| dæmon vs engel? //rockey// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 08:44 | |
| hun nikkede... ''det vil jeg gern'' sagde hun med et smil på sine læber og rørte hans kind... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:00 | |
| Han smilede og låste døren op. De gik ind i hans lejelighed. Der var lidt rodet på hans gulv og der var dog kun en sofa som han sov på. Han lukkede døren og tændte hans lys som ikke rigtig virkede ordentligt det gav kun dæmpet belysning. Han stilte sig foran hende og så hende i øjnene. Der stod de i noget tid. Han kørte langsomt sit hovede tættere på hendes... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:15 | |
| hun så på ham og bemærkede han kom tætter på hendes hovede og rødmede... hun lod ham komme tætter på hende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:35 | |
| Han førte nu sit ansigt imod hende indtil deres læber mødes. Han kyssede hende i noget tid inden han førte kysset videre til et snav. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:37 | |
| hun stoppede det ved snav... ''hvad har du gang i kin'' spurte hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:42 | |
| Kin trak sig lidt væk fra hende. Han blev flov da han opdagede at det nok var lidt for hurtig? "Det... Det må du undskylde" sagde han og slap hendes hånd "Jeg øøh..." fik han sagt da han ikke vidste hvordan han skulle formulere det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:48 | |
| hun så på ham... ''er du faldet for mig eller er det bare noget du lader som om så du kan få noget'' spurte hun... det havde hun prøvede før hun var ked af det lang tid efter hun havde opdaget det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:54 | |
| Kin stod lidt nedtrykt og kikkede ned i gulvet. "Jeg kunne aldrig finde på at udnytte en pige..." sagde han og kikkede op på hende igen. Han så hende i øjnene og sagde "Rocket det ville jeg ikke gøre imod dig..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 09:57 | |
| hun krammede ham og lagde hovede på hans bryst... ''jeg har bare prøvede det før kin det må du undsylde'' sagde hun og så op på ham... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:08 | |
| Kin holdte om hende. "Det er okay jeg tror selv at jeg gik for hurtigt frem" sagde han og kikkede hende i øjnene. Der gik lidt tid inden han sagde noget igen. "Dine øjne er virkelig smukke" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:13 | |
| hun så på ham g lænede sig ind til ham.. ''jeg... tak kin'' sagde hun stille og flittede fingre med ham uden rigtig at tænke over det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:20 | |
| Han stod flettede fingre med hende og kikkede hende dybt i øjnene. "For hvad?" sagde han roligt og afslappet da han nød at holde om hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:23 | |
| hun smilede. ''for den komplimang du gav mig'' sagde hun med et smil på sine læber og kyssede hans kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:26 | |
| Han stod stille et øjeblik inden han kyssede hende på munden igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:27 | |
| hun kyssede igen, han skulle bare ikke gå vder til snav endnu det ville hun ikke kunne klare... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 23 Nov 2011, 10:36 | |
| Han stoppede kysset for ikke at overskride hendes grænser. "Kan vi ikke sætte os ned i sofaen? jeg er lidt træt i benene" sagde han med et smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 03:15 | |
| hun så på ham og satte sig ned... hun så på ham og sukkede... *jeg bliver aldrig nogle god kæreste lige meget hvor meget jeg prøver* tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 03:39 | |
| Han satte sig ned ved siden af hende i sofaen. "Er der noget galt?" spurgte han da hun sukkede. "Du ser trist ud..." tilføjede han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 03:50 | |
| hun sad og legede med sit hår. ''jeg har det bare som om jeg aldrig finder mig en kæreste at ingen kan lide mig'' sagde hun og så ned... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:02 | |
| Kin så på hende og var lidt overrasket. "Nu er det ikke for at være nærtagende..." sagde han og så hende i øjnene. "Men jeg syndes at du både er sød og smuk... Så vil du give det en chance med mig?" spurgte han og så på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:05 | |
| hun blev overraskede over det han sagde. ''vil du virkelig prøve at være min kæreste'' spurte hun stille og så på ham... ''eller flirt til at starte med'' sagde hun og så ham i øjnene... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:11 | |
| Han så hende i øjnene. "Jeg det vil jeg gerne" sagde han og smilede Han rykkede sig lidt tættere på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:14 | |
| hun tog hans hånd i sin... ''okay men du må love mig at gå langsomt frem jeg er ret nervøs er så også engel så jeg vil be dig give mig tid'' hviskede hun.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:17 | |
| Han flettede sine fingre ind i hendes. Han kyssede hende langsomt på munden og stoppede det igen. "Okay det lover jeg" sagde han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:18 | |
| hun smilede og så ham i øjnene... ''tak kin'' sagde hun og rørte hans kind... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// | |
| |
|
| |
| dæmon vs engel? //rockey// | |
|