Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Savner Selskab- Ray

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Savner Selskab- Ray Empty
IndlægEmne: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 18:37

Tid: 15.30
Dato: Fredag
Vejr: varmt men ingen sol
Omgivelser: langt Græs og Blomster
Tøj: En Lysende Grøn kjole med et sort bånd om maven

Catherine lå gemt i græsset , Hun jagede en stor hjort der stod 3-4 meter væk. Hun løb hen mod hjorten og bed hurtigt halsen over. Hun kærtegnede blidt Hjortens lukkede øjne og drak videre. Da hun endelig trak sig væk var der gået lidt for lang tid og blodet var begyndt at størkne. Hun tjekkede at der ikke var nogen og fik vandet til at vaske hende fra top til tå. Hun rystede sig som en hund og lidt efter var hun tør. *Savner Selskab*Tænkte Hun og sukkede. Hun gik lidt rundt og det endte med at hun satte sig på den store kampesten der var hendes yndlings sted. Hun lagde sig ned med et bump og lukkede øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 18:51

Ray kom stille og roligt gående for sig selv han havde ikke det vilde han skulle lave her i dag og sådan noget da han kede sig der hjemme så nu var han tage ud på den lykkelig eng som han havde været på før og sådan noget.
Han kiggede rundt og slappede bare af for sig selv han havde ikke noget og lave så han satte sig ned på en bakke der var der og kiggede rundt og slappede bare af for sig selv og viste ikke hvad han skulle lave lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 18:56

Catherine der havde været fordybet i tanker slog sine øjne op ved duften af en dæmon. Hun sukkede dybt , strakte sig og rejste sig op. *Vi må hellere se hvem det er*Tænkte Hun og løb i overnaturlig fart hen mod dæmonen. Hun standsede 5 meter fra ham og pillede nervøst ved sit hår over at der faktisk var en dæmon hun ikke kendte. Hun gik de sidste meter hen til Ham og smilede sit mest forførende smil. Jeg hedder Catherine Clearwater bedre kendt som Cath sagde Hun og rakte hånden ud. Hun mærkede den dumme følelse af at hendes element krafter rørte på sig. Hendes øjne blev gyldne og hugtænderne var ude på et øjeblik fordi hun følte en stærk følelse. Hun trak hånden til sig og dækkede sin mund og øjne med den." Undskyld Det burde ikke være sket "sagde Hun og følte sig som en komplet idiot foran end lækker fyr og det var jo også sådan det var heldigvis. Hun rødmede svagt og en smule farve kom på hendes kolde hudfarve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 19:52

Han sad stille og roligt og slappede bare af for sig selv han havde ikke regnet med at der ville komme noget hen til ham på den måde som den kvinde der lige pludselig var der og sådan noget. Han kiggede på kvinden og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige før kvinden var færdig med at snakke "jeg hedder Ray og hyggeligt at møde dig Cathrine"sagde han stille og roligt og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 19:59

Hun satte sig ned ved siden af ham. *Ray jeg ved at det er uhøfligt men hvor gammel er du?* spurgte Hun i Hans tanker og slog blikket ned. Hun legede lidt med sin hånd da hun var genert

Sidst rettet af Cathrine Clearwater Fre 23 Sep 2011, 06:24, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 20:52

Han kiggede på hende "jeg er 21 i krop men ældre af sind"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han ellers skulle sige til hende da hun bare sådan spurgte og han kunne føle der var noget over hende som alle andre væsner
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 20:55

Hun kiggede ham dybt ind i øjnene og smilede forførende. Hun kunne mærke sine øjne blive mørkegyldne og hugtænderne trak sig tilbage og hendes øjne begyndte at gløde gyldent. Hun betragtede Ray og smilede over hvad hun så

Sidst rettet af Cathrine Clearwater Fre 23 Sep 2011, 06:24, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 20:59

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad så"spurgte han roligt og så på hende og var ikke bange eller noget hun kunne jo bare sige hvad hun ville og sådan noget til ham og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:04

Ja hvad så , har du nogle ideer sagde Hun og smilede stille og genert fordi det var ca. 200 år siden hun havde været forelsket i en fyr. Hun sænkede blikket men løftede det hurtigt igen for at se på Ray og om hun kunne aflæse hans følelser. Hun smilede stille og hendes øjne lyste mere og mere eftersom hun jo godt kunne lide Ray
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:06

Han kiggede på hende "nej har jeg ikke lige har du"spurgte han stille og roligt og slappede bare af mens han ventede på svar fra hende af om hun havde noget som de måske kunne lave og alt sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:11

"Vi kunne gå en tur "sagde Hun og smilede. Hun kiggede på hans læber og i det øjeblik havde hun bare lyst til at læne sig frem og kysse ham men hun var for genert. Hun bed sig hårdt i læben af dilemmaet Skulle hun kysse ham? ville han blive sur?. Hun kiggede ham i øjnene for at se et eller andet der ville vise om det var okay at hun kyssede ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op "det kan vi skam godt"sagde han roligt og gav sig til at gå stille og roligt og viste ikke hvad han skulle sige lige nu ellers.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:21

Hun rejste sig op og gik hen til Ray så der kun var 2 centimeter imellem dem. Hun lagde hendes hænder på hans skuldre og kyssede ham blidt men hårdt og længe. Hun trak sig tilbage og sukkede af nydelse over hvad hun lige havde gjort. Hun kiggede på Ray for at se om han kunne li det eller om han var blevet sur.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:25

Han kiggede på hende "øh ja okay hva så"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad ikke han skulle sige da han ikke havde forventet det der lige var sket for ham der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:29

Hun sænkede blikket." Jeg tror jeg er forelsket i dig" sagde Hun og endnu en dum rødmen bredte sig på hendes kinder." Undskyld men jeg kunne ikke lade være , Jeg vil så gerne være din" Hviskede Hun og vidste at han sikkert havde mange slaver men også at han sikkert ikke ville have en normal vampyr som slave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:34

Han kiggede på hende "okay så det vil du"sagde han og slappede bare af mens ikke viste hvad der forgik for hende lige nu men han var da klar på lidt og været.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:37

"Ja det vil jeg" sagde Hun og kyssede ham blidt på munden. Hun trådte så tæt på at der ikke var noget luft imellem dem og kyssede ham vildt og ustyrligt. Hun pressede ham ind mod hende og stønnede lavt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:39

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad måde mener du så"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige ellers før han blev kysset igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:41

*Det ved du godt* hviskede Hun i hans tanker og snerrede lavt. Hun stoppede kysset og kyssede ham istedet på kæben og halsen. Hun knurrede og hendes tænder ( Ikke hugtænder) Strejfede hans skulder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:42

Han kiggede på hende og tog og fik hende vendt om og holdte om hende "fortæl mig det i stedet"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 21:45

Jeg vil være den slave du må gøre hvad du vil med sagde Hun og smilede mystisk og forførende. Jeg vil gøre hvad du vil have Sagde Hun og kyssede Ham blidt på halsen. Hun kiggede forhåbningsfuldt op på ham og lod sine hænder glide ind under hans T-shirt og trække den af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 22:03

Han kiggede på hende og tog fat i hendes kjole og hev den stille op og trak ned i hendes trusser "okay så ornaner foran mig lige her og nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 22:06

*Jeg har en bedre ide* Tænkte Hun frækt til ham og væltede ham ned i jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 22:09

Han kiggede på hende og ventede på at se hvad hun ville gøre lige nu siden hun væltede ham ned på jorden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 22:11

Hun tog hans bukser og boxer shorts af og hendes fingre tog fat om hans lem. Hun satte munden til og begyndte at sutte den af på ham. Hun rørte forsigtigt hans kugler.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Savner Selskab- Ray   Savner Selskab- Ray Icon_minitime

Savner Selskab- Ray
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Savner "playmates"
» savner selvskab ..!
» Mmm....Jeg savner dig mere end du aner...
» Selskab - Helias
» Selskab søges! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: