| et nyt ansigt | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 20:31 | |
| Dato : 15. marts Årstid : Forår Dag : tirsdag Vejr : Koldt og gråt Sted : Sherias gader Tid : 09:29 Omgivelser : Masser af larm og fulde mennesker Abigor kom ud af diskotekets hoveddør han så sig omkring hvorefter han gik op mod hoved gaden. man kunne høre diskotekets larm fra gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 21:24 | |
| Tazz gik stille rundt oppe i byen i sin sorte kjole som der sad perfekt på hende. Hun gik rundt for at slappe lidt af og tænke lidt på hva der var sket de sidtse par måneder og for at slappe lidt af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 21:55 | |
| Abigor lagde straks mærke til hende hans vide øjne åbnede sig helt idet han gik op ad samme vej som hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 22:42 | |
| Tazz gik stille videre og nynnede lidt for sig selv da hun troede at hun var alene for hun havde iik opdaget at der faktisk var en der gik bag hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 22:47 | |
| Abigor kigge på hende men holdt sig i mørket han kunne ikke lade værre med at tænke over hvad hun var for en men han tog chancen og gik frem i det åbne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 22:50 | |
| Tazz gik stille videre og snussede stille ind og kunne lugte dæmon så hun stoppede stille op og kiggede stille rundt og fik et chok da han kom frem i lyset og hun gik lidt tilbage da han kom frem iik fordi hun var bange men hun fik bare et chok er hun troede joo at hun var alene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 22:53 | |
| "god aften " sagde Abigor og bukkede " de må meget undskylde jeg forskrækkede dig det var absolut ikke min hensigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 22:57 | |
| Tazz smilede venligt til ham da hun fandt ud af at han var meget venlig "godaften" sagde hun venligt og samlede sine hænder på midten af hendes mave "det gør iik noget" tilføjede hun efter lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tirs 15 Mar 2011, 23:43 | |
| Abigor rattede ryggen og med fine manere præsenterede han sig selv " mit navn er Nihillus Abigor og de er?" Abigor bukkede høfligt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 06:07 | |
| Tazz smilede venligt til ham "Tazz Tecza Bay Anderson" sagde hun venligt og gik lidt tættere på ham for han iik skulle tror hun var bange for ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 10:11 | |
| Abigor gik også et skridt nærmere hvorefter han svarede " må jeg sige de har her et virkelig smukt navn" mens han smilede et venligt smil til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 20:39 | |
| Tazz rødmede lidt og kiggede lidt ned "mange taak" sagde hun venligt og smilede sødt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 20:45 | |
| Abigor gengældte smilet " har de lyst til at gå en aften tur" sagde han venligt og pegede viedere ned af hoved gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 20:50 | |
| Tazz stod lidt og tænkte og nikkede stille til ham "det vil jeg da gerne" sagde hun venligt med et smil på læberne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 21:49 | |
| Abigor vendte sig og fuglte hende ned ad gaden de mange klupper og butikker lyste hele gaden op |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Ons 16 Mar 2011, 22:27 | |
| Tazz gik stille ned af gaden sammen med ham og vistet iik helt hva de skulle snakke om for det var lidt kedeligt at gå tavs |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:22 | |
| " hvor kommer de så fra" spurgte Abigor med en afslappet stemme han kiggede på hende og smilte " har aldig set dem her før" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:25 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Sheria skoven" sagde hun venligt og smilede sødt til ham "Jeg er heller iik så tit i byen længere men hvor kommer du fra?" tilføjede hun efter lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:30 | |
| "jeg er fra den mørkeste del af undergrunden voksede op der ud over det arbejder jeg på byens stor bibliotek " svarede Abigor og gengældte det søde smil " men selve historien bag min obvækst er nu ikke særlig passende til tidspunktet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:32 | |
| Tazz nikkede stille "Nåårh okii" sagde hun stille og kiggede lidt frem igen "Jeg er opvokset langt her fra men kan iik helt huske hvor" tilføjede hun efter lidt og kiggede ned og der fald en lille tåre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:39 | |
| Abigor tørede tåren væk og smilede trøstende til hende " tag det roligt jeg er sikker på du finder ud af det en dag intet er væk forevigt" svarede Abigor han kiggede hende i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:45 | |
| Tazz smilede stille til ham "Det er iik det men jeg løb der fra da jeg var 14 og kan iik huske hvor det er nu" sagde hun stille og kiggede sødt på ham men et glimt i øjet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 00:59 | |
| "jeg er sikker på du finder det en dag" sagde abigor han kiggede henne i øjnene men kunne ikke lade være med at smile til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 01:01 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Jeg håber det lidt" sagde hun venligt og rødmede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: et nyt ansigt Tors 17 Mar 2011, 01:04 | |
| Abigor kiggede på hende et sjenert smil kom frem på hans læber " kunne jeg måske tilbyde dem noget at spise |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: et nyt ansigt | |
| |
|
| |
| et nyt ansigt | |
|