|
| 7elleven - Ezekiel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 18:00 | |
| "hvis jeg gik ind i sit hjem med en kniv, ville du så ikke gerne vide om jeg kunne finde på at angribe dig uden grund?" spurgte han, han nægtede at give op før han fik et svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 18:37 | |
| Hun smilede bare over han blev ved med at spøgre ind til sådan noget, nu gik hun jo ikke med kniv eller sådan noget hun havde nok i sig selv og sine vinger, så hun sendte ham bare et fornøjet smil, og daskede videre, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 18:57 | |
| han så irriteret på hende "det eneste jeg er interesseret i at vide er om du angriber uden grund? det ville vel ikke skade dig at svare mig, så jeg kunne tage mine forholdsregler, hvis du går rundt og slår folk ned uden grund er der vel ikke noget galt i atprøve at forsvare sig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 19:36 | |
| "Jeg har sagt, jeg kun angriber hvis en anden angriber førest, skulle i vareulve ikke have en god hørelse, eller er du bare en misser? Jeg er 1500 år, jeg er over mine voldige år,"Sukkede hun irrerteret, over han ikke gad høre efter når hun sagde noget, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 19:47 | |
| "jeg spurgte om du angreb folk og du svarede ikke, ihvertfald ikke på en troværdig måde" sagde han irriteret "det er det jeg har prøvet at finde ud af hele tiden .." han sukkede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Tors 15 Sep 2011, 20:03 | |
| Hun rekte bare tunge til ham, og smilede så for sig selv, hun elskede at forvirre folk på sin egen måde, det fandtes ikke noget bedre, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Fre 16 Sep 2011, 05:59 | |
| han rystede irriteret på hovedet og gik tavst videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Fre 16 Sep 2011, 06:35 | |
| Hun sendte ham bare et smil imens hun traskede videre, med blikket rettet imod jorden, hun brød sig ikke om den stilhed der havde lagt sig om dem, og smilede lidt da hun ikke kunne se et eneste levende sjæl omkring dem. folk var vel inde i nyde denne dejlige aften med dem de holdte af.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel Fre 16 Sep 2011, 20:05 | |
| han fortsatte sin tavshed, hvis hun ville snakke måtte hun starte en samtale, han gad ikke mere |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: 7elleven - Ezekiel | |
| |
| | | | 7elleven - Ezekiel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|