| dæmon vs engel? //rockey// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:23 | |
| Han smilede igen og så ind i hendes øjne. Han rykkede tættere på og kyssede hende igen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 04:26 | |
| hun smilede og kyssede igen og lænede sig ind til ham da de stoppede kysset og så op på ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 09:34 | |
| Kin lænede sig lidt tættere på hende og holdte om hende. Han kyssede først hendes hals, så hendes kind og sidst hendes mund. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 09:50 | |
| rockey smielde og så på ham.. ''kin.. er du ikke sød at lade være med at kysse min hals jeg ved godt det kun var en gang men jeg skal bare lige komme lidt længer hen i vores 'forhold' er det okay?'' spurte hun og holdte begge hans hænder i sine... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 09:55 | |
| Kin nikkede. "Jo det skal jeg nok" sagde han og smilede. Han nussede hendes hænder lidt med hans fingre. "Husk... bare sig til hvis jeg overskrider dine grænser ikke?" sagde han. "... Jeg respektere dig og jeg vil ikke udnytte dig" tilføjede han og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 10:07 | |
| hun lænede sig ind til ham og smilede.. ''tak kin det betyder rigtig meget for mig'' sagde hun og rørte ved han kind... ''går du aldrig med t-shirt?'' spurte hun bare sådan ud af det blå... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 10:12 | |
| //Han har stadig sin jakke på//
Kin fniste lidt over det pludselige spørgsmål. "Når jeg er på arbejde er det bedst at jeg kun har en jakke på så jeg kan få mit pentagram frem hurtigt" forklarede han. "Men jeg kan godt gå med T-shirt når jeg har fri eller det er for varmt" sagde han og smilede til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 10:16 | |
| hun så på ham og kyssede han kind.. ''undskyld jeg bare spørg men det var bare noget der undrede mig'' sagde hun.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 10:21 | |
| Han smilede og kyssede hendes mund. "Det var bare et spørgsmål det går nok" sagde han og smilede. Han tog en hånd og strøg den igennem hendes hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Fre 25 Nov 2011, 20:46 | |
| hun smielde sødt til ham og rørte hans kind.. ''tak kin jeg er glad for du forstår mig'' sgade hun og kyssede ham på kinen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 04:22 | |
| Han så i hendes øjne og smilede. "Det er da ikke noget at takke for" sagde han. "Sådan er jeg bare" afsluttede han og flettede sin hånd ind i hendes igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 05:09 | |
| hun så på ham og lænede sig ind til ham... ''jeg er glad for du er min fyr så'' sagde hun nervøst... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 05:15 | |
| Kin kikkede på hende og lænede sig selv tættere på langsomt. "Tak" sagde han og kyssede hende på munden. Det var et langt og langsomt kys... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 05:19 | |
| hun så på ham og smilede og tog hans hånd i sin... hun lod sig kysse igen... ''er det så officelt at vi er sammen kin'' spurte hun og kyssede ham på hånden... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 05:26 | |
| Han smilede bare til hende. "Ja" sagde han roligt og kyssede hende på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 06:05 | |
| hun smilede glad og tog sin hånd op på hans kind... ''det jeg glad for søde'' sagde hun med et smil og lænede sig ind til ham... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 06:43 | |
| Han lagde sin hånd på hendes lår og begyndte at nusse hende. Den anden arm lagde han om hendes skuldre så de nu sad og puttede lidt. Han kyssede hende på kinden og førte kysset over til hendes mund. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 07:04 | |
| Rockey så op på ham og havde sin ene hånd på hans lår og den anden flittede ind med hans som var ved hendes skulder... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 07:15 | |
| "Hmm" sagde han kort. Han satte sin hånd på hendes mave og kørte den lidt frem og tilbage. Han kyssede hende igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 07:20 | |
| hun grinede lidt.. ''syns du jeg er tyk siden du gør sådan på min mave'' spurte hun og kyssede igen og lænede sig tæt ind til ham... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 07:41 | |
| Han fniste lidt. "Nej jeg ville bare nusse lidt om dig" sagde han og tog hånden væk igen. "Hvorfor? Er du da kilden?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Man 28 Nov 2011, 07:47 | |
| hun så ikke på ham... ''nej jeg er da ej'' hviskede hun og så på ham da hun vidste han sikkert ville kilde hende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 09:05 | |
| Han så lidt drilsk på hende. "Er du sikker?" spurgte han med en drillesyg stemme og begyndte at kilde hende på maven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 09:17 | |
| hun grinede og smielde og så på ham... ''kind stop det ikke fair'' grinede hun og tog fat i hans hænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// Tirs 29 Nov 2011, 09:24 | |
| Han stoppede igen da hun tog fat i hans hænder. "Okay" sagde han roligt og lod hans hænder glide om på hendes ryg. Han begyndte at kysse hende igen. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: dæmon vs engel? //rockey// | |
| |
|
| |
| dæmon vs engel? //rockey// | |
|