| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:12 | |
| Rose så over på Morgan og udstødte et sarkastisk grin "Hvorfor jeg gjorde det? Hvorfor gjorde du det? Hvorfor gik du over til dem?" spurgte hun og ville ikke have at Morgan skulle begynde at sige at Rose havde gjort noget dumt. Hun gik over og stod foran sofaen og satte sig ikke ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:17 | |
| Morgan gav et suk fra sig "hvad jeg gør skal du ikke gøre, nu ved jeg ikke hvis du er i sikkerhed" sagde han og bed sig hårdt i læben, da han ikke kunne lide tanken om hvis der skete hende nået. han klappede et par gange på sit skød om at hun skulle sætte sig "Rose, hvordan kunne du ? hvorfor blandede du dig i mine ting ?" spurgte han om og gav bare et suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:20 | |
| Rose så på Morgan og så på hans skød og rystede på hovedet og tog et skridt tilbage "J.. jeg blev bare bange, okay? Jeg ville ikke have at du blev dræbt" hviskede hun og kunne mærke flere tåre trænge på og lod sit blik gå ned i jorden og lagde armene omkring sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:28 | |
| Morgan så på hende og rystede lidt på hovedet "Rose" sukkede han og tænkte lidt over hvad han ville sige "du kan ikke beskytte mig fra alt.. jeg er en der leger tit med døden" fortalte han og rejste sig op og gik stille hen til hende, og lag sine arme om hende. han tog en dyb indånding *dufter godt* tænkte han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:30 | |
| Rose lagde ikk selv armene omkring ham, men lod bare sit hoved gå ned og lægge sig på hans skulder "Du burde ikke lege med døden. Folk som holder af dig bliver rædselslagne når du gør sår'n noget... folk som mig" hviskede hun og snøftede lavmælt og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:47 | |
| "ja men nu plejer jeg ikke at havde folk der holder af mig" hviskede han og kyssede hende i håret, inden han lukkede sine øjne i "jeg kan ikke holde op med det, det er en del af mig" hviskede han og gav et suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:51 | |
| Rose lukkede øjnene let i og mumlede et lille 'okay' og lagde sit hoved på hans ene skulder og tog en dyb indånding gennem næsen. Hun syntes at han duftede ret godt. Ikk spiselig godt som andre vampyre syntes at hun duftede som, men som med en 'god-parfume-eller-sår'n-noget' godt. Hun lagde langsomt armene omkring ham og smilte svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:55 | |
| Morgan kunne stille sin øjne i "er du sulten ?" hviskede han og kunne ikke få sig selv til at give slip på hende, selv om hendes duft på virkede den del der var vampyr af ham. selv om han mente at største delen af ham var vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 04:57 | |
| Rose stod lidt og tænkte lidt "Hmm.. Ikk rigtig" mumlede hun da hun ikk følte sig specielt sulten. Det gjorde hun nu ikke så tit alligevel. Hun åbnede øjnene langsomt op og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:10 | |
| Morgan åbnede stille sine øjne og afslørede sine mørkerøde øjne, han smilte charmerende ned til hende "du siger bare til hvis du bliver" hviskede han man kunne se på ham at han var opmærksom over hvad hun gjorte, han gispede lidt efter vejret uden at fjerne sit smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:22 | |
| Rose så på hans charmerende smil og kunne ikk la vær med at smile tilbage, men lod så sit blik gå op på hans øjne og gik et skridt baglæns "... Jeg skal nok blive" sagde hun lidt tøvende og fjernede ikk sit blik fra hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:28 | |
| Morgan rystede på hovedet og gik et par skridt tætter på hende "jeg mente om du bliver sulten" sagde han og smilte bare til hende, han lag sit hoved på skrå og forstod ikke hvorfor kun gik væk fra ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:31 | |
| Rose så ind i Morgans mørkerøde øjne og rystede på hovedet. Nogle gange var det ikk særlig godt at vampyres øjne var røde. "Jeg er ikk sulten" sagde hun og smilte stadig og strøg sine fingre gennem sit pandehår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:34 | |
| Morgan løb hen til hende i vampyr løb "er der nået galt ?" spurgte han om lidt efter og lag blidt sine arme om hende, mens han gispede efter vejret. han bed sig blidt i læben og smilte til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:35 | |
| Rose rystede på hovedet "Nææh" sagde hun og så lidt spørgende på ham "Er der noget galt med dig?" spurgte hun da hun hørte at han gispede efter vejret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:37 | |
| Morgan rystede på hovedet "ikke andet end dig duft" hviskede han og vende stille sit hoved væk fra hende, han slap hende hurtigt. og gik et par skridt væk fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:39 | |
| Rose bed sig i underlæben og så ned i jorden "J.. jeg burde gå" mumlede hun og vendte sig langsomt om mod døren og begyndte at gå over mod den. Hun ville ikke være skyld i at Morgan ikke kunne trække vejret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:41 | |
| Morgan løb hurtigt hen og stod foran døren "du kan ikke gå, de vil fange dig så" sagde han og rystede på hovedet "jeg klare mig, er bare sulten.. men det skal nok gå" sagde han og så hen mod hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 05:43 | |
| Rose stoppede op og så alvorligt ind i hans øjne og rystede på hovedet "Morgan.. Du kan ikk trække vejret med mig i nærheden. Jeg gør dig en tjeneste ved at komme ud herfra" sagde hun og lod sit blik gå ned i gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:15 | |
| Morgan rystede hurtigt på hovedet "jeg behøver ikke trække vejret" hviskede han og gik hen mod hende og kyssede hende en enkel gang i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:16 | |
| "Hvis det her bliver for svært, Morgan er jeg altså nødt til at gå" sagde hun og så op på ham og lagde sin ene hånd på hans kind og smilte sit søde smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:19 | |
| Morgan rystede på hovedet "jeg lad dig ikke gå" hviskede han og så bare ned på hende, selv om det allerede var svært for ham at være tæt på hende når han var sulten |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:21 | |
| "Det kan godt være, men jeg har ikke brug for din tilladelse for at gå" hviskede hun drillende og strøg nogle fingre over hans kind og tog derefter sin hånd til sig. Hun smilte stadig og kunne godt se at det var svært for Morgan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:27 | |
| "jo" sagde han og så ned på hende mens han bed sig i læben, han lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben. han bed ud efter hendes finger, mens skynde sig og så den anden vej |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 27 Dec 2009, 06:29 | |
| Rose så på ham og grinte lavmælt "Det er ikke sødt at bide efter andre, Morgan" sagde hun "Hvordan ville du have det hvis jeg nu oss bed dig?" spurgte hun drillende og grinte muntert og lagde hovedet let på skrå og var ligeglad med at han ikk så på hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|