Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Koncert!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:03

Marcus trak lidt på den ene skulder og smilte svagt, " det kan jeg bare mærke at du bliver skat og husk på at jeg nok skal være her og støtte dig" sagde han og kyssede hende ømt på kinden, " jo, du kan bare sørge for at tage nogle lange ferier en gang imellem" sagde han med et skævt smil og tænkte lidt, " jeg har set mænd som var meget smukkere end mig skat, men jeg har aldrg set nogle så smukke som dig" sagde han og blinkede hurtigt til hende og nød hende kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:09

"Tak, skat din støtte er mig og baby rigtig glæde for" hayley smilede stort da han kyssede hende, hun puttede sig godt ind til ham, "Skat, hold op, der er ikke mænd i denne her by som er flotter ind dig, og det mener jeg, måske synes du det, heller nogle ander synes det, men det synes jeg ikke" hun kyssede ham ømt på halsen,
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 02:05

Marcus så ned på hende og smilte svagt, " jeg vil altid støtte dig skat, når du har brug for det eller hvis du vil have det" sagde han og smilte svagt igen, samtidig med at han kyssede hende på håret. Han grinte så svagt af det hun sagde og rystede kort på hovedet, " tak skat, selvom.. nej jeg giver dig bare ret, selvf er der ingen så flotte som mig" drillede han grinene og gik videre ned på pladen med biler, hvor hans bil holdte, han havde ikke kørt i den, han havde bare teleporteret bilen og ham selv herhen, så det lignte det.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 02:14

Hayley mærkede at hun fik meget ondt igen, hun lukkede øjnene hårdt i og rystede svagt, hans hals var alt for tæt på lige nu, og hun mærkede at hun ikke kunne styrer sig, hun kæmpede meget for at styrer sig, da hun ikke havde lyst til og bide ham igen, men hun kunne ikke styrer sig, hun mærkede med læberne at der hvor hun havde munden nu var der hun havde bidt ham sidste gang, hun lukkede øjnene så hårdt i som muliget for at styrer sig men det var forsent, hun satte tænderne i lige præsic der hvor hun havde haft tænderne før, hun begyndte langsomt og suge noget af hans blod, Hun gjorder det så der ikke var ander der så det, men der var heller ikke en sjæl til og se, da alle var inde og så koncert, men Hayley slappede lidt mere af, jo mere blod hun fik..
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 02:54

Marcus mærkede tydeligt hendes tænder i hans hals og bed tænderne og øjnene hårdt sammen. Han mærkede hvordan blodet forsvandt fra ham og han begyndte at blive slappere, han gik ikke mere, han stod bare helt stille, men faldt så til sidst ned på sit ene knæ, han sørede dog for ikke at tabe Hayley, han holdte hende stadig op i sine arme og trak vejret ret hurtigt lige nu, for halsen var også en af hans svage steder, han lod dog også mærke til at det var det samme sted som første gang hun havde bidt ham, han bøjede sig lidt ind over hende og stønnede så svagt af smerte, fordi det faktisk gjorde ret ondt på ham.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 03:03

Hayley sugede vider også da de lndt, hun hørte han stønnede af smerte og stoppede hurtigt med og suge mere blod, hun tog tænderne ud, og kyssede ham på aret, "Nej, undskyld skat" hun rystede på hovede og lukkede øjne hårdt sammen, hun fik det rigtig dårligt og begyndte og ryste, hun mærkede tårene trille ned af hendes kinder, hun kiggede undskyldene på ham og slog sig selv i hovedet med den ene hånd, og sukkede dybt, "Undskyld skat, undskyld," hun bed sig kort i læben, "Jeg er så sindsyg, jeg er et monster" det sidste sagde hun mest til sig selv, hun kunne slet ikke gleme at hun lige havde bidt ham igen, hun vidste jo hvor ondt det gjorder og fik derfor rigtig dårligt med sig selv, hun kunne slet ikke fatte det op i hendes hovede, at hun kunne have slåret sin forlovede ihjel, bare fordi hun havde så mange smerter som hun havde, hun kunne slet ikke fatte det, hun begyndte og græde og hun havde det som om at hele hendes vernden blev til sort, og hun havde nemlig stadig ondt i maven, og der var ikke længe til babyen ville komme,.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 23:49

Marcus rystede kort på hovedet og åbnede øjnene og så tænkende på hende, han trak vejret roligt igen efter at hun havde stoppet med at suge blod fra ham og han fugtede sine læber, " det gør ikke noget skat... du havde jo brug for blod, det er ikke din skyld" sagde han trøstende da han så hendes tårer og trykkede hende blidt ind til sig, " du skal ikke undskylde" mumlede han ned i hendes hår og rystede igen på hovedet, han ville rigtig gerne rejse sig op og bære hende ind i bilen, men han var stadig lidt for svag til det og sad stadig på det ene knæ og kyssede hende blidt på håret. " Du er heller ikke sindsyg eller et monster skat, det vil jeg ikke høre at du kalder dig selv" sagde han bestemt, men forblev stadig rolig, da han kunne se at hun ikke havde det så godt lige nu.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 23:59

"Ikke min skyld, jeg var ved og slå dig ihjel" sagde hun trist og kiggede væk fra ham, hun havde stadig ondt i maven, og gav et lille sæt fra sig, "Jeg er det du ikke vil have jeg siger, i'm am death maker" sagde hun trist og kiggede stadig ned hun havde ikke lyst til og kigge på ham, da hendes øjne stadig var røde, hun ville ikke kunne se sig selv i øjnene efter det her, hun havde det meget dårligt, men hun ville ikke tænke på sig selv lige nu ville hun bare tænke på ham.,,
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:14

Marcus rystede igen på hovedet og så på hende, selvom hun så væk fra ham og han bed sig svagt i læben, " Hayley.. du stoppede jo, det betyder jo bare at du kan styre din trang til blod når du er sammen med mig, så det gør altså ikke noget at det smutter en gang imellem" sagde han stille og sukkede svagt, " du er ikke en death maker Hayley, lad være med at sige det" sagde han og sukkede igen. Han tog så den ene hånd under hendes hage og tvang hende til at se på ham og han så trist på hende og bed sig stadig i læben.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:19

"Jo jeg er" sagde hun trist, da han tog hendes hage og hun blev tvåget til og se på ham, lukkede hun øjnene i, hun ville ikke vise ham hendes øjne, "Marcus jeg ved ved og slå dig ihjel, din hals, men" hun sukkede dybt "Nej det er ikke iorden,jeg kan ikke bare gå og bide dig, vis jeg har smerte, det kan jeg altså ikke, det ender jo med at du har ar over det hele" sagde hun trist og drjede hovedet
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 05:25

Marcus rystede igen på hovedet og sukkede, " nej du er ikke Hayley, fat det!, det ligger til jer at bide for føde, det gør mig intet at du bider mig" sagde han tænkende og blev ret irreteret over at hun lukkede øjnene. Han trak så på den ene skulder og smilte svagt, " jamen så må jeg have ar over det helle, det har jeg jo på en måde allerede" sagde han stille og smilte svagt igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 05:30

"Jeg gider ikke og fatte det," sagde hun og åbnede øjne men kiggede den anden vvej, "Jge er også ligeglad med du synes det er okay jeg bider dig, for det synes jeg ikke det er" sagde hun og kiggede bare ned i jordern og kunne ikke få sig selv til og kigge på ham
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 05:42

Marcus var kommet lidt til kræfter igen og rejste sig op fra jorden, stadig med Hayley i sine arme og så tænkende på hende, " Hayley jeg gider ikke skændes om det, for jeg er ligeglad med at du bider mig, bare så længe din tanke ikke er at du bider mig for at dræbe mig men at du faktisk kan holde igen" sagde han og begyndte at gå igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 05:50

"Iiiiii, det er fandme ikke iorden, kan du ikke bare blive sur på mig" sagde hun surt og rystede kort på hovedet, hun fugtede sin underlæbe, *Hold da op man har humørsvininger, når man er gravid*tænkte hun irrtert, og bed sig svagt i læben, hun rystede så på hovede tog kiggede stadig ned i jorden da hendes øjne stadig var røde
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 05:55

Marcus kom hen til sin bil og kiggede sig kort omkring inden han teleporterede sig ind i den og satte Hayley roligt på forsædet ved siden af sig og rystede kort på hovedet og tog sine nøgler frem, " jeg vil ikke blive sur på dig Hayley og slet ikke når du er gravid, du skal ikke blive overbelastet mere end du er i forvejen" sagde han stille og satte derefter nøglerne i tændingen og startede den roligt op.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 06:05

Hayley sad stille da han havde sat hende ned, hun fik ondt i maven igen, hun lagde hænderne på enderne af sædet og klemte hårdt mad hænderne, der kom et lille støn fra hende, Stønet var helt sikkert af smerte hun lukkede øjne hårdt i, og rystede nemt på hovedet, hendes mave blev så nomal igen, hun slappede af og lægnede sig tilbage i sædet, hun klappede derefter en hånd op i panden, " Jeg er ikke overbelastet" sagde hun bar eg lagde armene over kors
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 06:09

Marcus himlede med øjnene og gad slet ikke diskutere det med hende, han begyndte så at trykke på speederen og kørte væk fra parkeringspladen, " når du skal føde, hvor vil du så helst gøre det?" spurgte han tænkende og så kort på hende, men holdte øje med hvor han kørte henne.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 06:53

"Badekarret, alene" sagde hun stillet og kiggede ud af vinduet, hun vidste ikke hvorfor men ligenu var hun sur på alle også sig selv, hun rystede svagtpå hovedet og kiggede lidt ned i bil gulvet, og så hurtigt på ham, men så lige så hurtigt ud af vinduet igen, hun bed sig i læben og kiggede bare ud som m han ikke var der
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 06:56

Marcus så undrende på hende og bed sig i læben, " okay er der en grund til at jeg ikke må være der?" spurgte han stille og så derefter ud af vinduet igen, han ville jo gerne være der, hvis der skete noget som hun ikke selv kunne klare. Han så væk fra hende igen og ud af vinduet.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:07

Hayley svarede ham ikke hun kiggede bare ud af side vinduet i sin egen side, hun havde stadig armene overkors, hun lagde så hænderne på sine lår og kiggede nu ud af forruden men stadig uden at svare marcus, hun hvidste ikke hvorfor hun ikke gad og snakke med ham, men hun gald bare ikke, hun kiggede på radioen og startede den og straks begyndte musiken
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:10

Marcus så kort på hende og rystede så svagt på hovedet og gad ikke skændes med hende, bare for at hun snakkede til ham og sukkede svagt. Han drejede så lidt længere henne og så kort på radioen da hun tændte for den, han følte en stor trang til at slukke for den og spørge hende igen, men lod være for det fik ikke at hun blev overbelastet når nu hun var gravid.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:20

Hayley lægnede sig tilbage i sædet og nynnede med på sangen, hun kiggede ikke på Marcus hun sagde ikke en lyd, og hun trak heller ikke vejert , hun lukkede kort øjne og hendes øjne blev nu grønne igen, men hun gad allivel ikke og kigge på ham
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:25

Marcus sukkede tungt og vendte blikket på hende igen, " Hayley jeg vil altså gerne have et svar når jeg spørger dig om noget, hvorfor må jeg ikke være der imens du føder?" spurgte han stille men lød lidt irreteret og slukkede derefter for musikken
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:30

"Nårh så det vil du" sagde hun bare uden at kigge på ham, "Men det skal du bare ikke" sagde hun surt, hun tændte musik igen og kiggede igen ud af vinduet, hun var lidt den gamle Hayley som var pisse ligeglade med ander, der bare skulle hører musik og svare når det var det hun ville
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:33

Marcus slukkede musikken igen og så surt på hende, og strammede grebet om rattet, " nårh men jeg kommer til at være der alligevel, jeg har ret til at være der Hayley om du vil det eller ej" sagde han surt og vendte blikket væk fra hende igen og ud på vejen, han pustede tungt ud for at få styr på sig selv og sukkede tungt.
Sponsoreret inhold

Koncert! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 4 Icon_minitime

Koncert!
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: