Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemsøgt sø? [Kin]

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:15

Sted: Silent River sø
Tid: Over middag
Dato: 8-11-11
Omgivelser: Ingen mennesker og lidt gras og træer om søen
Vejr: Rimeligt vejr, men ikke solskind og heller ikke totalt overskyet
Årstid: Efterår
Påklædning: Lang sort kjole, kappe med hætte og nogle militærstøvler på


Karina var ikke så tryk ved den her sø. Hun havde hørt nogle rygter om dem, men hun ville selv se om de var rigtige nu. Hun var gået ned til søen og stod nu og så ud over dens blanke vand. Det så okay ud, men hun havde hørt men ikke bare sådan skylle svømme i den. Hun stod på kanten og så ud over søen da hun hørte noget i krattet, hun vendte sig ikke, lyttede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:32

Kin havde taget ud til Silent River for at meditere. Han sad ved kanten af søen i skrædderstilling og armene ud med tommel og langefinger flettet.
Det her var et af de få steder på øen hvor der næsten aldrig kom nogen så her kunne han altid sidde i fred.
Men så så han en skygge over på den anden side af søen.
*Er det den pige alle folk snakker om?* tænkte han.
Men så tænkte han ikke yderligere over det og fortsatte sin meditation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:41

Karina sukkede da hun ikke kunne mærke noget i krattet. Hun så sig roligt om og valgte at gå roligt om søen. Hun havde aldrig været her før, så hun var ret nysgerig. Hun gik roligt og så ud over søen da hun fik øje på en skigelse der sad lidt længere fremme. Hun gik roligt og stoppede så op lidt fra ham. Hun kunne se han mediterede, så hun vidste ikke om hun skulle forstyre. Hun satte sig så roligt ned der hun stod og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:21

Kin sad i dyb trance.
(Det sjove ved meditations trance er at man kan opfatte den mindste lyd eller bevægelse)
"Kom bare tættere på jeg bider ikke" sagde han da han opfattede Kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:29

Karina smilte og vidste nu ikke helt om hun skulle komme tættere på ham. Det ville komme til at se akavet ud, for hun var for doven til at rejse sig lige nu "Nej jeg sidder fint her" Hun så roligt på ham og så så ud over søen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:34

Kin forblev i trance men tænkte dog over pigens svar.
"Hvad laver du her? Jeg troede folk var bange for at tage her ud?" spurgte han.
Han tænkte ikke yderligere over hvem hun var lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:38

"Jeg blev nysgerig, jeg har hørt så meget om den her sø, og så blev jeg såmæn bare nysgerig. Jeg tror på det overnaturlige, så det skulle tjækkes ud" Karina smilte og så roligt ud over søen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:41

Kin vågnede af sin trance og satte sig normalt.
"Okay hvad har du hørt?" nu var han jo også nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:47

Karina smilte venligt og sødt til ham "At den skulle være hjemsøgt af en lille pige og at der er mange der er døde i den" Hun så roligt på ham men så så ud over søen igen "Man siger at vis man sætter fod i den kommer man aldrig op igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:52

Kin så lidt overrasket ud i hovedet.
"Jeg tager her ud næsten vær dag og jeg har ikke set nogen lille pige... Men det er sandt nok at der er mange der er døde i den jeg har set nogle menneske knogler flyde rundt i overfladen"
"Men med hensyn til det med fødderne så aner jeg det ikke men du kan jo prøve jeg skal nok hjælpe dig op hvis det er" afsluttede han og smilede tilbage til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 18:02

Karina klukkede "Nej ellers tak, jeg tror jeg overlever uden at sætte mine fødder i det vand" Hun så roligt på ham og smilte roligt og venligt. Hun grinte så kort men så stadig på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 20:12

Kin så venligt på hende "det var også bare et forslag" sagde han og smilede.
Han sad der og viste ikke rigtig hvad han skulle sige.
"Var det bare derfor du kom her ud?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 20:27

"Ja, men så kunne jeg mærke en her ude, og så blev det hele lidt mere intrasant" Hun smilte og så kort på ham, men havde stadig sit hovede ud mod søen. Hun var både utryk og tryk ved at han var her. Hun kunne ikke rigtig finde ud af hvad han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 20:46

"Hvordan interessant?" spurgte han.
Han undrede sig lidt over denne fremmede pige. Hvem var hun?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 21:34

"Tja, jeg er bare ikke så van til at møde folk sådan et øde sted som dette" Hun så roligt på ham nu, med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 21:59

(Arrgh pis jeg har helt glemt) påklædning: En læderjakke der er lukket, et par sorte jeans og militærstøvler.

"Du siger noget... Men der plejer heller ikke a komme mange har ud..." sagde han og kikkede ud over søen.
"gad vide hvorfor?" spurgte han til sidst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 22:18

"Tja, det er ikke et helt normalt sted at være"Karina smilte roligt og så på ham. Hun blev roligt mere og mere tryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 05:10

"Okay det er forståeligt" sagde han og smilede.
Han følte at der var nogen der iagttog dem så han kikkede over sine skuldre og rundt om på søen men der var ikke nogen.
"Kan du også føle at der er nogen der holder øje med os?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:01

"Ja, men der er ingen" Karina smilte roligt og så på ham "Tro mig, der er ikke nogen her" Hun kunne godt føle der var nogen der iagtog dem, men hun kunne ikke mærke flere sjæle om dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:15

Kin så mistænksomt på hende.
"Hvordan kan du vide det?" spurgte han og kikkede videre på sine mistænksomme måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:18

"Hmm, bare en ting jeg ved"
Hun smilte roligt og satte sig lidt bedre til rette.
Hun så ud over søen igen, men holdte lidt mere vagtsomt øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:06

Kin rejste sig op.
"Når jeg vil da lige se om der er liv i den der sø" han tog sine sko og strømper af.
Han lynede langsomt op for hans jakke og smed den bag sig så han nu blottede sit pentagram.
Kin hoppede i søen med et hovede spring...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 19:18

Karina så lidt overasket efter ham. først på grund af hans pentagram, men så at han hoppede i søen. Var han gal? Hun stilte sig op og så ud efter ham med et lidt panisk blik. En ting der kom til at strejfe hende med hans pentagram, han var ikke dæmon, engel eller vampyr. Hun rystede på hovedet og så ud over vandet efter ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 20:49

Da Kin havde mange års kamptræning bag sig så kunne han snildt klare den mudrede sø.
Efter han havde været nede på bunden svømmede han op til overfladen igen.
"HHH" lød det som et gisp da han fik vejret igen.
Han svømmede hen til bredden hvor Karina stod.
"Det var da nemt nok" sagde han og tog fat i kanten for at kravle op til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 21:07

Karina trådte roligt tilbage så han fik plads "Ja for dig, men jeg ville sikkert ikke kunne gøre det" Handes stemme rystede lidt, for hun var gået lidt i panik da han var hoppet i. Hun var ikke sådan en dæmon der bare slog folk ihjel for sjov. Hun havde faktisk redet nogle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemsøgt sø? [Kin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemsøgt sø? [Kin]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» skolen er hjemsøgt! skyggerne lever der - sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: