| Hjemsøgt sø? [Kin] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tors 10 Nov 2011, 22:12 | |
| Kin rejste sig op. "Jeg fik aldrig præsenteret mig... Jeg hedder Kin" sagde han og rakte hånden ud for at hilse. (Men så var der jo lige hans pentagram som vil svække dig hvis du røre ham) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tors 10 Nov 2011, 22:44 | |
| Hun nikkede roligt og så på ham "Karina, rart at møde dig" Hun smilte venligt og nejede istedet for at give ham hånden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 03:25 | |
| Kin var lidt overrasket over at hun ikke ville give ham hånden men alle mennesker har jo deres måde at hilse på så han tænkte ikke yderligere over det. "Jo tak og i lige måde" sagde han roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 04:56 | |
| Karina smilte stadig venligt og så nysgerigt på ham. Hvad var han? Han så godt ud, og hun havde mest af alt lyst til at røre ham og se hvad han tænkte, men det ville svække hende vild med det pentagram han havde på brystet. (Det sjove er jeg går med en pentagram ring irl xD) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 06:20 | |
| //den der pentagramring er det Irl eller Url?//
Denne pige hun var så mærkelig? hun holdte sig hele tiden på afstand af ham? *Gad vide hvorfor?* tænkte han. Ikke en eneste mistænksom tanke strejfede ham. "Er der noget galt?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 18:09 | |
| Karina så roligt på ham og svarede "Nej, der er ikke noget galt" Hun smilte og gik roligt lidt tættere på ham, men rørte ham ikke.
//Irl// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 20:50 | |
| Kin syndes stadig der var en vis uro over hendes sin. Han kunne se det i hendes øjne. "Er du sikker?" sagde han og kikkede over skuldrende for igen at se om der var nogen. Han lagde hånden på hendes skulder og sagde "bare fortæl mig det..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 21:46 | |
| Karina trak sig hurtigt tilbage da han lagde hånden på hendes skuldre "Jeg er bare ikke van til nye mennesker" Hun skulle lige til at væse af ham, men lod være og talte istedet. Hun tvang et skævt smil frem og lagde sine arme om sin mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 22:06 | |
| Kin viste ikke rigtig hvad han skulle sige. "Hvad mener du med det?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 11 Nov 2011, 22:18 | |
| Jeg er bare ikke så glad for at nye mennesker rør mig" Hun smilte roligt til ham og slap grepet om hendes mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Man 14 Nov 2011, 11:19 | |
| "Okay" sagde han og nikkede uforstående...
//Kreativitet lost lige nu// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 01:49 | |
| Karina smilte af ham "Det er okay" Hun kunne mærke det havde svækket hende, selvom det kun var så kort tid han havde rørt hende. Han havde også en stærk aura, det undrede hende ikke. Hun tænkte på hvad han mun var. Højst santsynlig dusørjæger, og det ville mene fare for hende, især når han var bevæbnet med et pentagram.
//Helt okay, har også haft lidt kreasvigt, men har mattematik så der kom lige lidt krea xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 07:23 | |
| Kin kunne ikke ane uråd om at denne pige i virkeligheden skulle være hans fjende. Der var et eller andet dyrisk over hende og så at hun undgik ham? Det gav næsten ingen mening. "Der må være et eller andet? Du står jo og benægter et eller andet!" sagde han med lidt irriteret og hævet stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 19:05 | |
| "Det er jo klart jeg benægter noget,du er en dusørjæger" Ordene var fløjet ud af hende og hun tog sig hurtigt til munden, hun vidste hun havde afsløret sig selv. Hun slap sin mund igen og så på ham med et afventende blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 19:49 | |
| Kin blev nu mere mistænksom overfor pigen *Du er jo en dusørjæger* gentog han i tankerne. Hans pupiller gik med et fra store og fredfyldte til små og nærmest sindssyge. Hvis hun var en dæmon så ville han ikke lade hende flygte. Han tog fat om håndledet på hende og holdte ved for at se om hun ville blive svækket. "Hvad mener du med at jeg er dusørjæger!" sagde han højt og klemte om hendes håndled. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 20:08 | |
| Hun kunne tydeligt mærke sine krafter blive svækket og hun faldt på knæ. Det gjorde undt nu. Hun kunne høre hans tanker, men kun svagt da hun hurtigt blev svagere "Jeg kan høre det Kin" Hun så op på ham med et bedende blik "Vil du ikke nok slippe mig igen?" Hun bad ham, virkelig bad ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 20:28 | |
| "Hvad kan du høre!!" råbte han Men lige i det sekund da han så hende øjnene så gentog han kort sin historie om hans far i sine tanker. Alle de billeder der fløj igennem hans hovede var til at blive sindssyg over. Han så nu på hende med et sindssygt blik og klemte hende håndled mere. "SVAR MIG!!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Tirs 15 Nov 2011, 21:17 | |
| "Dine tanker! Jeg kan læse tanker ved berøring!" Hun så op på ham, desperat og hun ville bare fri igen. Hun gjorde ikke nogen modstand,for hun var ved at miste sine krafter. Hans tanker var kun en visken nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Ons 16 Nov 2011, 04:25 | |
| På det tidspunkt vidste han nu at hun var en dæmon da hun både blev svækket af hans berøring og kunne læse hans tanker. Da han har et stort had til dæmoner så ville han nu bare slå hende ihjel. Han slap hende kort. "Du er en dæmon! HVORFOR SKULLE JEG LADE DIG LEVE!!" råbte han og tog fat i hendes hals så hun blev hævet fra jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Ons 16 Nov 2011, 18:14 | |
| Karina vred sig ikke, så bare bedende på ham da han tog hende om halsen. Hun lagde sine hænder på hans arme, men gjorde ingen modstand. "Jeg har intet at forsvare mig selv med" Hun så stadig bedende på ham "Slip mig og jeg kan prøve" Hun kunne ikke høre hans tanker mere efter hun var så svækket som hun var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 18 Nov 2011, 05:01 | |
| Kin stirrede hende dybt i hendes fortabte øjne. Han tog hende tættere på han ansigt (holder stadig om hendes hals) "Tving mig!" sagde han koldt og hjerteløst.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 18 Nov 2011, 06:30 | |
| "Det har jeg ikke krafter til Kin" Hun så ham bedende i øjnene "Hvad er enlig din grund til at slå mig ihjel ved at dræne mig for krafter som du er ved?" Hun holdte slapt om hans arm og så mere og mere udmattet på ham. "Pleas Kin" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 18 Nov 2011, 06:39 | |
| Kin stirede videre. "Grunden er enkel...." han holdte en kort pause. "Jeg vil ikke lade flere dæmoner forlade mig i live!" råbte han og kastede hende ned i jorden. Han kik hen til hende, bukkede sig ned og tog igen fat om hendes hals. "Jeg vil ikke lade flere dæmoner forlade mig i live!!" gentog han nu med en højere stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 18 Nov 2011, 06:54 | |
| Karina gispede efter vejret da han kastede hende ned i jorden, hun tog om hans arm igen, men med endnu færre krafter. "Men hvorfor vil du ikke det?" Hun lød hæs og træt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] Fre 18 Nov 2011, 06:56 | |
| Kin så på hende morderisk. "Sidste gang var det min far jeg dræbte!" råbte han. "Og gæt hvad dæmonen lever stadig fordi jeg kun dræbte kroppen som den havde besat!!" råbte han i hovedet på hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemsøgt sø? [Kin] | |
| |
|
| |
| Hjemsøgt sø? [Kin] | |
|