Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bjergsiden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bjergsiden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergsiden   Bjergsiden - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:35

Elisabeth nikkede som svar. Hun ville gerne skifte emne, og ikke snakke om ofre. Det lød så åndssvagt, og hun kunne ikke rigtig snakke med. "Holder De af musik?" spurgte Elisabeth, og et lille overraskende smil, som om hun selv var overrasket over hendes eget spørgsmål, hang over hendes læber, da hun betragtede ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergsiden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergsiden   Bjergsiden - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:46

Vicente nikkede. "Ja det gør jeg bortset fra det nymoderne fis, som de kalder musik", sagde han og så hende i øjnene. "Jeg spiller også selv, som De har hørt. Det er den slags musik, som jeg holder af."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergsiden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergsiden   Bjergsiden - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:48

Elisabeth nikkede og smilede kort. Elisabeth så sig omkring. Træerne var højere her, end i den ydre del af skoven. Stammen her, var også tykkere, og træerne stod længere fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bjergsiden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergsiden   Bjergsiden - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bjergsiden
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: