Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:03

Han kiggede på hende og fik samvittighed nu hvor han viste han havde såret hende ved bare at være sådan en kold skid som han lige havde været. Han rejste sig op og gik hen til hendes dør "Zophie det var ikke sådan ment jeg ville bare tage gas på dig"sagde han og ventede bare på hende svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:07

hun sad bare sin seng og kiggede på et billede af sin mor, hun kunne godt høre ham, men hun gad ikke åbne døren, hun så bare på billedet, hun lagede sig ned på siden"mor hvordan kan det være at alle omkring mig såre mig, først så dør du, så rejser far og nu det her, mor jeg forstår det ikke"sagde hun til billedet af sin mor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:13

Han stod udenfor hendes dør og bankede på "må jeg komme ind Zophie"spurgte han stille og roligt og ventede bare på svar for han ville godt sige undskyld til hende igen da han ikke vil ha den samvittighed med at ha en pige til at være ked af det eller noget.
Han kiggede rundt mens han ventede på om han fik grønt lys til at komme ind til hende hvis der blev sådan et for ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) - Page 3 Icon_minitime

ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Mødet - privat- (Daisuke og Zophie)
» Det snart.--//Privat//
» det kan da snart ikke blive være (Walter)
» Har jeg set dig før? - Privat ray.
» Et smut forbi hos Andy!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: