Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 06:52

Ez slog med det samme Rafael på skulderen over det han havde sagt til drengen! "Du kan bo gratis ved mig, faktisk får du intet at sige, du kan bo der indtil du finder dit eget, og tro mig jeg har plads nok"Sagde hun så med et smil på læberne, og smuttede bare hen og lagde en arm om fyrens arm, og trak ham med hen til Rafael, hun var god af sind og natur, men hun elskede sådan at have folk boende, og så enda folk der ikke havde noget selv, hun smilede over sig selv, hun havde en fantasitsk godt karma nogen gang, og hun elskede at hjælpe folk gratis i alt fald til de kunne klare sig selv, som moon og de andre der havde boet ved hende igennem hendes liv, og igennem tiden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 07:11

Tenku kiggede forvirret fra den ene til den anden, og kunne dårligt hitte hoved og hale i det. Han skulle til at sige tak for damens forslag, men huskede sig selv på at hvis noget var for godt til at være sandt, så var det, det sikkert også. Han prøvede at trække sig ud af damens greb med et høfligt nik, og henvendte sig så til manden, men forsøgte ikke at se ham lige i øjnene.

"Jeg vil foretrække at arbejde for føden... Og husly, om man vil. At tjene burde være det mindste."

Han trak svagt på smilebåndet og krydsede fingre bag ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 07:26

Rafael smilte drilsk til Ez, for at vise han vandt, men rystede så på hoved, han ville ikke dikutere med englene, det ville være dårlig dæmon politik, det gik jo generalt godt mellem dem.
Rafael tog en hånd ned i lommen, og tog en lille blok og en kuglepin op, og skrev mens han sagde det højt "Wirros gade, boligblok nummer 2, tredje sal" han rev parpiret af og gav det til Tenku, og sagde "kl 20, skal bordet være dækket, du bestemmer selv hvornår du kommer, så kan vi forhandle en fas løn efter sin ydelse iaften, jeg vil mene det bedre end affald" Rafael tog 500 frem fra hans pung, og gav dem til Tenku "din løn for iaften, men husk at hvis du slagger dig igennem aften, så er der ikke fremtige job ok?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 07:58

Tenku holdte et flabet grin tilbage imens han modtog sedlen. Han holdte den op i luften, trak lidt i den, holdte hen foran lyset, og lod til at føle sig rigtig professionel. Han stak sedlen i lommen og memorerede adressen. Wirros gade, boligblok nummer 2, tredje sal. Jo, nu sad den der. Nu kunne det kun gå i den rigtige retning, han ville dog ønske det var sket noget før. Han bukkede igen dybt for dæmonen og englen.

"Mange tak, det er meget stor sindet af herren. Før jeg går, må jeg så ikke få navnet på min fremtidige herrer?"

Han kiggede op med et underdanigt ansigtsudtryk, og forvissede sig selv i sit stille sind om at det heldigvis kun behøvede at køre på så længe han var til stede. Inden længe var der et bad i sigte... Og mad, ved de afdøde guder, han skulle spise i aften til han flækkede på tværs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 08:11

Rafael snerede lidt da han spurgte til hans navn, men rystede så på hoved af sig selv, han kom bare til at tænke på sit familie navn, og det var ikke nogen god tanke, han rettet bliket igen mod Tenku , og sagde så "Mit navn er Rafael Plexico" det var ikke hans rigtige efternavn, men han gav ikke det andet væk til folk.
Rafael ville ikke fortælle noget om goderne ved at arbjede for ham, da Ez ikke ligefrem skulle høre det, men så ville den sorte lille mand vel bare få en overraskelse i den gode ende.
Rafael dejet sig mod Ez, og sagde "Jeg skal afsted nu, jeg har nogen ting at lave inden morgen dagen" han kunne sige han skulle skaffe mad til komsammen i morgen, men det var nok bedre i hendes øre det andet. Rafael gav et kort blik mod den lille sorte, og sagde "kom til tiden" Rafael nikkede venlig til Ez, og begyndte så at forlade dem begge.

\\Abaddon over and out, jeg opretter et andet emne til os Tenku, men lige nu syntes jeg det giver mening at emnet stópper for Rafael, i emner bare løs ;)\\
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 08:27

Tenku nikkede og bukkede så det var en ren lyst. Da Rafael kom ud fra synsvinkel kom han dog hurtigt op og stå igen med strakt ryg. Nåh ja, ingen grund til at overdrive. Nu havde han både penge, hjem, og ingen længe noget at spise. Han lavede endnu et tandsmil til englen og nikkede høfligt.

"Tror jeg vil forlade dem nu. Endnu engang tak for tøjet, det var hårdt tiltrængt."

Han fløjtede en lille melodi imens han drejede rundt om hjørnet i sit stille sind. Jo, indbringende nat, det må man sige.

//:Så siger jeg også tak for nu. ^^ Tenku, ud and slut.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)   Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle) - Page 2 Icon_minitime

Nyt ansigt i by-- Gyden. (Åbent for alle)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» et nyt ansigt
» gyden
» juletræspynt i mit ansigt, gå væk - Lima
» inde gyden
» Måneskinnets smukke ansigt. (Jaster )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: