Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 7elleven - Ezekiel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 18:00

"hvis jeg gik ind i sit hjem med en kniv, ville du så ikke gerne vide om jeg kunne finde på at angribe dig uden grund?" spurgte han, han nægtede at give op før han fik et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 18:37

Hun smilede bare over han blev ved med at spøgre ind til sådan noget, nu gik hun jo ikke med kniv eller sådan noget hun havde nok i sig selv og sine vinger, så hun sendte ham bare et fornøjet smil, og daskede videre,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 18:57

han så irriteret på hende "det eneste jeg er interesseret i at vide er om du angriber uden grund? det ville vel ikke skade dig at svare mig, så jeg kunne tage mine forholdsregler, hvis du går rundt og slår folk ned uden grund er der vel ikke noget galt i atprøve at forsvare sig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 19:36

"Jeg har sagt, jeg kun angriber hvis en anden angriber førest, skulle i vareulve ikke have en god hørelse, eller er du bare en misser? Jeg er 1500 år, jeg er over mine voldige år,"Sukkede hun irrerteret, over han ikke gad høre efter når hun sagde noget,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 19:47

"jeg spurgte om du angreb folk og du svarede ikke, ihvertfald ikke på en troværdig måde" sagde han irriteret "det er det jeg har prøvet at finde ud af hele tiden .." han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 20:03

Hun rekte bare tunge til ham, og smilede så for sig selv, hun elskede at forvirre folk på sin egen måde, det fandtes ikke noget bedre,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:59

han rystede irriteret på hovedet og gik tavst videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 06:35

Hun sendte ham bare et smil imens hun traskede videre, med blikket rettet imod jorden, hun brød sig ikke om den stilhed der havde lagt sig om dem, og smilede lidt da hun ikke kunne se et eneste levende sjæl omkring dem. folk var vel inde i nyde denne dejlige aften med dem de holdte af..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 20:05

han fortsatte sin tavshed, hvis hun ville snakke måtte hun starte en samtale, han gad ikke mere
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





7elleven -  Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 7elleven - Ezekiel   7elleven -  Ezekiel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
7elleven - Ezekiel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» The Day - Ezekiel
» Se mig her - Ezekiel
» Nothing to do, just... sittin' - Ezekiel
» En dag på stranden [Ezekiel]
» Welcome to the other side (Ezekiel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: