Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fyldt op som altid(Arish-privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 04:23

// Ja det du omtalte øverts oppe her på siden :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 04:31

\\kan du ikke copy/paste det jeg skrev, og så kan jeg være sikker\\
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 04:39

Selvfølgelig, her:

\\har et plot vi kan lave.. men skulle du ikke være dusørjæger?\\
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 04:47

\\du skal fange Rafael, også bliver du mega stolt, og får fat på din leder tristan, også laver vi det til et tre personers emne, da mig og ham, har tænkt os at emne, og kunne nemt gøre alle sammen sammen\\
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 04:58

// Okay, men jeg skal jo først lige fange dig i det emne vi har :)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 05:00

\\jep... men det hjælper jeg med ;) det er jo meningen du skal fange mig :)\\
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 05:01

// jaja, men du er jo meget hurtigere. Vil prøve at fange dig hurtigt :)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:32

// hallo... der er altså flere i verden en jer. f.eks Arish skulel vi komme videre med emnet.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:42

Arish så nysgerrigt på Rafael. og spurgte så venligt hun overhovedet kunne hej, hvorfor skulle vi herud? hun vendte ryggen til ham og så forpustet ud, det havde åbenbart taget hårdt på hende at prøve at være sød. hun kiggede igen på Rafael med et dystert blik som hun opfattede som et nomalt blik. hun sagde med en hæs stemme jeg giver dig et tilbud gå ind og spørg om du må lege et værelse, så kan jeg imorgen køre dig med hen til folkeregistret, så du kan se jeg ikke lyver. hun gik med hastige skridt tilbage til zeeman. hun spurgte om hun måtte leje et værelse, og fik at vide at der var få værelser endu men at man stadig kunne leje et værelse. Arish gik op af en stor, smal trappe. den førte op til de udlejede værelser. hun kiggede sig over skulderen for at se om Rafael fulgte efter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 01:25

Rafael kunne snart mærke Abaddon, som dæmoniske side, snart ville overtage kroppen, hvis hun ikke tog en skridt ned af konflikt trappen, men i det samme, sagde hun næsten sødt noget til ham, og det gjore det nemmere at tro hende, men også selv at være høflig. Rafael fulgte efter hende, og nikkede anderkende til hende da hun kigget over skuldren, han havde meget svæt ved at tro på han havde en ukendt søster, men så igen hans bror Gabriel havde mange hemmeligeheder, men hvis hun var hans datter, ville han jo være onkel?, Rafael var helt rundt på gulvet, men da han hørte den hæse stemme i hans hoved snakke til ham, fik han en kold følese ned af ryggen *Heres the deal, you kill her nicely, or I will do is brutaly..I have no intention of give our brothers honor away..familiy or not, she is locky if I only rape her, and cut her thro afterwards..I could do more then that.. you have five mintes you big ugly teddy bear*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 02:27

Arish gik ind på værelse 27 og smækkede døren efter sig, hun var ikke i just humør til at snakke med folk. da hun kom ind var der en nogenlunde pæn seng. et bord med et glas på, fyldt op med øl. hun smed sig i sengen og kigede op i loftet. Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 108217--47236262-200-u5c072
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 05:54

Rafael fik døren smækket i ansigtet, og kunne mærke en smerte i ræggen fra nogen vinger, men holdt sig i skindet, for dette var langtfra et sikkert og gemt område, så selvom dæmonen i ham ville ud, måtte han bare udholde det. men Abaddon bliv ved *just.. kill her*, Rafael banket stille på døren, og åbnet den, og sagde roligt "Beklare, jeg burde vente på deres tilladelse frøken, men jeg bliver nød til at vide det, kan de sætte deres ære på de er i min familie?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 20:16

Kom med imorgen, så tager vi hen til folkeregistret. og lad mig så være i fred.
[u]
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 21:22

Jeg går ingen steder, vores snak var ikke færdig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 03:21

okay... fortæl fortæl, men mest hvorfor du ikke vil gå.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fyldt op som altid(Arish-privat)   Fyldt op som altid(Arish-privat) - Page 2 Icon_minitime

Fyldt op som altid(Arish-privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Som altid fyldt - Akuma
» want now (Arish-privat)
» på date med dig //Arish//
» Næsten fyldt.
» En aften fyldt med.. - Kellan...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum