| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:22 | |
| Rose lukkede øjnene let i og tænkte lidt. Der var fuldstændig stilhed mellem dem nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:28 | |
| Morgan lukkede sine øjne hårdt i igen, og prøvede at få sin hånd til sig. men han kunne ikke få sin hånd til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:29 | |
| Rose sukkede og åbnede for øjnene da hun havde tænkt lidt "Vil du stadig have at jeg skal være her?" spurgte hun og så ned på ham. Hun ville være sikker på det. Hun gad ikk at være til besvær og være sammen med ham når han ikk gad at være sammen med hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:31 | |
| "jeg kan godt lide du er her, det er på en måde hyggeligt" sagde han og åbnede sine øjne langsomt og så på hende og rystede på hovedet "og nej jeg er ikke ved at blive svag" sagde han bestemt, men smilte lidt der efter charmerende til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:33 | |
| Rose smilte muntert tilbage og rystede på hovedet "Hvorfor skulle jeg da oss syntes at du er svag?" spurgte hun og forstod egentlig godt hvorfor han sagde det. Alle de vampyre hun kendte nægtede at vise at de var svage og havde følelser for ting og andre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:35 | |
| Morgan så på hende og rystede på hovedet "kan du ikke huske første gang vi mødte hinanden ?" spurgte han om da han kunne huske det som om det var igår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:36 | |
| Rose tænkte lidt og nikkede så "Ja det kan jeg godt" sagde hun og så nysgerrigt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:39 | |
| "kan du så huske hvad du sagde til mig ?" spurgte han om da det nok ikke var nok "nået du sagde at jeg ville komme hen og sige at du havde ret i ?" spurgte han lidt efter om, og havde helt glemt alt om deres hænder igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:41 | |
| Rose tænkte lidt "Hmm.. Jeg sagde at du ville komme hen og sige at jeg havde ret i at du var ensom" sagde hun og så på ham og forstod ikk rigtig hvor han ville hen. Indrømmede han at han var ensom, eller? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:49 | |
| Morgan nikkede "og du har stadig ikke ret, selv om jeg har det hyggeligt at du er her" sagde han drillende og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:50 | |
| "En dag vil jeg få ret" sagde hun stædigt og rakte barnligt tunge igen og tog sin hånd til sig og lagde armene over kors og skød underlæben betuttet frem og så ikke ned på ham. Hun spillede fornærmet for at drille ham. Han skulle ikke slippe afsted med at drille hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:54 | |
| Morgan rystede på hovedet "du vil aldrig få ret med det" sagde han og satte sig på sine knæ og vende sig mod hende, han lag sine hænder på hendes kinde og kyssede hende blidt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 11:55 | |
| Rose sukkede muntert da han kyssede hende og gengældte kysset og vidste at han en dag ville føle sig ensom, men ville ikke sige det. Hun ville ikke begynde den samme diskusion de havde lavet dengang de mødtes. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:00 | |
| Morgan blev ved med at kysse hende, til han var sikker på at hun ikke ville forsætte med det. han stoppede stille og så på hende "undskyld" hviskede han og bed sig let i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:04 | |
| Rose rystede på hovedet "Gør ikk noget" hviskede hun og prikkede ham på underlæben "Du burde virkelig ikk bide dig i læben" sagde hun og smilte til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:14 | |
| Morgan slap sin læbe og sukkede "hvorfor siger alle at jeg skal holde op med at bide i min læbe ?" spurgte han om og gav et højt suk fra sig, og slog ud med sine arme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:16 | |
| Da Morgan slog ud med armene, lagde Rose armene omkring ham og gav ham et kram "Fordi du bider din læbe til blods" sagde hun og smilte skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:24 | |
| Morgan fik et lille chok og fald tilbage i sofa'en, han lå lidt og tænkte "der kommer jo nyt blod der ind" sagde han og bed sig i læben igen da han ikke kunne lade være "men jeg bliver jo heller ikke hul, eller nogle gange sker det" sagde han og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:26 | |
| Rose så op på ham og gav langsomt slip på ham "Blod smager da heller ikk særlig godt" mumlede hun og havde helt glemt hvem det var hun snakkede med ".. Altså.. Jeg syntes ikk at det smager godt. Så jeg bider mig kun i min læbe hvis jeg er tvunget til det" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:39 | |
| Morgan lag sit hoved på skrå og så op på hende "blod smager vildt godt, elsker smagen og duften" sagde han og lukkede sine øjne i da han mærkede at blod ville være godt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:41 | |
| Rose rystede på hovedet "Nejh.. Det smager vildt dårligt" sagde hun og gøs ved tanken om at være tvunget til at drikke blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:56 | |
| Morgan rystede på hovedet "det syntes jeg altid så ikke" hviskede han og lod sine hænder glide op og ned af hendes ryg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 12:58 | |
| Rose lukkede øjnene på klem og bed sig let i underlæben da hun kunne mærke Morgans hænder glide op og ned af hendes ryg. Hun trak på skuldrene "Mmm.. Jeg syntes nu at det smager dårligt.. Men engle er jo heller ikk beregnet til at drikke blod" hviskede hun og blev ved med at have lukkede øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 13:10 | |
| Morgan nikkede "i en vampyr's mund smager det fantastisk" sagde han og lød ret drømmende, mens han bare blev ved med at lade sine hænder glide op og ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 30 Dec 2009, 13:12 | |
| Rose nikkede svagt "Ja, det ved jeg" hviskede hun og åbnede øjnene på klem og så over på Morgan. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|