Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A new place ((Mathias))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 08:45

T: 20.30
S: Benjamin Centre
O: ikke ret mange mennesker da folk er på vej hjem af og butikkerne er os ved og lukke
P: hvid t-shirt og sort bukser, håret er i hestehale og en lille halskæde i guld og nogle ben varmer på hendes arme
V: Solen er gået ned og det ved og være koldt

Emmi havde bruget et par timer på hende selv og det var enlig en god del tid siden af hun havde gjort sådan men nu hvor det var sket var hun ret så glad, hun havde købt sig en ny sort Goth kjole og et korset og en masse frækt undertøj og nu skulle hun snart hjem af for prøve det hele.
Hun havde en hvis t-shirt på mens hendes bukser var sorte og på hendes arme sad et par ben varmen mens hun havde en guld kæde om halsen hvor der stod hendes navn og eller var hendes hår bare sat op i en hestehale, hundes hud var menneske farvet fordi hun havde fået blod og hende øjne var farvet grøn da hun selv kun skift deres farve som hun nu ville.
Emmi kiggede kort på et ur som hun fandt på vejen og hun smilede roligt mens hun bare havde tanken på hvad for en type menneskemad hun ville spise her til aften men hun var ikke helt så ide fuld som hun noralt ville være, hun gabt en gang mens hun gik i hendes eget menneske tempo og hun tog sig ikke helt af hvad der sket rundt om hende da hun havde andre ting og tænke på i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 09:08

Mathias skyndte sig ud fra cafeen med en latte i den ene hånd og forskellige poser om den anden. Han havde fået købt en ny skjorte ind og nye strenge til sin guitar, det skulle nok blive rart at komme hjem i varmen. Hans hår var pjusket under huen af at løbe rundt på omkring i butikken, det var kun med nødt og næppe at han havde fået sin kaffe inden at de lukkede. Det med at multitaske var ikke lige ham, og han fik ikke set sig for, før en pige var lige foran ham og han stødte ind i hende. Han fik smidt alle sine poser, var nær ved at tabe kaffen, men han nåede lige at gribe både den og kvinden han ved et uheld havde skubbet til. Han udstødte en sær lyd og fik hende så samlet op og stå på sine egne ben. "Ah, det må du altså meget undskylde!" udbrød han, da han var sikker på at hun var på benene. Han satte sig på hug og begyndte at samle sine og hende ting sammen, meget hurtigt. Da han fik rejst sig op igen, kunne han lugte det. Hun var vampyr. Han hævede øjenbrynet, men trak så på skuldrende. "Det er jeg ked af," sagde han og rakte hende sine ting, ikke bevidst om at han var kommet til at bytte om på en af deres poser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 09:25

Emmi lukkede øjne før det sket et eller anden so, fik sendt hende med røven i gulvet "av" sagde hun kort mens hun stadig havde øjne lukket og hun havde ikke en gang tid til og tænke over hvad der var sket før hun hørt en stemme og hun mærket hun kom op og stå, "det okay" sagde hun kom mens hun lod en hånd gå ned på røven et var kun en kort smerte men det gjord stadig ret ondt.
"hvad sket der" sagde hun kort mens hun kiggede ned og hun opdaget af han var med samle deres ting sammen før han igen var oppe og stå, hun tog i mod hendes ting "tak" sagde hun med en rolige stemme mens hun kiggede på ham "og hvem er de så?" sagde hun kort efter mens hun kiggede på ham og han minde hende om en vampyr selv om hun godt kun duft at han var en dæmon..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 09:42

Et lidt fortumlet smil var om hans læber, det var let skævt, og viste nogle hvide tænder. Hans blik gled op og ned af hende, eh, hun var så da ikke alt for slem ud. Han pjuskede lidt mere op i det hår der tittede frem fra under huen af. Han grinte en smule nervøst, "Jeg var lige væk i min egen verden og så mig ikke for," svarede han pinligt berørt. "Jeg håber ikke at du kom noget til," sagde han lidt efter, med det skæve smil. For høflighedens skyld trådte han et skridt tilbage, inden han introducerede sig selv. "Jeg hedder Mathias," han rømmede sig kort, "Og hvem er du?" spurgte han, inden han tog en tår af den varme kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 09:51

"der ske mig skam ikke det store" sagde Emmi roligt mens hun kiggede på ham med et roligt smile "navnet er Emmi" sagde hun roligt og hun holdt blikket på ham "men jeg tror nu os selv jeg var i mine egen tanker for jeg var ved og tænke på min aftensmad altså i menneskemad" sagde hun stadig havde blikket på ham og hun blinkede en gang med hendes grøne øjne mens hun ventede hans svar, hun havde stadig hendes smile på læben og hun trak vejret igen som et menneske selv om der ingen grund var til det gjord hende bare lidt menneske men ikke meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 10:05

"Hyggeligt at møde dig Emmi," kom det fra ham, smilet nåede han øjne, der var noget legesygt i. "Ja, jeg tænkte nu mest på bare at komme hjem og slappe af, det er jo hårdt at rende rundt i sådan et her center, jeg ved ikke hvor kvinder for den energi fra til at løbe rundt sådan en hel dag," sagde han og lo for sig selv. "Så du skal ud og købe lidt ind?" spurgte han og blinkede igen til hende. "Vi andre holder jo lidt længere, men sådan er det vel at være vampyr," sagde han dæmpet, så kun hun ville være i stand til at kunne høre det. Han strammede grebet om sine poser lidt, og grinte stille for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new place ((Mathias)) Empty
IndlægEmne: Sv: A new place ((Mathias))   A new place ((Mathias)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new place ((Mathias))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: