Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Koncert!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:16

Marcus nikkede bare kort og så kort ud mod menneskerne igen, " nej det har jeg skam fundet ud af" sagde han og så hen på Hayley igen, imens han bed sig diskret i læben, han holdte hånden på sit sår og ømmede sig lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:22

Hun gik op af trappen og subbede tappet væk så han kunne komme med ind, hün smilede hurtigt til ham,men det forsvat hurtigt igen, hun kiggede ventende på ham
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:32

Marcus smilte svagt og gik med hende og forbi hende da hun træk tæppet væk og så sig lidt omkring, han havde ikke sådan selv været så meget bad scenen før, så han viste ikke hvad han skulle gøre eller sige.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:37

Hayley trak tæppet for og hev en stol hen til ham, hun gik hen og hentede noget forbindnig, og gik tilbage til ham igen hun bed sig kort i læben men slap den for at sige "Tag trøjen af" hun bed sig så i læben igen
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:47

Marcus satte sig roligt ned i stolen og så efter hende da hun gik over for at hente noget forbinding, han tøvede først lidt med at tage din trøje af, men nikke så kort og gjorde som hun sagde. Først tog han sin lædder jakke af som var udenpå og derefter sin trøje og så ventene på hende.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:09

Hayley håbede på han snart ville åbne munden og sige et heller andet, rent ud sagdt fordi hun kunne ikke lide stilheden, hun tog hans tøj og lagde det på et bord han puttede så forbindingen på, og kyssede ham hurtigt på munden, der kom så en mand, og sagde "Så Hayley nu er det tid til og synge en ny sang"Hayley smilede til ham "Jeg kommer nu" sagde hun stillet manden gik "Skat kan du ikke vente her, så sker der ikke mer eidag" sagde hun stillet, men han kunne ikke nå at svare da hun måtte på scenen nu, hun løb ud på scenen og de begyndte med det samme, "Så venner nu skal vi prøve noget nyt, i skal værer helt stille" sang hun nærmest, hun tog en giutra og begyndte og spille

https://www.youtube.com/user/Mikkelkesslerandsimo#p/f/44/F0cqz8lx8yQ
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:18

Marcus skar svagt ansigt da hun tog forbindingen på hans sår og så kort hen på bordet da hun lagde hans tøj derhen og sukkede svagt, han kunne dog ikke lade være med smile da hun kyssede ham på munden. Marcus nikkede så svagt og sagde så endelig, " jep du skal ikke skuffe dine fans" sagde han roligt efter hende og smilte svagt igen. Han lukkede kort øjnene og lyttede tænkende til det hun sang og smilte så svagt igen med et svagt suk.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:58

Hayley sang sangen færdig, hun kiggede især på den pige der havde prøvet og tag Marcus, Hayley og hendes bande The runaways, Hayley kom smilene tilbage til Marcus og satte sig blidt på hans skød, "Hvordan har du det" spugerte hun hæjlpsomt, resten af bandet, hørte rock bandet Volbeat, Hayley sad og nikkede med, hun kyssede ham ømt på næsetippen og smilede så til ahm
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:15

Marcus så først lidt undrende på hende, men smilte så svagt, " hvorfor er du lige pludselig i så godt humør?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen, hvorefter han nikkede og lagde armene løst om hende, " ja jeg har det bedre, jeg skal bare ikke bruge min ene skulder i lidt tid kan jeg godt mærke" sagde han tænkende og smilte så svagt igen og nød hendes kys på hans næse.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:26

"Øhm, jeg ved ikke,tror ikke hun har det så godt" hun bed sig hurtigt i læben men slap den med et smil, og kiggede smilene på ham, "Jeg så må jeg jo passe på dig skat" hun bøjede sig frem imod ham og kyssede ham 5 hurtige gage på munde, og smilede uden for begyndte det og sne helt vildt, hun så smilene på sneen og kiggede så smilene på Marcus, Hayley elskede sne og regn, hun synes det er hyggeligt, hun puttede sig ind til ham, med et smil..
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:36

Marcus rynkede kort på panden igen, " hvem har det ikk..." marcus stoppede midt i sætningen og lavede så store øjne, " Hayley hvad har du lavet? har du smadret pigen?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå. "Hmm... du har nok at se til skat, du behøver ikke se efter mig" sagde han med et svagt smil og nød hendes kys. Han mærkede at hun puttede sig ind til ham, så han lagde en arm om hende og nussede hende lidt på armen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:46

"Rolig, hun angrab mig, og jeg lavede bare kyn af ild imod hende, og nu er hun gåret hjem, okay, jeg vil gerne indrømme at jeg gav hende en lusing" Hayley bed sig svagt i læben men slap den med et svagt smil "Ne, jeg vil gerne passe på dig, bandted, skal kun ses om torsdagen, nogle af dem har altså også kærster" hun smilede til ham og kyssede ham så ømt på munden
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:53

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt og rystede bare svagt på hovedet, " du har aldrig kunnet diskutere uden at slås, men du behøvede nu ikke at kate ild på hende, du kunne bare have kastet hende gennem væggen og så derefter giver hende en lussing" sagde han med et svagt smil og rystede kort på hovedet igen. "Nårh okay, men du kommer til at kede dig, jeg laver ikke andet end at stene når jeg er skadet" sagde han med et svagt grin og kyssede hende så igen da hun kyssede ham ømt på munden.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 11:05

Hayley kyssede ham ømt hun slap kysset, for at bide ham blidt i læben, hun slap så helt kysset og smilede til ham "Ja, øhm det er sjovt du siger det, jeg kastede hende fatisk igemmen en væg," Hayley bed sig lidt i læben som smagt af ham, "Vi kan bare se noge af alle de film vi har" sagde hun med et smil "Dem har vi rigtig mange af vi ikke har åbnet dem,"hun kyssede ham hurtigt tre gange på munden "Hvad siger du til det skat" hun nussede ham lidt, på armen han holdte om hende med, hun kiggede smilene på ham, og nussede ham i hovedet med sin næsetip
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:07

Marcus begyndte at grine svagt da hun havde sluppet hans læbe og kysset, " ej det gad jeg godt have set skat, kunne du ikke have ventet" drillede han smilende og grinte lidt igen. Han nussede hende stadig og tænkte lidt over det hun sagde, " jo kan vi godt Hayley" sagde han med et kort nok og smilte svagt. Han nød meget hendes nussen og smilte skævt over hendes nussen med næsen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:14

Hayley nussede ham vider med næssen, hun smilede og trak næsen væk fra ham, men sad så tæt på ham, at ders læber kun var få em væk fra hinanden, "Ja det ville di vist gerne ha set," Sagde hun smilene "Okay, Marcus" drillede hun og rakte tunge til ham
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:20

Marcus sendte hende et skævt men drillende smil og så kort på at hun rakte tunge af ham, han åbnede så hurtigt munden og stak tungespidsen ud og slikkede hende blidt på tungen og smilte så skævt igen og grinte også lidt. Han tog så tungen ind igen og nikkede, " jep det kunne da have set meget sejt ud" drillede han og smilte igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:30

Hayley smilede efter han havde slikked hendes tunge trak hun den ind i munden, og kyssede ham hurtigt på munden, "Ja, det gjorder det også" drillede hun og smilede til ham, "Men det ville næsten være syndt for hende, vis jeg gjorder det igen" sagde hun smilene, og nussede hans nsse med sin næsetip
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:48

Marcus smilte skævt og nikkede med et trak på skulderen, "hmm... jeg ved nu ikke om det ville være syndt for hende, hun for jo bare en lærestreg" drillede han og smilte igen.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:49

Hayley smilede til ham og trak kort på den ene skulder, "Ja, du har ret, men hun løb sin vej, syndt for dig var lille skat" drillede hun ham med et drillisk smil på læberne.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:58

Marcus rynkede kort panden og rystede kort på hovedet, " hvad mener du med det skat?" spurgte han undrende og tænkte lidt over det, men rystede så kort på hovedet igen og så tænkende på hende.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:05

"Så få du ikke lov til og se nogle blive banked" hun trak svagt på den ene skulder og smilede svagt til ham "Hvad troede du jeg mente" spugerte hun forvirret, men dog med et smil på læbern, hun kyssede ham hurtigt på kinden, hun trak sig så væk og så smilene på ham, Hun bøjede sig så frem og slikkede ham op af halsen
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:44

Marcus trak bare på den ene skulder og tænkte lidt, " jeg troede du mente at jeg så ikke ville kunne snakke med hende osv. men nu forstod jeg den godt" sagde han med et svagt smil og nød hendes kys på sin kind. Han lukkede kort øjnene da hun slikkede ham på halsen og bed sig diskret i læben.
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:56

Hayley trak hvodet væk fra hans hals og så på ham "Så du vil gerne snakke med hende heller hvad" spugerte hun forvirret, og bed sig hårdt i læben og fjernede armen som var rundt om ham, og lagde armene overkors
Gæst
Gæst

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:58

Marcus sukkede og himlede kort med øjnene imens han rystede på hovedet, " nej Hayley, det var bare sådan jeg forstod det, tag det nu roligt" sagde han stille og fjernede også den arm som han havde rundt om hende og bed sig diskret i læben og sukkede svagt igen.
Sponsoreret inhold

Koncert! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert!   Koncert! - Page 2 Icon_minitime

Koncert!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: