Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Koncert!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:06

Hun rystede bare på hovedet af ham"Ja ja" hun rejste sig fra ham, og gik hen og tog sin øl og drak oget af den, hun bed sig i læben og kiggede ned i bordert, da et nyt band skulle på scenen og spille noget søvligt musik, de begyndte og spille og Hayley lukkede øjnene hun stod med ryggen til Marcus..

https://www.youtube.com/user/Mikkelkesslerandsimo#p/f/45/1GWQ-oDMG6g
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:10

Marcus sukkede og rejste sig fra stolen og gik lidt hen til hende, " skat... hvorfor har du så mange humørsvingninger lige for tiden, er du okay?" spurgte han bekymret og lagde en hånd på hendes skulder og nussede den forsigtigt.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:15

Hayley trak på den anden skulder der hvor hans ikke var "Jeg ved det ikke" sagde hun stillet og nød hans forsigtige nussen, "Men hvor skulle jeg også vide det fra" spugerte hun "Tror du jeg er en der ved alt"spugerte hun surt, og havde ondt i maven, så hun stod lidt bøjede ind over bordet
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:18

Marcus svarede hende ikke, for han kunne sagtens mærke at hvis han sagde noget der lød forkert så kunne de komme op at skændes igen og det havde han ikke lyst til, men han lagde godt mærke til at hun bøjede sig ind over bordet og han tog begge sine hænder på hendes skuldre og støttede hende, " hvad er der galt?" spurgte han bekymret og bed sig hårdt i læben.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:33

"Marcus, jeg ved det ikke" sagde hun stillet og bed sig hårdt i læben, da det var ligesom om der kom et stort spak inde fra hendes mave, hun skubbede ølen ned fra bodert og drejede hovedet for at se ham så meget som muligt, "Jeg skal have noget vand" det havde hun aldrig troredet hun skulle sige imens hun var vampyr,
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:37

Marcus nikkede og gik forbi tæppet og ud til drengene og spurgte om de havde en flaske vand. Marcus kom lidt efter ind til hende igen og rakte den til hende, " værsgo skat, så værd så venlig at sætte sig ned så du ikke lige pludselig falder" sagde han og skubbede den stol som han havde siddet på hen til hende og satte hende roligt ned i den og så tænkende på hende.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:42

Hayley tog flasken og lod ham satte hende ned , hun åbnede flasen og tog en tår af den, men i det hun skulle til og sluge det fik hun smagt hvor grimt det smagte og spyttede det ud igen og tørede sig om munden , og kiggede undskyldene på ham
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:52

Marcus så overrasket på hende da hun spyttede vandet ud og kløede sig lidt i nakken, " nårh ja... jeg glemte lige at vampyrer ikke drikker vand, det må du undskylde skat" sagde han undskyldene og satte sig på hug ved siden af hende.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:55

Hayley smilede til ham "Det er okay, det var mig selv, der sagde det skat" hun smilede til ham, og trørede sig bagefter igen over munden, "Men det smager bare ikke så godt, men jeg tror det hjælper" hun prøvede igen og den her gang slugte hun det
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:04

Marcus nikkede og bed sig hårdt i læben, " du behøver ikke tvinge dig selv til at drikke det skat, du skal jo heller ikke få det mere dårligt" sagde han stille og bed sig hårdt i læben igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:13

Hayley rysted svagt på hovedet og sank en klumb og rystede igen på hovedet "Det er fint nok" sagde hun stillet og satte flasken på gulvet, "Jeg elsker dig" sagde hun stillet og fik ondt i maven igen
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 07:41

Marcus smilte svagt over at hun sagde at hun elskede ham, når man tænkte på alt det de havde skændes om idag, han lænede sig op og kyssede hende ømt på panden, " jeg elsker også dig" hviskede han imod hendes pande og sank selv en kort klumb.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 07:55

Hayley smilede og kom til og stønne af smerte da hn fik meget ondt, hun lægnede sig frem med hænderne på maven, det de begge to ikke vidste var at Marcus havde gjordt hende gravid igen, Hayley lukkede øjnene hårdt i og bed tænderne hårdt sammen, hun trak slet ikke vejert og kunne heller ikke få sig selv til og gører det, da hun havde så mange smerter
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 09:07

Marcus rejste sig hurtigt op og holdte sine hænder på hendes skuldre og støttede hende lidt, " er du helt sikker på at du har det godt, du ligner en der har meget ondt skat" sagde han bekymret og bed sig hårdt i læben, han viste ikke rigtig hvad han skulle gøre lige nu og rystede svagt på hovedet for at blive klar i hovedet igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 09:11

Hayley kiggede op på ham, og holdte sig stadig på maven"Jeg har det fint" hun rettede sig lidt op "Nej jeg har ikke, jeg har rigtig ondt i min mave" hun stønnede af smerte igen, og ned tænderne hårdt sammen, og lukkede øjnene hårdt i
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 21:51

Marcus så lidt forskrækket på hende da hun snakkede om at hun havde ondt i maven og bed sig hårdt i læben, imens han tænkte lidt, " du er vel ikke... øhm... gravid vel?" spurgte han forsigtigt og bed sig i læben igen. Men han stod stadig og støttede hende på skuldrende med hænderne og tog dybe indåndinger.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 22:39

Hayley stivnede da han sagde gravid "Hvor... jeg ved det ikke, Argh.. hjælp mig" sagde hun stillet til ham, "Sidste gang vi var sammen.. Ej jeg har været gravid for længe til at få en arport" hun kiggede på ham, og bed sig hårdt i læben, hun stønnede svagt af smerte igen, og rystede i kroppn hun var glad for han støttede hende.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:45

Marcus stivnede også selv kort da hun bad om hjælp, han viste ikke hvordan han skulle hjælpe hende og bed sig hårdt i læben, " jeg tror at det er bedst at vi tager hjem nu Hayley, så finder vi på noget, jeg lader dig ihvertfald ikke føde her eller på et hospital" sagde han og tog blidt fat i hendes albue og støttede hende ind mog sig og begyndte ligeså stille at rejse hende op fra stolen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:55

Hayley mærkede da han var på vej til og løfte hende op at hun blev svimmel, "Nej jeg falde Marcus" sagde hun skræmt, og rystede svagt i kroppen, hun kunne ikke føle sine ben, og sank en klumb, hun bed sig hårdt i læben og alt snorrede rundt oppe i hendes hovede..
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:05

Marcus rystede svagt på hovedet, " nej Hayly, du falder ikke, jeg skal nok bære dig skat" sagde hun trøstende og tog hende derefter forsigtigt op i sine arme og trykkede hende blidt ind til sig, for ikke at masse hende og kyssede hende ømt på panden for at berolige hende lidt.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:13

Hayley lukkede øjnene og lagde en arm om hans nakke "Er du sikker på du gerne vil værer far"spugerte hun stillet og bed tænderne hårdt sammen da hun fik ondt igen, hun kiggede bag efter op på ham da smerten var ved og gå væk, hendes øjne var svagt røde over hvor ondt hun havde, hun lagde sit hovede imod hans skuldere og lukkede øjnene

//Husk det andet emne her i Fest lokalerne xP //
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:31

Marcus så tænkende ned på hende og smilte så svagt og nikkede kort, " ja, men kun hvis du vil være mor, jeg synes ikke der er nogen ide i at vi for et barn som... du endelig ikke ønsker dig Hayley" sagde han stille og kyssed hende kort på pande igen, hvorefter han begyndte at gå.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:37

Hayley tænkte sig godt om da han sagde ordt mor "Jeg vil gerne, men er det ikke syndt for barnet og få mig som mor," hun sukkede dybt "Jeg har to jop der fylder meget også har jeg dig, skat vis du ville hjælpe meget til, så kunne jeg godt få det til og passe ind, men det her er op til dig, du ville blive den bedste far ever" sagde hun og kyssede ham hurtigt på halsen, men selvom hun kyssede hurtigt var det stadig ømt.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:53

Marcus smilte svagt med en rysten på hovedet og gik stadig, nej barnet vil elske dig som mor, tænk engang sin helt egen berømte mor" drillede han og kyssede hende smilende på panden og bar hende ud gennem bagdøren. Han så tænkende på hende denne gang og nikkede så med et svagt smil, " jeg vil hjælpe så meget til som overhovedet muligt skat, og du vil blive den bedste mor ever" sagde han med et skævt smil og nød hendes kys på hans hals og kyssede hende på panden igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:57

Men hvordan ved du om jeg ville blive det" spugerte hun og bed sig kort i læben, hun nød hans kys og smilede over kysset, "Men en berømt mor, har ikke så meget tid" hun sukkede dybt, "Men jeg ville elske og have et barn med verdens smukkeste mand" sagde hun med et smil, og kyssede ham hurtigt men ømt på kinden
Sponsoreret inhold

Koncert! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 3 Icon_minitime

Koncert!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: