Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Selskab søges! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Selskab søges! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:31

Rose løftede et øjenbryn "Han gav dig en lussing fordi du piftede?" spurgte hun og rystede så på hovedet af mandens handling, men så så lidt tænkende ud "Jeg har faktisk hørt nogen rygter om at ham der manden er ude efter Morgan.." mumlede hun og kløede sig lidt tænkende på sin ene kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:41

'Ja det skulle ikke undre mig. Morgan stak en kniv i benet på ham.' skrev hun og smilede skævt ved tanken. Selvom hun ikke kunne lide det, kunne hun ikke lade værer med at fryde sig svagt ved tanken om det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:42

Rose grinte og rystede på hovedet "Måske burde han ikk have gjort det.. Men jeg gad nu godt at have set det" sagde hun muntert og grinte muntert ved tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:49

Malicka smilede af hendes kommentar, og nikkede lidt. Hun så det jo egentlig taget ikke selv, men hun havde set kniven sidde i benet på jægeren, og med minder han var dum nok til at stikke en kniv i benet på sig selv, måtte det jo værer Morgan der havde gjordt det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 02:51

Rose sukkede muntert "Men hvornår bliver du så udskrevet her fra hospitalet?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:02

Malicka trak på skuldrene. 'Måske i morgen. Men jeg er kronisk syg, så jeg bliver indlagt konstant, og skal melde mig på hospitalet to gange om ugen til diverse tjek.' skrev hun og så ret så ligeglad ud, da hun ragte papiret til Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:03

Rose så på papiret og kunne ikke forestille sig hvordan det ville være at skulle blive indlagt konstant. Hun nikkede "Okay" sagde hun og smilte så muntert og lod sit blik gå op på fjernsynet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:06

Malicka så på sit ur og rejste sig op. 'Jeg er nødt til at gå tilbage til min egen stue nu.. Vi ses måske senere' skrev hun og rev papiret af blokken og gav til Rose, hvorefter hun gik over mod døren.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Selskab søges! xD   Selskab søges! xD - Page 3 Icon_minitime

Selskab søges! xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Plot og Sjov søges til 3 individer!
» Selskab - Helias
» Savner Selskab- Ray
» Selskab kunne gøre godt..
» (Alene???? I skoven. Mangler muligvis selskab.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: