Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hjemsøgt sø? [Kin]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:10

Kin sad lidt i knæ i et øjeblik.
Han rejste sig op og så sit spejlbillede i en lille vandpyt.
*Hvad er det jeg er blevet til?* tænkte han da han så ham selv i øjnene.
Han begyndte at løbe... Han løb uden et mål... Han ville bare væk...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 03:49

Karina kunne mærke ham komme tættere på igen, hun sukkede og satte sig ned op af et træ. hun lukkede øjnene og prøvede igen at få kuglen ud af hendes skulder som stadig sved. Hun fik den ud og smed den så langt hun kunne væk, men den kom ikke længere end en halv meter. Hun prøvede at trække vejret roligt og langsomt, men det var umuligt for hende lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 09:37

//Han løb faktisk væk fra dig//

Kin satte farten op og fortsatte med at løbe væk fra søen.
Der skulle han ikke hen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 18:56

//Ja, men hvis jeg nu gerne ville have han løb mod mig?//

Karina prøvede at bide smerten i sig og side stille, men det gjorde afsindigt undt. Hun sad op af træet får at få en smule støtte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:10

//Okay :)//

Kin var nået et par meter videre inden han opdagede noget.
Han standsede op og slog sig selv tre gange i hovedet og løb tilbage til søen.
*Hvor du dog dum!! Hvordan kan du glemme den jakke alle dine våben er i?!* tænkte han og løb videre.
Han var nået tilbage til søen og tog sin jakke på.
Han kikkede ud over omgivelserne for at se om hun var her et sted.
Han stod stadig med Magnumen i hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 22:01

Karina vidste ikke hvordan hun skulle komme væk her fra. Hun sad op af træet og følte hun var ved at besvime, men hun holdte sig oven vande. Hun begyndte at fryse, hun havde ikke længere krafter til at kunne holde varmen længere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 10:58

Kin havde taget sin jakke på og hoppede ned fra klippen.
Han begyndte at løbe samme retning som han havde efterladt Karina i.
Da han lige kunne skimte hende ændrede han retning og løb uden om hendes syn.
Han dukkede igen op ved siden af hende og sigtede nu igen med Magnumen imod hende.
Den var rettet mod hendes hovede.
"Giv mig en god grund til ikke at gøre det..." sagde han men det var med et normalt blik der så på hende.
Inden hun nåede at svare tilføjede han "Og tænk dig om hvad du svare for det kan blive dine sidste ord..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 18:17

Karina havde næsten ingen krafter tilbage. Hun så op på ham med trætte øjne og svarede meget lavt "Du vil få store problemer med de andre dæmoner, specielt min herre" Hun lød hæs og kunne næsten ikke holde sig siddende oppe mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 20:47

Kin kikkede på hende stadig med hans normale blik.
Hans finger begyndte langsomt at presse aftrækkeren i bund.
Den blev presset ned men det kom kun et lille "klik".
Han havde dreje magasinet så den stod på tom (der var stadig tre skud tilbage)
"Det næste skud kan være ladt... Jeg vil lige pointere at jeg er ligeglad med hvem jeg får efter mig da det bare spare mig for det arbejde jeg har med at opspore dem" pistolen blev nu sat op til hendes tænding.
"Så prøver vi lige igen... Giv mig en god grund!" sagde han koldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Dec 2011, 02:16

"Jeg har ikke nogen god grund til ikke at slå min ihjel. Jeg ved bare du vil få mange på nakken, selv dæmonernes herre..." Hun sukkede og lukkede bare øjnene. Hun var virkelig tæt på at besvime, men holdte sig kun lige oven på.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin]   Hjemsøgt sø? [Kin] - Page 4 Icon_minitime

Hjemsøgt sø? [Kin]
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» skolen er hjemsøgt! skyggerne lever der - sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum