|
| Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Tors 03 Nov 2011, 08:10 | |
| Hvorfor!!!??? hvorfor skulle han sige at vampyren ikke var borte, hun standsede stivnene op da han sagde det. og kiggede bange på ham i det hun vendte sig. "Du må ikke gå" hun for hen til ham igen og hev fat i hans arm, "Du bliver nød til at følge mig hjem!!!!!´" hhun som en anden tudemarie. Hun var ligeglad om det var pinligt nu dette var ikke en drøm, det var det virkelige liv!!! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Ons 09 Nov 2011, 04:12 | |
| han begyndte at grine da hun for sådan op over det med vampyren, han blev dog rimelig overrasket over hendes reaktion, *tænk at hun overhovedet vil have mere med mig at gøre, det er nok min fantastiske charme* tænkte han ironisk og smilede for sig selv. "okay så" sagde han og trak på skuldrene. "hvor bor du så henne af?" spurgte han og begyndt at gå ned mod byen.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Tors 10 Nov 2011, 04:37 | |
| Hænderne var begyndt at hæve op og hun kunne næsten ikke bevæge dem. "I deepshell" sagde hun og kunne mærke at det dunkede tungt i hendes fingre. Hun kiggede ned på dem imens hun holdte om Markus arm, hun kunne intet se overhoved på dem da det ikke være lyst nok til at se sådan noget. Hun kiggede op på ham med et trist blik....han kunne se meget bedre end hende fordi han var varulv....suk suuk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Tors 10 Nov 2011, 21:05 | |
| markus sukkede svagt "det er da langt væk? hvordan kommer man hurtigst derhen?" spurgte han, han håbede ikke det var et eller andet med fly og sådan, det kunne hurtigt gå hen og blive for dyrt. han så lidt ned på hendes hænder, de var begyndt at hæve. "måske vi burde få noget koldt på det der først...". markus var kommet så tæt på byen at lyset fra gadelygterne nåede ud til dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Man 05 Dec 2011, 02:31 | |
| Det er den her by skulle jeg mene?"sagde hun og kiggede frem for sig. De ´var nu ude i gadelyset og hun følte nu at hun kunne klare sig selv uden hjælp. Men da han sprugte til hendes hænderblev hendes tanker kort brudt. "Det tror jeg best" hun slikkede sig over sine læber. "Men jeg tror godt at jeg selv kan gå nu" hun kiggede op på ham, "Men du må gerne gå med mig" sagde hun da det nok var det mest beskyttende af alt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Fre 09 Dec 2011, 23:15 | |
| Markus lo "godt, jamen så vil jeg følge dig til døren" sagde han med et skævt smil. de var nu omgivet af byens lys, så hun var sikkert ikke i fare mere; men det kunne ikke skade at følge hende helt hjem. "hvis du altså tør gå gennem den mørke nat ned en som mig?" spurgte han med et glimt i øjet og blottede sine tænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! Man 26 Dec 2011, 07:39 | |
| "det bedre end en som ham" sagde hun og tænkte på vampyren. De var ikke langt fra hvor hun boede til hendes held. De satte farten neD. Byens larm og lys beroligede hende fik hende til at tro intet kunne gøre hende ondt. Men hvis bare hun viste hvor mange væsner der var om hende lige nu ville hun hellere være i skoven end her.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! | |
| |
| | | | Markus-wolfgang--privat...HJÆLP MIG!!! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|