Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udforsker området uden den store opdagelse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:14

"jeg er 203 år i alt, men for mennesker er jeg 18. har altid været elver såå..." sagde hun med et lille grin.
hun nuldrede det lille græsstrå sammen til en lille kugle og kastede den drillende efter Marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:23

Marcus grinte lidt og smilte derefter.
"Det var noget af nogle år" sagde han drillende og smilte igen.
"Hey hey, det ikke fair" grinte han og kastede det græs han havde efter Alanna.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:25

"ja, så du må hellere passe på den gamle dame" sagde hun med et grin da hun fik det græs han havde i ansigtet. hun tog en håndfuld og kastede på ham.



//skal lige spise og vaske op -.-' kommer på igen ;) ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:39

Marcus grinte af det hun sagde.
Inden græsset fra Alannas kast ramte ham, teleporterede han sig væk og om bag hende og lod noget græs falde oven på hendes hår og stod og grinte af hende igen.

// Okay ses xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:23

Alanna så et øjenlik totalt rundforvirret ud.
"hvad hvem hvor? øhh?" sagde hun forvirret og prøvede og få det til og hænge sammen



//back xp//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:26

Marcus kunne ikke lade være med at grine af Alannas udtryk.
"Jeg kan teleportere, hvor som helst og når som helst jeg har lyst" sagde han og smilte.
"Det er noget lidt andet end det jeg også kan med at læse folk" sagde han med et lille grin og ventede på hendes svar.

//Jaahh heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:30

hun kløede sig let i håret
"okay" sagde hun stadig lidt forvirret.
hun var helt paf


//hehe xp mhh... val har lige sagt at man som elver ikke må være særlig gammel og at det vil kunne ses -.-' så glem det med alder tidligere ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:36

Marcus grinte lidt igen.
"Du ser stadig forvirret ud, kan jeg se" sagde han med et smil og betragtede hende tænkende.

//ja læste det lige, så jeg glemmer lige hendes alder heh... så er det glemt heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:39

hun nikkede
"ja og nej" sagde hun med et lille lidt forsigtigt grin



//ja så nu er hun 80 i elver år og bliver gradivst en tand ældre osv xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:43

Marcus smilte og tænkte lidt over det.
Så teleporterede han sig lidt væk fra Alanna og tilbage igen, " jeg teleportere, det betyder at jeg kan komme derhen jeg vil uden at gå, men jeg skal have set stedet først ellers ender jeg i intetheden" sagde han roligt og satte sig ned til hende igen.

//Okay Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:45

"jeg ved altså godt hvad det betyder" sgade hun stille og så ned.
en trist tanke havde ramt hende, og lige nu havde hun lidt svært ved og sjkule den.
hun sukkede melankolsk og lod sin hånd glide gennem græsset...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:48

Marcus så tænkende på Alanna og bed sig lidt i læben.
"Noget galt?" spurgte han forsigtigt, han havde dog allerede læst på hende at hun var trist.
Så hun kunne ikke rigtig skjule det nu, og hvis hun gjorde det og sagde noget andet så ville han vide at det var løgn, han så ventende på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 06:52

"jeg ældes bare... det gør mig bange" hviskede hun med en spag stemme.
dette var hendes største frygt - frygten for det ukendte bagefter livet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:05

Marcus tænkte lidt og så kort væk fra hende.
"Jeg fik på et tidspunkt at vide af en anden elver kvinde, at hun troede på at der ventede et eventyr efter døden, at man sikkert kom tilbage som et andet væsen eller dyr" sagde han og smilte svagt.
"Døden kan være ret befriende også, det for en væk fra alle de dårlige minder" sagde han svagt og blev selv lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:18

der kom et kort glimt af håb i hendes øjne da hun hørte det med eventur
"virkelig? hvad for en slags eventur?" spurgte hun næsten åndeløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:21

Marcus smilte svagt, men det forsvandt hurtigt igen.
"Det ved jeg ikke, jeg nåede aldrig at få mere at vide, så nu prøver jeg selv at finde ud af det" sagde han stille og så tænkende ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:24

//hov Oo mente eventyr xD //

"men hvorfor gør du? du lever jo evigt" sagde hun og lod det sidste ord hænge i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:28

" Jeg tænker over det, for at finde ud af hvad jeg kunne have set hvis jeg var død for nogen år siden" sagde han roligt og tog sig ikke af at han udtalte døden så let, han så stadig tænkende ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:30

hun lagde hoved på skrå
"har du oplevet en nærhedoplevelse med døden?" spurgte hun og holdt vejret en lille smule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:38

Marcus så på Alanna igen og tænkte lidt.
Han nikkede så og tænkte lidt igen, " jeg har været i helved en måned" sagde han kort og ventede på hendes reaktion. Han kunne huske da han havde sagt det til en engel.
Englen havde ikke synes om emnet, men hun kunne alligevel ikke lade være med at spørge ind til det.
Marcus slog englen ud af hovedet og koncenterede sig om Alanna.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:40

Alanna så nysgerrigt på ham
"fortæl" sagde hun og hendes øjne gløde af ægte nysgerrighed en smule... respekt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:46

Marcus tøvede lidt, men smilte så svagt og tænkte det lidt igennem.
"Jeg kom i helved fordi jeg havde begået en fejl, vi dæmoner må jo ikke lade et menneske leve og gå rundt og vide hvad vi er. Jeg var på et tidspunkt så uheldig at jeg var ved at slå min kæreste ihjel, hun var nemlig menneske, jeg lod hende self leve men det fik konsekvenser.. fanden fangede mig og jeg skulle faktisk havde været i helved i 20 år, men min far fik mig ud tidligere, men.. jeg blev totureret fra morgen til aften, jeg blev pisket, brændt, bundet, tæsket og det der var værrer" sagde han stille og så kort væk fra Alanna, men så så tilbage på hende igen med et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 07:54

en enkelt kuldegysning gik ned gennem Alanna.
"lyder sørme..." hun kunne ikke rigtigt finde ord for hvad hun ville sige og afbrød derfor sig selv og så ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 08:01

"Hyggeligt, facinerende, spænende, uhyggeligt?" drillede han og smilte svagt til hende.
Han lagde sig ned på ryggen og tog hænderne bag hovedet og så tænkende op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 08:11

//skal lige i bad ;) //


"en blanding" sagde hun med et lille smil
hun så på ham med det lille smil spillende på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udforsker området uden den store opdagelse   Udforsker området uden den store opdagelse - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udforsker området uden den store opdagelse
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En ny opdagelse - (Vincente)
» Udforsker
» Kender området....
» udforsker og tegner alt jeg ser
» Tør du betræde området.. ¤Alias¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: