Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en stille nat i skoven Crasie(privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 18:04

Crasie lyttede interessant med til hvad hun sagde. Så hun har fået dræbt sin familie. Crasie selv vidste intet om sin familie, faktisk har hun aldrig haft nogen. Crasie kunne ikke lade vær med at huske tilbage på hendes første minde. Crasie så lidt fjern ud, som om hun var dybt begravet i sine egne tanker. Det første hun overhoved husker, var en stormfuldt nat lå hun midt i et landskab. Hun vidste hverken hvem eller hvad hun var. Det eneste hun kunne huske var hendes rigtige navn og at hun havde en stor frygt. Så vendte Crasie endelig tilbage fra sine mørke minder.
"Så har du så tænkt dig at hævne dig på dette væsen eller?"
Hun så spørgende på hende, det kunne godt være at hun ville hævne sin familie, det var der mange der gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 21:07

" nej jeg vil ikke ha hæven. Nu hvor det er så mange så siden så følde jeg at den ikke gjorde et bevist, den hade nok bare komme i vejen for alle mændens maskiner og hade gå ril angreb fordi. Den trot at maskinern var nogens om ville skade dem " sagde Mulan og hun følde at det ikke var nødvendig at, få hæven over den havd den gjorde den gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 21:12

Crasie syntes det lød meget fornuftigt. Men et spørgsmål nagede sig stadigvæk på hendes sind.
"Hvordan kan du egenligt være halv vampyr, jeg troede ikke at man kunne blive født som vampyr?"
Spurgte Crasie underligt, for hun havde læst masser af ting omkring vampyrer, men der havde altid stået, at man ikke kan blive født som vampyr, man bliver bidt. Men dog kom Crasie i tanken om, at legenderne så blev de første vampyrer født. Men de skulle dog være helt anderledes, men så udviklede de en sygdom som gjorde at de bare kunne gøre andre til vampyrer. Men hun vidste ikke om det var sandt, der gik jo altid legender om de mærkeligste ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 21:23

" se du min mor. Som var elver blive i mens hun var Gravid med mig bidt at min far som var en vampyr, på det tidespunket viste de ikke at min mor vent mig det var først sene de fandt ud af det. og efter som de ikke viste hvad de skulle gøre rejste de væk fra min mors hjem og ud i verden, og der fik de mig " sagde Mulan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 21:50

Crasie lyttede interessant med, okay den måde havde hun ikke hørt det på. Men det lød meget logisk og sandsynligt, så Crasie godtog forklaringen.

//har en lille ide til plot videre :) Men kan vi ikke sige at nu kommer der nogle elevere, som har brug for at få opklaret hvordan deres landsby er blevet dræbt, og det viser sig til at være en vampyr :) Og så kunne vi sige at det måske var din far, eller måske din fars bror eller sådan noget :) Jeg har læst at der står din far er død, men måske overlevede din far alligevel? Måske en ide eller? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 00:41

Mulan huske sin far hade en bror. Som også var vampyr men kunne bare ikke huske hvad han hed, men det var noget underliget også særet han hed i det sammen kom en masse elver gåen. I mod dem Mulan linde en elver forså hun var ½ elver og ½ vampyr så hun kunne være begeg dele,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 01:27

De var 7 i det hele, en af dem var en mand de andre var kvinder. De var støvede til og beskidte, og de lignede som om de havde flygtet i rigtig, rigtig mange dage. Manden var kun ung godt nok var han 40 i år, men sammenlignet med mennesker ville han kun være de omkring de 20. De havde skræmte blikke i deres øjne, det var tydeligt at de frygtede enhver. Men de blev straks rolige, da de så at den ene var en elver. Manden henvendte sig på elversprog til Mulan, dog kunne Crasie fuldt ud forstå elversprog, fordi i alle de år hun har levet, har hun fået lært mange sprog.
"Undskyld hvis vi kommer og forstyrre din klans skove, men vi har været på flygt i mange dage. Vores landsby langt væk blev angrebet, og vi flygtede men flere er døde på vejen. Jeg vil spørge for vores vegne, om i vil hjælpe os. Vi er bange for at vi vil blive angrebet, hvis dette væsen følger efter os, For vi tror at den har jagtet en anden gruppe af vore, som flygtede den anden vej. Men det var meningen at vi skulle mødes, men de var der ikke"
Manden så bedende på Mulan, de andre skævede med blikket nervøst til Crasie. For hun så lidt skræmmende ud med sine lysende neonlilla øjne. Crasie kunne godt forstå at de ikke henvendte sig til hende, men nu vil hun gøre krav på sin tilstedeværelse. Så hun begyndte at tale i flydende elversk, men med en accent fra den store elverby langt mod nord.
"Hvordan er dette væsen, som har hægret jeres by?"
De så undrende på hende, for de havde ikke lige frem regnet med at hun talte det. Men som sagt kunne de heller ikke se om hun var elver eller måske halvelver. Men de kunne helt klart fornemme at hun var anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 06:34

" jeg hjælpe alle som har brug for det. men sig mig hvad eller hvem var det sik angreb jer " sagde Mulan på elversprog, hun var trosalt en ½ elver så hun kunne godt forstår dem og ville hjælpe dem. Hun så rundt og noget begyndte at komme tæt og tæt på men det viste sig at være Mulans ulv,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 20:15

Elverne havde intet imod ulven kom, for de kunne se, at det var Mulans dyr. For de brugte selv også ulve som ridedyr. Mandeelveren kiggede på Mulan, og det var tydeligt at se på ham, at han genoplevede alle de uhyggelige minder fra væsnet. Han rystede på hovedet.
"Vi ved det ikke, det kom kun om natten, hvor skyerne var for månen og slukkede vores lys. Selvom vi elvere kan se i mørket, så kunne vi ikke se den, fordi det var ikke et levende væsen som os. Den havde ingen varme. Vi ved ellers ikke hvordan den så ud, den var alt for hurtigt, og dens skygger beskyttede den"
Elveren kiggede tilbage imellem de to, og nu forsvandt noget af hans facade, som han havde vedligeholdt for at virke stærk. Man kunne tydelig se, hvor træt han var, og hvor svag han egenligt var. Crasie lyttede opmærksomt efter, og det hun kunne konkludere. Så var det en vampyr, eller et eller andet dødt væsen. For vampyrer har ingen varm temperatur, fordi deres krop nemlig ikke lever på den måde. Så spurgte hun.
"Kunne det ha været en vampyr?"
Manden kiggede over på hende og så tøvende på hende, så rystede han på hovedet.
"Det ved jeg ikke, vi fik aldrig set det, og den var utrolig stærk, men det kunne være. Men jeg ved det ikke"
Så faldt han halvt sammen, og heldigvis redde en af kvinderne ham så han ikke slog så hårdt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 19:46

" i trænger til mad. Kom lade mig laver noget at spise til jer og vis den komme advare Sno om med det samme, han hade aldrig sviget mig og det gøre han helle ikke nu " sagde Mulan og fandt noge mad til de sulten elver. Omkring hende kunne man høer Sno som gik og snuste efter spor og ander ting, og det mad som bilv til overs fik Sno så den hade leve hele sit live for store mængter af køde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 18:37

Crasie stilte sig oppe af et træ og stod og studerede dem, mens hun tænkte på mange ting. Hun syntes, det var lidt underligt at disse elvere spiste kød, for normalt var det forbudt for dem at dræbe, kun hvis det er i selvforsvar. Men hun vidste selvfølgelig godt, at alle ikke levede efter disse regler. Et let gysen gik igennem hende, da hun blev mindet om sortelveren Mina. Hun er Crasies dødsfjende. Hun holdte også øje med ulven, for hun har prøvet flere gange ulve, der har angrebet hende uden grund. Fordi de så hende som en trussel. Crasie vidste ikke hvorfor. Men hun tror, at det er, fordi hun er dæmon. Og i mange legender og historier om ulve, så er ulve såkaldte vogtere. Som vogter over balancen over det gode og det onde, og man siger også, at de kan se ind i den åndelig verden. Men det vidste Crasie intet om det var sandt eller ej. Men hvad betød det også, det gjorde vel ikke nogen forskel lige nu? Sno kunne selvfølgelig lugte, at Crasie var en dæmon, men Sno kunne også lugte et eller andet fremmedet over hende. Noget han burde frygte for, og han kunne også lugte/fornemme, at Crasie havde et splittet sind. Crasie kiggede omkring, hun havde ikke lyst til mad. For hun havde selv spist tidligere idag, og sjæle havde hun spist i forgårs. Så hun havde det helt fint. Hun tænkte nærmere over dette væsen. Det kunne passe fuldt ud, at det var en vampyr, for nogle vampyrer var utrolige stærke og havde store kræfter. Elveren var glade for maden, og så allerede langt bedre ud.
"mange tak, vi er glade for maden"
Sagde den ældste kvinde med stor taknemlighed i hendes grønne mandelformede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 20:32

" i skal bare spise. I mens blive sno hos jer jeg skal lige ned og vaske mig lidt i åen " sagde Mulan, og gik ned til åen hun hade ikke set der stod en og hlde øje med hende i mellem busken. For hun hade tralvet med at vaske sine sår og rifter i det smamen i lejet rejste sno sig op, og begyndte at knure i mod årn hvor mulan var ved at være færdig med at vaske sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 23:58

Mulan så nogle rødglødende øjne i mørket, som mindede alt for meget om en hun engang havde kendt. Det var tydeligt at de kom fra en vampyrs, og mindede meget om de sammen øjne Mulan fik, når hun selv havde blodlyst. Men så forsvandt vedkommende. Crasie havde fornemmet tilstedeværelse, og var allerede på vej ned til Mulan, da vedkommende forsvandt igen. Crasie kunne mærke at vedkommende åbenbart havde evnen lynets hastighed, for han var straks forsvundet. Crasie gik hen til Mulan.
"Så du den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 04:51

" ja lige over på den. Anden siden af åen den hade rødeøjnen og den stire på mig men så forsvandet den, åh nej de ander elver vi må tilbage til dem nu " sagde Mulan og satte i løb tilbage til lejern. Da hun hørt Sno snerre af noget og hun hørt elvern råbe og skrig Mulan var komme tilbage i rette til det, at redde dem fra de som var efter dem " du rør dem ikke dit væmelig bæst. Gå med dig og lade dem være i fred vis du vil slogs så sloges i mod mig " sagde Mulan vredt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 05:35

Er i gang med at lave min karekter om, så jeg er out af dette emne :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat i skoven Crasie(privat)   en stille nat i skoven Crasie(privat) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en stille nat i skoven Crasie(privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: