The Lost World - Who writes the story? |
|
| dæmon vs engel? //rockey// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 09:29 | |
| hun kyssede igen og lod sine arme holde om ham og elskede ham... ''hun vidste ikke hvad hun skylle gøre eller noget sige... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 10:21 | |
| Han holdte sine læber på hendes mund og begyndte langsomt at snave hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 19:45 | |
| hun holdte om hans nakke hun smilede og begyndte langsomt og snavede igen og så ham i øjnene... ''hvor har jeg ventet længe på dig kin'' sagde hun med et smil på sine læber... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 01:19 | |
| Han sad lidt og så hende i øjnene. "Tak" sagde han med et smil på læben. Han kikkede kort på sit ur. Klokken var 01:15. "Det er ved at være sendt" sagde han og slap grebet om hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 01:24 | |
| hun så på ham og smilede lidt... '' ses vi imorgen kin'' spurte hun stille og så på ham og smilede lidt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 02:16 | |
| Han nikkede roligt og rejste sig op. Han fandt et tæppe som lå for enden af sofaen og gav det til Rockey. "Her så kan du holde dig varm i nat" sagde han og smilede. Han satte sig ved siden af hende og kyssede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 02:20 | |
| hun smielde... ''skat jeg bor lidt ude for byen og jeg tror jeg sover der så ses vi imorgen ikke'' spurte hun og lænede sig ind til ham og kyssede ham på kinden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 03:06 | |
| Han smilede til hende. "Det var så du havde et sted at sove" sagde han. "Jeg skal alligevel ud igen... Jeg er blevet kaldt tilbage til Chasseur" sagde han. "Det er vigtigt så jeg ville bare lade dig sove her og så kunne du jo være her når jeg kom tilbage" sagde han og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 03:10 | |
| hun smilede mod ham og kyssede ham på kinden. ''okay skat jeg bliver her så ses vi sener'' sagde hun og kyssede ham farvel og lagde sig end i hans seng
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 03:23 | |
| Han gik hen til døren og åbnede den. "Vi ses i morgen" sagde han med et smil og gik ud af døren. Han vinkede da han gik ud og lukkede døren bag sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 03:27 | |
| hun lå i hans seng og faldt langsomt i søvn..
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Ons 30 Nov 2011, 03:28 | |
| Han gik mod arbejdet med høj fart...
//Out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// | |
| |
| | | | dæmon vs engel? //rockey// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|