Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

dæmon vs engel? //rockey//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 09:29

hun kyssede igen og lod sine arme holde om ham og elskede ham... ''hun vidste ikke hvad hun skylle gøre eller noget sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 10:21

Han holdte sine læber på hendes mund og begyndte langsomt at snave hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 19:45

hun holdte om hans nakke hun smilede og begyndte langsomt og snavede igen og så ham i øjnene... ''hvor har jeg ventet længe på dig kin'' sagde hun med et smil på sine læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 01:19

Han sad lidt og så hende i øjnene.
"Tak" sagde han med et smil på læben.
Han kikkede kort på sit ur. Klokken var 01:15.
"Det er ved at være sendt" sagde han og slap grebet om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 01:24

hun så på ham og smilede lidt... '' ses vi imorgen kin'' spurte hun stille og så på ham og smilede lidt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 02:16

Han nikkede roligt og rejste sig op.
Han fandt et tæppe som lå for enden af sofaen og gav det til Rockey.
"Her så kan du holde dig varm i nat" sagde han og smilede.
Han satte sig ved siden af hende og kyssede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 02:20

hun smielde... ''skat jeg bor lidt ude for byen og jeg tror jeg sover der så ses vi imorgen ikke'' spurte hun og lænede sig ind til ham og kyssede ham på kinden..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:06

Han smilede til hende.
"Det var så du havde et sted at sove" sagde han.
"Jeg skal alligevel ud igen... Jeg er blevet kaldt tilbage til Chasseur" sagde han.
"Det er vigtigt så jeg ville bare lade dig sove her og så kunne du jo være her når jeg kom tilbage" sagde han og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:10

hun smilede mod ham og kyssede ham på kinden. ''okay skat jeg bliver her så ses vi sener'' sagde hun og kyssede ham farvel og lagde sig end i hans seng
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:23

Han gik hen til døren og åbnede den.
"Vi ses i morgen" sagde han med et smil og gik ud af døren.
Han vinkede da han gik ud og lukkede døren bag sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:27

hun lå i hans seng og faldt langsomt i søvn..

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:28

Han gik mod arbejdet med høj fart...

//Out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: dæmon vs engel? //rockey//   dæmon vs engel? //rockey// - Page 4 Icon_minitime

dæmon vs engel? //rockey//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Dæmon mod mennesker -Thalia
» A little game of fun ((Rockey))
» Dæmon og Vampyr" hmm" - mathias.
» I den triste skov og en dæmon?-Crasie
» dæmon ikke så slemt. //Oliver//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum