Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skulke fra de sidste timer?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 21:20

Emnet tilhører Ezekiel og Fatima ingen andre ...

Tid 11:23
Sted Sheria High School.
Omgivelser en skole, og elever der har pause.
Vejr køligt men med masser af sol.
Påklædning, et par hvide cowboybukser, sorte stiletter. Sort stropløs top, en cardigan og en sort læderjakke.

Den sorte læder jakke blev trukket tættere omkring hende, selv om det ikke var særlig koldt. Omkring frokost, så lidt varmere var der begyndt at blive. Hun kiggede kort rund, inden hun smuttede ud af High skolens store døre, for at komme ud til friheden. I stedet for at være spæret inde i en skole, i en hel dag. Det gad hun bestemt ikke, hun smilede for sig selv da hun mærkede en kølig vind ramme hendes ansigt. Det røde hår, hang fint og frit ned langs ryggen. Mens den slanke krop stille bevægede sig frem ad, væk fra skolen. "Jeg kan alligevel lære det meste fra en computer" mumlede hun og trak sine hænder ned i læderjakkens lommer, "Emf" kom det fra hende. Da hun standsede op ved en bod uden for, som solgte varme drikke vare. "Varm kakao tak" Fatima, fiskede stille en pung op fra en lille hvid taske som hang fra hendes skuldre, fandt en tyver frem som hun rakte til den mand som stod for boden. Hvor efter hun fik, en dejlig varm kop kakao i. Smagen af varm kakao skulle nok gøre godt, hvis altså hun ikke brændte sig på tungen som sidste gang hun havde fået noget alt for varmt kakao. Hun smilede stille, hvor efter hun drak lidt af dem. "Varmt" sagde hun, i mens hun gik videre med lange langsomme skridt. Hun hadede at gå for hurtigt, nok en af de grunde hun altid kom for sent til timen, bare hun ikke stødte ind i en eller anden lærer fra skolen, det ville nok ikke se så godt ud igen.

//Omg er det bare mig eller skriver jeg bare kedeligt? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 21:32

Det var en af de dage dage hvor ez bare gik og dukkede op et andet sted, endnu engang var hun endt ved den skole hun havde mødt en dreng ved for så lang tid siden, hun lagde stille hovedet på skrå, imens hun smilede for sig selv, måske var han i skole? hun rystede blot på hovedet med et smil på læberne, og begravede så sine hænder dybt nede i lommerne på hendes hvide vinterjakke, hun var altid i varmt tøj selvom om sommeren, da hun syns der var koldt hele året rundt, hendes blonde hår var sat op i en hestehale imens hun gik der og tøffede for sig selv med et smil på læberne, selvom hun kun lignede en på de 16 år, gik hun ikke i skole og havde heller ikke planer om det, da hun ikke behøvede det, hendes udannelse var taget for længe siden, nok læste hun lige nu et andet sted, hvor rektoren var ligesom hende, Anderledes, derfor lod han hende læse der hjemme så hendes karakter kunne blive bedre, selvom det ikke behøves for hende da hun kunne det hun skulle, men så havde hun da noget at lave, hun bed sit kort i underlæben, imens hun gik videre for sig selv, hun kunne tydeligt huske hvordan emma brokkede sig over hun pjækkede fra alle timerne, og smilede lidt sørgemodigt, hendes klare blå øjne blev med det samme lid trist, hun blev altid så stille når hun tænkte på sin tidligere bedste veninde, er betød alt for hende, stille rystede hun på hovedet igen og smilede for sig selv, det skulle ikke ødelægge hende dag, hun var iført et par stramme sorte jeans, hendes jakke dækkede dog en del over alle hendes gode former, hvilket hun var tilfreds med, så behøvede mænd ikke glo sådan efter hende som de aligevel gjorde, for man kunne tydeligt se på hende, hun var anderledes på alle tænkelige måder, det ossede næste ud af hende.

//Det gør du da ikke, ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 21:42

Hendes kakao var blevet drukket, og pap kruset var blevet midt ud i den nærmeste skralde spand. Hun smilede roligt, over at hun nu på en måde havde varmen i kroppen. Selv om hun næsten aldrig frøs. Så var det jo godt nok at få noget varme, hun bevægede sig stille frem af, med langsomme skridt. Hun skulle jo ikke lige frem nå noget, hendes røde hår dinglede frem og tilbage ned langs hendes ryg. Rødt hår som hendes mor havde haft, men mørke blå øjne som hendes far havde haft. Hun sukkede kort, og kiggede ned mod gaden. Gaden som naturligvis ville føre frem til skolen, hun kunne stadig nå at komme tilbage og ind til timen uden at komme for sent. Men at pjække skulle man da prøve en eller to gange, hun smilede ved tanken om at se lærerindens ansigt, når hun ikke dukkede op. Hendes skole taske havde hun jo roligt taget med, men hvis hun havde haft efterladt den i skolen, havde hun jo været nød til at gå tilbage til skolen. Hvilket hun ikke gad, en sort skuldre taske hang lystigt fra skuldrene og ned langs siden, den var ikke særlig tung. Kun nogle få bøger, og andet basale skole ting. Når bare læren ikke opdagede at hun ikke var der, skulle det nok gå.

//Men jeg synes jeg skriver død kedeligt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 21:49

Et lille suk gled over hendes læber imens hun traskede afsted, og lagde mærke til en pige med rødt hår? Hun lagde stille hovedet på skrå og morede sig over hun måske pjækkede? Ligesom hun gjorde i sin tid, stille rystede hun på hovedet, og traskede bare hen imod pigen med et smil på læberne, hun vidste allerede hvad hun skulle gøre, og rømmede sig så kort som en lære ville havde gjort hvis en elev havde pjækket fra time, "Sig mig miss. burde de ikke være i deres klasse lokale nu?"Hun gjorde sit bedste for at lave sin stemme mest mulig om til en skrap læres, imens hun holdte et grin tilbage, og vidste ikke hvordan pigen ville reger, hun kunne godt huske da emma havde gjort dette ved hende, det var sådan de var blevet venner, for så lang tid tilbage, eller det var nu ikke så lang tid tilbage, måske 20 år? måske mere, hun kunne virklig ikke huske det mere, så hun lagde bare armende over kors, imens hun stod stille med et smil på læberne, og kiggede på pigen, og håbede en del hun havde skræmt hende bare en smule!! for det var aldrig sjovt at blive fanget af en lære igang med at pjække fra en time..

//Så skriver jeg da ogs kedeligt? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:02

Hun spjættede et ufrivilligt spjæt, da en stemme lød bag hende. "Hva?" Sagde hun og drejede om på hælen, hun havde troet at det var en lærer. Men personen hun kiggede på lignede ikke lige frem en lærer, "emf helt ærligt at lege lærer det er ikke lige frem det fedeste når man pjækker" udbrød hun og stirrede på pigen med sine mørke blå øjne, som hun kneb sammen til en små øjne. "Helt ærligt fik altså et stooort chok bare så du lige ved det" Fatima stirrede en smule irriteret på pigen, som hun virkelig havde troet var en lærer bare stemmen. Der gik noget tid inden hun tøede en lille smule op, men ikke helt op. Hendes stemme ville stadig være en smule kølig, men hvems stemme ville ikke være kølig efter sådan et chok? Det vil alles stemmer nok, irriterede og sure stemmer. "Emf? Skræmmer du altid folk som du møder?" Fatimas spørgsmål var måske direkte, men hun anede ikke lige frem om det var pigens hobby at skræmme andre mennesker.

//Du skriver da ikke kedeligt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:10

Hun begyndte med det samme at grine let, men bed sig hårdt i underlæben og vente ryggen til, og begyndte så at grine igen, så hun slet ikke hørte hvad pigen sagde, og slappede endeligt lidt af, og vente sig så imod pigen igen med et stort smil på læberne, "Jeeep! især små pjækkerøve der er ved skolen"Sagde hun med et smil, og tog pigen under armen, og trak hende bare med væk fra skolen, hun havde aldrig mødt en der var så dum at pjække i nærheden af skolen, det ville hun aldrig havde gjort, efter emma havde opdaget hende, hun rystede smilende på hovedet, og trak bare pigen med ind på en cafe, og smed sig i en stol der stod i et bjørne, og sendte pigen et fornøjet smil, hun elskede at skræmme andre, for det var altid sjovt, de regerede alle sammen på en sjov og underlige måde, ingen regerede ens, det var vel derfor hun var faldet for at give folk chokke på den måde, dog syns hun pigen havde taget det pænt i forhold til hvad hun selv ville havde gjort, Da emma havde overrasket hende, skreg hun selv, og sprang en meter op i luften i ren chok, hun smilede af sig selv, og rystede så atter på hovedet imens hun studerede pigen med et smil på læberne, "Navnet er Ezekiel,"Sagde hun så med et smil på læberne, imens hun ventede på pigen ville sætte sig ned så de kunne snakke sammen,

//Godt så gør du det heller ikke, ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:21

"Havde også tænkt mig at gå længere væk fra skolen men der var noget kakao" sagde hun uskyldigt. Der havde jo også været en bod i nærheden af skolen med noget varmt kakao eller noget andet varmt drikkelse. Hun himledede let med øjnene idet pigen trak hende væk fra skolen, og hen mod en cafe. En cafe hun mange gange før havde gået forbi, men aldrig gået ind i, hun rystede kort med håret. Inden hun smed sin skuldre taske på en stol ved siden af pigen, inden hun selv satte sig ned på en stol over for pigen. "Ezekiel? Er det ikke et navn på en af de der døds engle fra biblen?" Sagde hun og kiggede på pigen med navn Ezekiel. "Mit navn" sagde hun og pegede på sig selv, "er Fatima" sluttede hun og smilede til hende. "Så at give folk et chok er blevet en vane for dig?" Grinede hun kort, og så på hende. "Omg gør du på High skolen?" Spurgte hun hende om, måske et dumt spørgsmål. En servitrice kom stille hen mod dem, "noget at drikke de damer?" Spurgte den unge pige som stod med en blok parat i hånden til at skrive ned på hvad de ville have. "Emf varm kakao?" Kom det fra Fatima, hvor efter hun kiggede hen på Ezekiel. "Jeg betaler denne omgang" tilføjede hun og fiskede en pung op af sin lomme.

//Lol xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:29

Hun kunne ikke lade vær med at himle let med øjnende over hendes spørgsmål og rettede så sine smukke lyse blå øjne imod pigen der stod ved bordet, "En kage, og en kop kakao, og måske nogle pomfritter, jeg er hunde sulten, jeg skal jo forstille at være en døds engel"Sagde hun dramatisk og rettede så drillende blikket imod Fatima, og fandt bare nogle sedler op fra sin lomme før hun nåede det, og gav damen "Behold resten, og køb dig noget tøj"Sagde hun så sukkersødt, og rettede blikke imod fatima med et drillende smil på læberne, og tænkte over hendes spørgsmål "Nej jeg går ikke på skolen, jeg er ved slutningen af min udannelse, så jeg arbejder hjemme "Sagde hun med et smil på læberne, hvilket ikke var en hel løgn, hun arbejde hjemme fordi hun ikke kunne gå i skole, så ville folk se hun ikke ældes med tiden, hvilket var en skam for hende hun ville altid være 16, Så lod hun sine albuer hvile imod bordet og hvilede hovedet i sine hænder, imens hun sad og studerede pigen med øjnende, og smilede let for sig selv, ganske køn, syntes hun selv, men det ville hun nok aldrig sige højt, så rettede hun blikket imod damen der havde taget imod deres bestillinger, som kom tilbage med deres drikkevare, og smuttede så hurtigt igen, ez prikkede bare til sin kop og rynkede let på næsen, imens hun smilede for sig selv, hun vidste ikke helt om hun gad drikke det, selvom hun godt kunne bruge noget varme i kroppen,

// ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:37

"Okayyy så, så betaler jeg da næste gang" sagde hun med et stort smil og kiggede på Ezekiel, "okay, men hvad ud daner du dig egentligt til?" Spurgte hun hende om. "Jeg ved ikke rigtig selv hvad jeg skulle uddane mig til" sagde hun kort tid efter og tog en slurk af sin varme kakao, hun smilede stille for sig selv. Hun anede overhoved ikke hvad hun skulle blive til, muligvis nok arbejde i en butik. Det ville ikke gøre så meget, bare hun ikke blev sat til at gøre rent. Hun havde lyttet stille men roligt med på hvad Ezekiel havde sagt, "er det bedre at arbejde hjemme end i en larmende klasse?" Fatima tog kort endnu en slurk. Hun smilede et skævt smil, i mens hun kiggede på hende. Men hun vendte kort sit ansigt ud mod den nærmeste rude, folk var vist begyndt at gå rundt ude på gaderne nu. Nogle var nok på vej til arbejdet, mens andre nok pjækkede eller bare sov længe.

//Krea svigt -_-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:44

Hun smilede let og lod sin finger glide rundt i kanten på sin kop kakao og tænkte over hvordan hun skulle besvar det spørgsmål. "Det er nemmere, og jeg gider ikke rejse.. 2000 km hver dag for at komme i skole, så min rektor sender mig mine opgaver, og sådan, jeg skal kun dukke op til eksamerne"Sagde hun med et smil på læberne, hun kunne ikke besvare hendes spørgmål bedre, for så ville det lyde som om hun var en freak der ikke kunne lide andre mennesker, og det ville hun ikke have, stille tog hun sin kop op til munden, og nippede let til den varme kakao, imens hun kiggede rundt i caffen og smilede for sig selv, dog blev hendes smil større da damen fra før kom hen og satte en kage, og ez pomfritter på bordet for så at forlade dem igen, ez tog med det samme en pomfrit i munden imens hun gumlede glad på den, "Jeg ved det ikke, tager bare en udannelse, lige nu, tror det var en Udannelse til sekratær, ligemeget, jeg arbejder i en butik lige nu, så jeg behøver ikke tænke på penge mangel"Sagde hun med et smil, imens hun guffede pomfritter i sig, og overvejede vildt at købe en tallerken mere, hun lignede dog ikke en pige med stor appetit da hun var ganske tynd, men former det havde hun, hvilket hun var stolt og glad for, så var der da noget kvindeligt ved hende, stille nippede hun igen til sin kakao, men kom til at brænde sig på den "Avvvv!!"Peb hun og stak sin tunge ud af munden for at lade den blive kølet ned igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:25

"Omg gid jeg også kunne læse der hjemme, dem i klassen er lige frem altid
irriterende og provokerende hører aldrig efter hvad læren siger" hun sukkede
kort og tog kort en slurk fra kakaon. "En sekretær uddanelse er da bedre end
ingen ting" sagde hun og smilede til Ezekiel. Hun kiggede straks op, da der
kom et av henne fra Ezekiel, "kom du noget til?" Spurgte hun hende om og betragtede
hende. "Emf tror bare jeg ville arbejde et stille og roligt sted, et hvor man
eventuelt kunne tjene godt med penge, gøre en sekretær egentligt ikke det?"
Hun stillede spørgsmålet som om hun allerede kendte svaret,
de tjente da ikke særlige mange penge. Selv om det var nok til at overleve,
med madvare og alt det. "Nogen kan virkelig virke åndsvage" kom det fra hende, hun tænkte nu mest over dem fra hendes klasse. De hørte nærmest til en børnehave eller nogle som skulle på en militær skole. Eller bare noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:22

"Man kan tjene mange penge som Sekratær, kommer an på hvilket firma man arbejder for"Svarede hun med et lille smil på læberne, og prikkede bare til sin tunge, og tog så endnu en pomfrit i munden og gnaskede den i sig med et smil, og kiggede så rundt i lokalet, og studerede alle menneskende, og de andre væsner, hun kunne ikke lade vær med at sende dæmondreng et smil, der sagde han nok ikke skulle lege så meget med den skole pige han sad og gloede på, og rettede så blikket imod fatima igen, "Jeg er ok, bare varmtFnes hun og prikkede til sin kop, og tog så en tår mere, og nød følsen af den varme chokolade der gled ned igennem hendes hals, hun vidste ikke noget bedre end en kop kakao eller te for den sags skyld, men hun havde smagt te så længe, at kakao næsten var nyt for hende, og det smagte skøønt, efter hendes mening,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:39

Hun lyttede stille til det Ezekiel, og kiggede stille ud af vinduet. Måske var skolen sjovere at være i, hun kiggede kort på Ezekiel igen hvor efter hun fulgte hendes blik hen mod en dreng. Men hun vendte stille tilbage til sin næsten kolde kakao, som hun drak det sidste af. "Øv bunden hader jeg" udbrød hun, men det var mest ved te alt det grums der kunne blive efterladt i bunden efter at den var blevet lavt. Dog var det sjælden ved kakao, bare det var røret godt og grundigt sammen. Hun lod stille en hånd glide igennem det røde hår, hun var faktisk begyndt at kede sig en smule. Hun var altid dårlig til at finde på noget at sige, hun smilede dog over at Ezekiel var ok selv om hun nok havde brændt sig på tungen eller læben med den varme kakao. Men sådan noget kunne man jo let komme til at brænde sig på, selv om man ikke skulle tro det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skulke fra de sidste timer? Empty
IndlægEmne: Sv: Skulke fra de sidste timer?   Skulke fra de sidste timer? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skulke fra de sidste timer?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» First timer...
» Sidste forstilling.
» Solens sidste stråler.
» i sidste øjeblik - Jayden
» For sidste gang - Rolf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: