoved
til overhoved at forstille sig havde der kunen have været sket
den dag ved havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:43

Crasie kiggede undrende på hende. Crasie havde ind til videre kun godkendt at hun havde Isabella i sig. Men selvom Isabella har sagt så mange gange at hun har tre andre personligheder, har Crasie ikke accepteret det endnu. Derfor forstod hun ikke hvad hun snakkede om, for hun havde ikke set nogen pige.
"Jeg så ikke nogen pige, så jeg tror at hun nok slap væk"
Det var lige det eneste Crasie kunne finde på at sige, som stadigvæk er sandt men også kunne berolige Lisa.

//jeg syntes måske emnet er måske ved at gå lidt i stå, for jeg ved ikke hvad der skal ske længere henne, men hvis du har en ide :) Kunne det være fedt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:45

//bare sig hun skal gå...klokken slog 12 på dagen og du havde noget hemmeligt at lave...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:47

Lisa FORSTOD intet det hele var så underligt.
Hun sukkede, "Men jeg må gå" hviskede hun
lavt og kiggede på på Crasie, "Hvor kommer
jeg ud henne" Lisa ville bare gerne hjem nu.,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:47

//ja og så måske lave et nyt emne med et eller andet :) Eller hvis du måske emner i et frit emne, som jeg kunne joine i :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:49

//kunne vi godt...men ikke ige nu okay?? :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:53

//jaja :) //
Crasie så på hende, hun skulle ikke vide hvor hun boede. Så crasie gik stille og roligt imod Lisa. Så rørte hun hende, og så blev alt sort for hendes blik. Hun kunne heller ikke høre noget som helst. Det eneste hun kan hører er hendes egne tanker og hjertets banken. Så hørte hun en beroligende stemme.
"Dette er for dit eget bedste"
Lisa havde den følelse af at hun ikke kunne bevæge sig. Så crasie tog hende op igen i sine arme og førte hende udenfor og længere væk. Hun fjernede først illusionen da Crasie var gået ind igen.


//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:57

/out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag for et menneske. //alle   En dejlig dag for et menneske. //alle - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dejlig dag for et menneske. //alle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel
» Menneske
» Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )
» Igennem menneske mængden - Altair.
» Selv sorger kan heles af nye menneske - Isaac

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: