Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Koncert!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:39

"Nej du gør ikke, og det er fandme noget jeg bestemmer" sagde hun surt, hun tændte musikken igen, "Og så lad lortet spille, og det er mig der skal føde og jeg vil gerne føde alene" sagde hun surt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:43

Marcus tog sin ene hånd op og holdte to fingre ved tændingen på sit hoved og rynkede kort panden, han orkede bare ikke at skændes med hende, " Hayley så vidt jeg ved bestemmer vi lige meget" sagde han surt og så på hende igen, " og det er min bil, så jeg bestemmer om musikken skal spille eller ej og jeg ved godt at det er dig der skal føde, men jeg er faren" sagde han surt og så væk fra hende igen
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:46

"Gider du godt og luk og styr dig, og så hold ind til siden, jeg går fandme hjem" sagde hun surt, og kiggede først nu på ham,"Og fuck din radio" sagde hun med en rigtig gade tøs stemme
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:52

Marcus mærkede meget af sin vrede komme op på overfladen og kunne ikke holde det tilbage, han så vredt på hende, " nu holder du selv kæft og bliver siddende, jeg lader dig ihvertfald ikke gå hjem er du sindsyg og drop den gade tøse stemme overfor mig, for du er ikke sammen med dit band lige nu!" råbte han vredt og bed tænderne hårdt sammen for at styre sig, han fnøs så og så ud på vejen igen, han plegede ellers aldrig at sige at hun skulle holde kæft eller at råbe af hende, han trak vejret hurtigt på grund af at han var vred, denne her side havde han ikke vist overfor Hayley før
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:00

Hayley fnøs af ham "Jeg er fucking ligeglad med om du synes jeg skal holde kæft, nu holder du ind i siden, jeg gider ikke og side i denne her lorte bil" råbte hun verdt tilbage "Nej, ved du hvad du skal fandme ikke begynde og snakke om mit bandt på den mådem jeg snakker som jeg snakker, og de er fandme mine venner, så gider du lige og lukke røven" sagde råbte hun surt
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:06

Marcus lukkede kort øjnene da hun råbte tilbage og sukkede kort, men vendte så blikket på hende igen, " jeg holder ikke ind til siden lige meget hvad, ikke når du er gravid, så lader jeg dig ikke gå sådan nogle steder uden opsyn, og jeg er pisse ligeglad med at de er dine venner Hayley, du bruger bare ikke den tone overfor mig, hører du, du kan råbe og skrige af mig, men du snakker kun sådan sammen med dem, så jeg slipper for at høre på det" råbte han vredt og slog blikket ud på vejen igen, men ligemeget hvor vred han blev, så røg speederen ikke længere ned, han kunne skam godt tænke imens han var vred.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:14

Hayley rystede på hovedet af ham, "Jeg bestemmer fandme selv hvor jeg går hvordan fanden jeg snakker, jeg er pisse ligeglad med hvad du synes om mine venner" råbte hun med den gadetøs stemme, "Men du kan fandme også være ligeglad med om jeg går hjem" råbte hun hårdt
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:20

Marcus mærkede at han blev mere vred, han drejede så skarpt og fik holdt ind til siden, " hvorfor være ligeglad med den man holder af" sagde han stille og skænkede hende et kort blik, før han tog selen af og steg ud af bilen, han smækkede døren hårdt i og gik lidt væk fra bilen. Han have holdt ind til siden ved en lille skov, han gik hen til en af træerne og slog hånden hårdt ind i det for at få noget af sin vrede ud og han så trist ned i jorden, han kunne ikke lide at han havde råbt af hende, " hvis du vil gå, så gå!" råbte han trist og tog sig til hovedet med sin frie hånd og rystede svagt i kroppen, han hadede i det helle taget at være vred.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:27

Hayley havde ikke taget selen på så hun åbnede døren og smækede den hårdt "Tak" råbte hun bar esurt og begyndte og gå hen hel aden vej der ikke var hjem, hendes hænder ginsterede meget og hun lavede en stråe af ild og kastede den ned i jodern hun trådt så på ilden så den gik ud, "Jeg fandme ligeglad, jeg går min egen vej" råbte hun hårdt og rystede svagt på hovedet hun kiggede tridt ned i jordern og gik høj gravid vider
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:31

Marcus så ikke efter hende, hun kunne bare gå hvis hun havde lyst, han rettede sig så op og lod derefter blikket glide ned på sin forlovelses ring og bed sig hårdt i læben, men tog den derefter af og puttede den ned i lommen, " hvis du går din egen vej, så regner jeg vil også med at vi ikke er sammen mere" sagde han stille og skænede hende endelig et kort blik, men det var et trist og såret blik han sendte hende, han vendte sig så og gik hen til sin bil igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:36

Hayley stoppede op det ramte hende hårdt, "Nej" sagde hun trist og satte sig på vejen, hun rystede let på hovedet og kiggede på sin ring "Men du vil sikkert ikke værer sammen mere, jeg er jo en gadetøs ik" råbte hun og rystede på hovedet, hun så grædene ned på vejen, hun havde godt hørt der kom en bil, men hun rejste sig ikke op, der kom en last bil kørende på vej hen imod hayley
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:46

Marcus vendte blikket på hende da hun råbte og så skrækslagen derhen fordi der kom en lastbil kørende imod hende.
"Hayley!" råbte han panisk og teleporterede hurtigt derhen til hende, han hev hende op fra jorden, last bil chaufføren havde set dem, men kunne ikke nå at bremse helt op i tide, selvom han trykkede bremsen i bund. Marcus skubbede Hayley langt nok væk til at last bilen ikke kunne ramme hende. Marcus vendte sig så imod last bilen og holdte armene oppe for at parere for stødet han ville få. Bilen ramte ham og han fløj lidt væk fra stedet han var blevet ramt og lå nu helt stille på jorden, han lå på ryggen og hans tøj var gået lidt i stykker, han blødte lidt ud af munden og nogen steder af kroppen. Last bilen stoppede og manden kom hurtigtud af den og løb over til Marcus, flere biler stoppede op, kvinderne som var nolge af dem løb hen til Hayley og hjalp hende fordi de kunne se at hun var gravid, mændende løb over til Marcus og begyndte at give ham hjertemassagde og mund til mund metoden.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:58

Hayley gik i panik, hun blev huljpet op, hun kiggede på damerne og skubbede dem væk "Marcus" råbte hun grædene og løb hen til ham, hun satte sig på knæ ved siden af ham og skubbede manden der sad og gav ham mund til mund væk, hun lagde en hånd på hans kind, og bukkede hovedet ned til ham, "Skat vågn op nu" hvidskede hun grædene "Du kan ikke dø nu, jeg kan ikke have det her barn alene ikke nu" græd hun, damerne kom der over og prøvede og tag hende væk, "Skrid" råbte hun og lagde læberne mod hans og begyndte og give ham mund til mund, "Hun kan godt finde ud af det" sagde nogle af mændne, og ham den anden gav ham stadig hjertemasagse, Hayley holdt sine tårer tilbage for det ville se umenneskeligt ud at hun sad og græd, blod hun skubbede den anden mand væk og knyttede håndne og slog ham nogle gange hårdt på brystet,"Vågn op" råbte hun grædene
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:08

Mændende så tænkende til, men en af dem råbte så, " ring efter en ambulance" og gik hen til nogle af de andre, " der er blevet ringet efter den, de er her snart!" råbte en anden tilbage og kvinderne samlede sig henne ved mændene og så bange til, " årh stakkels dreng, han ser så ung ud" hviskede en af dem og de andre kvinder nikkede. Marcus lå stadig helt stille på jorden, lige meget hvor meget Hayley råbte og slog ham, så bevægede han sig ikke, hans øjne var lukket det havde han nemlig nået at gøre inden han blev ramt at last bilen. I det fjerne kunne man høre sirener fra ambulancen og flokken af mennesker begyndte at mumle til hinanden, " frøken, vi bliver nød til at flytte os væk fra ham, så ambulancen kan få ham hurtigt med" sagde en af mændende til Hayley og så kort i retningen af sirenerne. De andre begyndte at trække sig tilbage til deres biler.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:20

Hayley kunne ikke holde sine tårer tilbage, hun lagde hovede på hans bryst, så blodet det lænede på hans tøj, så det lignede hun havde blod i hovedet fra hans tøj, men ikke fra hendes øjne "Nej, MARCUS, Vågn op" råbte hun grædene hun slog med alle sine vampyr kræft ned i ham, så han gav et sæt, fordi han lå så stille, hun rystede på hovedet "Barenet skal aahve en far" sagde hun grædene "Jge slog dig ihjel" hun rejste sig fra ham, da hun blev bedt om det, der kom en dame hen til Hayley og lagde en hånd på hendes skuldere "Du ser høj gravid ud, måske skulle du kører med Marcus, og så er det vidst tid til og føde" sagde hun stillet, Hayley rystede på hovedet og kiggede i rætningen af sirenerne.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:31

Sirenerne kom tættere på, manden kom havde kørt last bilen stod stadig henne ved Marcus og så trist ned på ham, " det må du undskylde min dreng, jeg har lige frataget dig glæden ved at kunne blive far" sagde han stille og tørte sine øjne, det var en ældre herrer i 60´erne som ved et uheld havde kørt Marcus ned. Hayley blev trukket lidt ud til siden af de kvinder som stadig var der og de støttede hende, fordi hun var høj gravid. Ambulancen kørte hurtigt ud hen til Marcus og fire redningsfolk kom nærmest springende ud af bilen, to af dem trak en både ud af enden på bilen, imens de to andre løb hen til Marcus og lyttede efter om hans hjerte stadig bankede eller om det var stoppet. De rejste så og begyndte at snakke med den ældre herre om hvad der var sket, de to andre redningsmænd begyndte at gå over til Marcus med båren, da Marcus begyndte at røre på sig med hovedet. Redningsmændende og den ældre herre så overrasket til, imens Marcus vågnede mere op og til sidst stod han oprejst på benene igen og tog sig til hovedet, " av du ramte hårdt sir" mumlede Marcus og ømmede sig lidt, imens der stadig ikke blev sagt noget, " jamen det er jo helt utroligt, et mirakel!" råbte den ældre herre glad.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:43

Hayley græd hun blev sat ned på en bænk ved et træ, hun kiggede bare på Marcus der lå ned, og da mændene kom, da Marcus sagde noget stoppede Hayley med og græde hun rejste sig op og løb hen til ham, "Skat undkskyld" sagde hun trist og lagde armene om ´ham, "Vil du ikke godt tag din ring på" spugerte hun g bed sig i læben, hun kiggede bedene på ham, hun havde så meget skyld følese lige nu at det var helt sygt, hun havde ondt i maven men at tænke på sig selv det var det hun slet ikke gad, hun trorede hun havde mistet marcus, "Jeg trorede jeg havde misted dig" sagde hun stillet men grædene
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:52

Marcus så da Hayley løb hen til ham og rakte sine arme frem og krammede hende blidt da hun var kommet hen til ham, " det gør ikke noget skat" sagde han stille og kyssede hende blidt i håret, han nikkede så og smilte svagt, " jeg skulle slet ikke have haft den af" sagde han og tog den ene hånd ned i lommen o tog sin ring frem og satte den på sin finger igen. Han holdte hende blidt ind til sig, " så nemt slipper du ikke af med mig" sagde han stille og kyssede hende blidt i håret igen, men han tog sin til siden da det gjorde ret ondt og ømmede dig, en af redningsmændende gik over til ham og lagde en hånd på hans skulder, " lad os lige undrsøge dig for fysiske skader, inden i køre igen" sagde manden og nikkede over mod bilen, Marcus nikkede og kom ud af Hayleys greb, " jeg komme igen om lidt skat" sagde han og smilte svagt, han gik så med manden og kvinder kom over til Hayley igen og støttede hende. Marcus fik at vide, at han havde brækket to ribben og skulle tage den med to, han fik taget sin bluse af og mændende gav ham forbinding på.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:01

Hayley slap ham og kiggede efter ham, og smilede svagt tilbage, hun smilede til damerne da de kom over til hende, "Tak" sagde hun venligt til damerne, de nikkede til hende "Det er ingen ting" sagde damen med et smil, Hayley blev lidt urolig over at han ikke var kommet endnu, hun rystede svagt på hovedet og bed sig i læben "Hvorfor kommer han ikke" sagde hun panisk og bed sig i læben,
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:06

Kvinderne så tænkende på Hayley, " måske spørger de ham, hvordan han kunne være så heldig at overleve, at slippe med to brækkede ribben er ret godt klaret" sagde den ene og smilte svagt. Marcus rejste sig op og fik et klap på skulderen af en af redningsmændende og fik lov til at gå, Marcus gik nu i bar overkrop med forbinding rundt om siden. Han kom over til dem og smilte svagt, " tak de damer, for at støtte hende, men kom Hayley, vi må godt køre igen" sagde han roligt og rakte hende hånden, kvinderne slap Hayley og smilte til Marcus.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:20

Hayley smilede "Han er en sej en" sagde hun med et smil til damerne, hun kiggede smilene på Marcus da de kom, Hayley tog Marcus i håndne da ahn rakte den frem til hende, "Er du okay, skat" spugerte hun, og gav hans hånd et blidt klem, hun gik med ham hen til bilen, og mærked ehun begyndte og åbne sig, "Fuck" hun stønnede kort af smerte
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:27

Marcus smilte svagt til hende og nikkede så kort, " jep jeg klare mig skat, fik bare at vide jeg skulle tage den med ro et par dage, for lige at komme mig" sagde han med et svagt smil igen. Marcus stoppede så op da hun sagde Fuck og støttede hende på ryggen, " hvad det der skat?" spurgte han bekymret og så kort tilbage, de fleste var gået, redningmændende og den ældre herre var kørt det var de fleste andre også.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:37

"Hvis nu jeg sagde barn" hun stønnede kort af smerte, hun lagde en hånd på maven og bukkede sig lidt frem over, "Skal vi skal hjem og det er nu" sagde hun og kiggede på bilen, "Jeg har ikke tænkt mig og føde her" sagde hun hurtigt
Sponsoreret inhold

Koncert! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 5 Icon_minitime

Koncert!
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: