|
| Koncert! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 02:29 | |
| Dato : 18 dec Årstid : Efterår. Dag : Fredag. Vejr : Køligt men tørt. Sted : I et stort festlokale Tid : 22:30 Omgivelser : Dansende kroppe og fulde mennesker der er til koncert Tøj: http://guitargirlsclub.deviantart.com/art/Don-t-Take-My-Name-In-Vain-115718973Hayley stod ømme bag scenen hun havde mange naver på, og tog defor en smø, hun kiggede lidt på de ander piger der skiftede tøj, hun bed sig i læben og slukkede smøgen, hun gik så hen, og tog det tøj der hang på en stol, hun kiggede lidt på det, og med stor skrift stod der, Til Hayley, Hun sukkede da hun så hvor lidt tøj det var hun skulle hav på, men hun vidste Marcus kom, så hun tog det lidt mere roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 02:38 | |
| Marcus kom gående hen langs dansegulvet og lod sit blik kort ramme scenen som han viste Hayley skulle stå på. Han smilte svagt ved tanken om at se hende synge og rette lidt på sit hår for at se nogenlunde ud. Han havde nemlig teleporteret sig herud, og det kunne godt gøre noget ved ens tøj eller hår hvis man ikke var forsigtig. Han havde også sørget for at se nogenlunde okay ud med tøjet, men da han så rundt på de andre tænkte han lidt over om det tøj han havde taget på var okay. Men han stilte sig bare roligt midt på gulvet og så op mod scenen med et svagt smil. Hans tøj: http://robertpattinsonwho.com/wp-content/uploads/2009/03/robert-pattinson-and-nikki-reed.jpgp.s: Han har ikke huen på ^^ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 02:45 | |
| Hayley kunne se Marcus, selvom han ikke ville kunne se hende, hun havde fåret tøjet på og krydsede finger for han synes det var okay, der kom en mand ind og sagde til hayley "Du skal have en anden trøje på en trøje hvor man kan se din flotte mave" han gav hende toppen og gik igen, Hayley bed sig i læben, hun tog blusen af og tog toppen på, son sad dtemt ned over hendes bryster så de så dobbelt så storer ud, den var meget ned ringet og den gik hende til ribenen, hun sank en klumb da hun havde fåret den på hun gik så hen til bodert hvor vampyrene der var med i hendes band sad og drak og røg, hayley tog en øl og en smøg, og tænkte *Telepoter dig her ind skat* hun håbede på han vil læse tænken, hun tog smøgen i munden og sugede ind hun pustede så ringe ud og tog en tår af sin øl bagefter, og vendtede på han kom |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 02:50 | |
| Marcus fik svagt skimmet en fra Hayley´s band bag scenen og fik et drilsk smil på læben. Han så sig kort rundt og regnede ikke med at nogen ville opdage hvis han lige pludselig var væk. Så hurtigt teleporterede han sig om bag scenen og alle fra Hayley´s band rettede øjnene på ham med det samme og han sank kort og lagde sin ene hånd om bag nakken og tænkte lidt, " ehm... goddag, er der en Hayley til stede heromme?" spurgte han og kløede sig nervøst i nakken, han havde ikke opdaget at Hayley faktisk stod lidt væk og smilte tøvende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 03:32 | |
| Hayley sad ved et rundt bor og røg, og drak noget af sin øl, "Øhm Hayley" råbte en af drengen, Hayley tog smøgen i munden og satte ølen og kiggede tilbage "Ja" hun så Marcus og smilede stort , "Hej skat, kom her over" hun smilede og kiggede tilbage på pigerne, "Uuuhh, det er ham den forvlovede" råbte drengene i kor pigerne smilede til Hayley, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 04:47 | |
| Marcus så Hayley og smilte skævt, han så kort på pigerne og drengene før han bevægede sig over imod Hayley, imens lod han blikket glide rundt på de forskellige ting, fordi han var nysgerrig efter at se hvad de skulle spille med. Han kom hen til hende og fik øje på hendes tøj og rømmede sig kort, " så lidt tøj, troede jeg ikke at du skulle have på, det er faktisk ikke det jeg forstillede mig" sagde han og vendte kort blikket hen på pigerne igen, som ikke så meget anderledes ud end Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 04:54 | |
| "Sorry" hun bed sig kort i læben, da drengen begyndte og råbe "Snav, snav, snav" Hayley blev ret genert og sank kort en klumb men gik så tæt på ham, hun stillede sig på træ og kyssede ham vildt og dybt på munden, hun lukkede øjnene og lagde armene om ham, og smilede i det vilde kys, drengen begyndte nu og råbe "Uuuuuuuuuuuu" de grinede lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 05:39 | |
| Marcus blev også ret utilpas da drengene begyndte at råbe at de skulle snave, men han blev ret overrasket over at Hayley kom tæt på ham og kyssede vildt på munden. Han lagde hænderne på hendes hofter og lukkede også selv øjnene imens han kyssede vildt videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 05:41 | |
| Hayley stak tungen ind i hans mund, og kørte en hånd ind under hans trøje, hun var vant til drengene råbte, det plegede de og gører,men de stoppede nu med og råbe, og lavede derfor ting til og gøre scenen klar, Hayley kyssede vider i et vildt tungekys, imens hun nød det, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 05:46 | |
| Marcus åbnede munden og mødte hendes tunge, han var nu ikke så vild med at kysse sådan foran andre, men tog det som en oplevelse. Han lagde så helt armene om hende da han mærkede hendes hånd inden under hans trøje og smilte i tungekysset, men nød hende bare og tænkte kun på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 05:51 | |
| Hayley viklede sin tunge om hans og smilede selv i tunge kysset, hun gjorder det så vildt som muligt og stod helt op af ham, hun stak nu begge hænder ind under hans trøje og kørte dem i hjerter så han ville kunne mærke det, pigerne og drengen, lavede bare ders arbejde imens stod Hayley og Marcus bare og snavede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:04 | |
| Marcus smilte i kysset igen og fulgte hende med at gøre det så vildt som muligt. Han nussede hende blidt ned af ryggen og holdte hende ind til sig. Han slap dog lidt efter kysset, selvom han viste at han ville komme til at høre for det. "Hvad tid starter i med at spille?" spurgte han smilende og tog sin ene hånd op og fjernede noget af hendes hår for ansigtet og kyssede hende kort på panden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:18 | |
| Hayley kiggede overraskene på ham men smilede bare, "Øhm Nikki, hvad tid skal vi spille" spugerte hun, en af drengen de smilede til dem, "15 Min" sagde de og arbjede så vider, Hayley tog hans hånd, og puffede ham blidt ned i stolen, hun satte sig så på ham, og tog sin smøg som lå i askebardt og hun tog den i munden og sugede ind og pustede efter noget tid cikler ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:24 | |
| Marcus løftede det ene øjenbryn da hun tog smøgen i munden, han tog hånden op og tog den ud af munden på hende, han var faktisk ret ligeglad med hvad hun sagde til det, han tog den så ind i hånden og smuldrede den og åbnede så hånden igen og stumperne faldt ned på jorden, " jeg vil altså ikke have at du ryger Hayley, det er ikke sundt for dig og tænk nu hvis du var gravid, så ville du skade barnet med det" sagde han tænkende og tog hånden ned på armlænet af stolen og løftede igen øjenbrynet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:33 | |
| Hayley kiggede underne på ham "Okay" sagde hun forvirret "Gider du ikke godt og stoppe, jeg er ikke gravid, og jeg er ikke ryger, det får mig til og slappe af inden jeg skal på scenen" sagde hun irrertert, og tog en ti smøg og tændte den "Og så må det skde mig, jeg har fandme levet længe og jeg lavede næsten ikke andet en at ryge da jeg var ung, og nu tager jeg en møg og så tror du jeg er ryger og jeg er gravid igen" hun sugede røgen ind og pustede den ud bagefter hun holdte fast på den så han ikke så nemt kunne tag den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:42 | |
| Marcus så irreteret på hende og tog hende op i sine arme og rejste sig op, han vendte sig og satte hende ned i stolen, " okay fint så ryg du bare videre, men jeg har altså ikke lyst til at se på imens du ryger, så jeg venter bare nede på gulvet til at du går på scenen" sagde han stille og begyndte at gå hen mod den lille trappe så han kunne komme ned på gulvet igen, pigerne fra bandet sendte korte blikke efter ham og det samme gjorde drengene, Marcus var ligeglad hvis de sagde noget efter ham. Lige nu ville han bare ikke sidde og se på at sin forlovede kun kunne ryge for at falde til ro, det irreterede ham faktisk lidt men gad ikke skændes over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 06:49 | |
| Hayley vende øjne af ham og trak på skulderne "Ja, når men skal vi øve en sidste gang indne vi går på" hun røg smøgen færdig og begyndte så at synge til det hans spillede, hun smilede og lidt efter skulle de på scenen, og føst gik alle de ander ud også så kom Hayley og de begyndet at spille, og Hayley lavede headbanking, og begyndte lidt efter at synge, alle hoppede og sang med på Sangen, Hayley kiggede nogle gange på Marcus men så så væk fra ham, da hun synes det var noget mrkeligt noget og blive sur over. https://www.youtube.com/watch?v=aCyGvGEtOwc |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:01 | |
| Marcus sad på en stol indtil væggen og så op på dem imens de spille, han smilede ikke, han lyttede bare til det de spillede og så neuralt op på dem og sukkede så svagt. Han måtte indrømme at hun sang godt og han smilte faktisk svagt over det, men vendte såblikket væk da en pige kom hen til ham og lagde den ene hånd på hans bryst, " du ser ud til at kede dig, hvad med at gå ud på dansegulvet og danse med mig, jeg skal nok lade være med at bide" drillede pigen små grinene og Marcus smilte bare svagt over det og tænkte lidt, " jeg ved nu ikke helt, jeg er her kun for at se på" svarede han roligt og smilte svagt igen. Pigen så ikke helt tilfreds ud med hans svar og stilte sig ind til ham og hviskede, " kom nu, værd nu sød, hvordan kan man overhovedet lade sådan en lækker steg som dig sidde her helt alene, det fatter jeg altså ikke" pigen blinkede hurtigt til ham og smilte frækt, Marcus rystede bare på hovedet og smilte svagt. Pigen xD : http://thumbs.dreamstime.com/thumb_32/1133555663uV19Iw.jpg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:17 | |
| Hayley sang vider hun så godt det der skete nede ved Marcus, hun blev kun mere trist, især da hun så han smilede og hvor tæt hun var på ham, men Hayley kunne jo ikke gører noget, Hayley kiggede vk, og sangen var færdig, de spille et til rovk nummer inden hun skulle ind og skifte tøj, hun skyldte sig og så trist rundt hun fandt tøjet og tog det på, hun kom ind og satte sig ved et klaver og begyndte så at spille sammen med de "Den kaldes we are broken" og vis man kendte Hayley lige så godt som Marcus, ville han kunne hører hun var trist, hun begyndte og synge https://www.youtube.com/watch?v=77DqMMyGxu8
Sidst rettet af Hayley.. Tirs 29 Dec 2009, 03:24, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:29 | |
| Marcus tog sine hænder på pigens skulder og tog hende lidt væk fra sig, " jeg er faktisk ikke ledig, jeg sidder og ser på at min kæreste eller rattere forlovede spiller" sagde han og løftede det ene øjenbryn, pigen så på ham med åben mund og kastede lidt med håret, " det var ikke særlig godt at du afviste mig, du kunne jo komme slemt til skade" sagde hun irreteret og smilte så lumsk så hendes tænder blev vist og de var spidse ligesom Hayley´s, Marcus så lidt overrasket på pigen, men rejste sig så op og skulle til at sige noget da Hayley kom ud igen og sagde hvad hun skulle synge og han kunne sagtens høre at hun lød trist. Marcus vendte sig og begyndte at gå tættere op mod scenen, men han blev forhindret i det da pigen tog fat i hans ærme og kastede ham hen på et bord så det faldt sammen under ham og de mennesker som stod derover veg lidt tilbage, Marcus ømmede sig lidt og pigen stod nu over ham og smilte ondt ned til ham, " jeg sagde jo at du kunne komme til skade" sagde hun ondt og satte sig ned på hans mave, Marcus bed tænderne hårdt sammen og teleporterede sig lidt efter væk og havnede på ryggen igen over i hjørnet af salen og satte sig lidt op af væggen. Salen var rimelig stor, så han regnede ikke med at pigen fandt ham lige med det samme, han tog sig til skulderen igen som gjorde ondt og fandt nu ud af at han blødte og bed tænderne hårdt sammen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:35 | |
| Hayley stivnede da hun duftede han blødte, da hun ikke hvade set hvad der var sket, hun sang hurtigt sangen færdig "Så er der pause til det i skal" sagde hun smilene men smilet var falsk hun faldt hurtigt marcus og så underne på ham, hun gik der hen og stod 50 cm væk fra ham " Når så du hygger dig" sagde hun trist og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:41 | |
| Marcus så tænkende på hende og rynkede kort panden, men rejste sig så op fra gulvet og sukkede svagt, " jeg hyggede mig, indtil den ånsvage dulle kastede mig ind i bordet" sagde han og ømmede sig lidt igen, han så fordi Hayley for at se om pigen var der endnu, men sukkede lettet og vendte så blikket på Hayley igen og viste ikke rigtig hvad han skulle sige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 07:55 | |
| "Du bløder" hun tænktr lidt "Kom", hun ville ikke røre ham, da hun var bange for han ville hive sin arm tilsig efter det med smøgerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 08:00 | |
| Marcus nikkede og vendte blikket bag på sin skulder og prøvede at se hvor meget han blødte, men han kunne ikke selv se det og han sukkede svagt over det, han så så på hende igen og nikkede kort og bevægede sig over til hende og ville ikke bevæge skulderne for meget, da han sagtens kunne mærke såret, " du behøver ikke at spille sej, hvis du er tørsig" sagde han og smilte svagt, men tøvede dog også lidt med det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Koncert! Lør 19 Dec 2009, 08:05 | |
| "Jeg er ikke tørstig, jeg vil bare putte noget på dit, sår, jeg er jo ikke den eneste vampyr vel" hun smilede ikke men gik bare vider op mod bag scenen, hun bed sig i læben |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Koncert! | |
| |
| | | | Koncert! | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|