Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Cafê - Angel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:57

Hun hørte den mærkelige lyd og stod straks uden for døren ud til badeværelset. "Er du okay derinde?" Spurgte hun bekymret. Mon det gjorde ligeså ondt at blive et menneske igen? Det syntes hun ikke rigtig at hun havde oplevet, men det kunne jo sagtens være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:06

wolf svarede mens han tog tøj på...
''jeg klare mig '' grinede han lidt for sig selv...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:17

"Okay," sagde hun smilende og gik ind i køkknet og slukkede lyset, hvorefter hun gik ind i stuen og rullede for. Hun begyndte at mærke trætheden snige sig frem og tænkte på væsnerne derude, som først stod op nu. Hun gøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:23

wolf gik ud fra badeværelset... og hentet sin taske som lå der hvor efter han lagde den på badeværelset... han tog en klud og tørede sit svineri op.. hvor efter han lukkede fordøren.. og låste den så de ikke fik ''uvelkommene'' gæster

han kom ind i stuen og satte sig i sofaen...
''du virker træt'' smilede wolf og kiggede på hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:26

Hun fulgte ham med øjnene, da han gik.
"Naah, en smule træt er man vel altid," sagde hun leende og trak derefter på skuldrene. Hun var faktisk overrasket over at han ikke virkede mere træt. Hun vidste godt nok ikke meget om det, men i hendes hoved virkede det meget udmattende at forvandle sig på den måde. Men måske var det bare hende, eller også var han meget godt til at skjule det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:35

selvfølgelig var wolf træt... men han var for stædig til at tilpasse sig sin krops behov... for ham var det blot en mur fra livets vægge som prøvede at holde ham tilbage...

''det sandt '' smilede wolf
''men jeg gætter på jeg sover her'' sagde wolf og kiggede på sofaen mens han smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:45

Hun grinede lidt - wow, for en gang skyld havde hun ret i noget!
Så rystede hun på hovedet og sagde: "Nej, nej - jeg sover her." Hun smilede venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:51

wolf kiggede undrene på hende... ''men skal du ik sove i din egen seng?'' spurgte wolf nysgerrig...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:53

Hun rystede på hovedet og smilede skævt. Det ville være uhøfligt af hende at lade ham ligge på sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:56

''jamen.. hvem skal så...'' gloede wolf underligt på hende...
og han begyndte lidt at grine...
'' jeg gætter på vi begge vil ha sofaen '' smilede wolf til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:59

Hun grinede også og sagde: "Det skal du da!"
Hun rystede på hovedet og grinede endnu en gang. "Hvorfor vil du gerne ligge på sofaen frem for en seng?" Spurgte hun, lavt leende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 10:04

'' tja... man kan vel kalde det for en vane '' smilede wolf...
'' hvis det kræver at du ønsker at jeg ligger i den seng så ønsker jeg gerne dit selskab hvis det er okay med dig... det er lidt rart at have nogle at snakke med inden man helt falder i søvn.. '' grinede wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 10:06

Hun grinede over hans spørgsmål og vidste egentlig ikke om han var seriøs. Det ville være pinligt, hvis han ikke var, så hun trak bare på skuldrene og sagde: "Så det ville du..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 10:28

''hvis det kan berolige dig kan jeg godt ændre mig til min ulve skikkelse'' smilede wolf

hmmm det kan være de føler sig mere rolig... hvis de ser ens anden personlig men det finder jeg vel ud af med hendes svar.. tænkte wolf

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:03

Hun rystede på hovedet og sagde: "Nej..." Det var af to grunde; hun havde jo hørt, hvor smertefuldt det var at forvandle sig og at det nok ville få hende til at flippe ud, hvis hun vågnede og så at der lå en ulv ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:07

''okay'' smilede wolf kiggede på hende
'' hvordan løser vi så denne.. gåde'' grinede han lavt

hmm tja.. det kan være hun ikke helt har vænnet sig til tanken om hvad jeg er... tænkte wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:11

Hun grinede lidt. "Hvilken gåde?" Spurgte hun undrende og grinede endnu mere, da hun kom til at tænke på, hvor akavet situationen egentlig var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:17

''men har du nogle forslag til hvordan vi løser dette?'' smilede wolf

hmm måske kunne hun indgå et kompromi.... tænkte wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:19

Hun nikkede og sagde: "Ja da! Du går ind og lægger dig til at sove i sengen. Og jeg sover her på sofaen." Hun trak på skuldrene som om det var det mest simple i hele verden, selvom hun selvfølgelig lavede sjov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:25

wolf rystede på hovedet og grinede '' jeg kan da ikke sove i en seng som tilhøre en anden'' sagde wolf og kunne næsten ikke stoppe med at smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:29

Hun rynkede brynene og spurgte: "Hvorfor nu ikke det?" Så lo hun og sagde: "Er du bange for at der er monstre under sengen eller sådan noget?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 02:53

''nej.. men at sove der og vide at husets ejer ligger på et dårligere sted end gæsten... er jo ikke aceptabel for gæsten'' grinede wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 03:06

Hun smilede lidt over hans høflighed. "Gæster er altid det vigtigste," sagde hun og trak på skuldrene. Sådan var hun blev opdraget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 03:18

'' men.. det er jo dit hus '' sagde wolf og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 03:22

Hun nikkede og sagde: "Ja, og her bestemmer jeg!" Hun smilede tilfreds, da hun var sikker på at hun ville vinde diskussionen nu.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 8 Icon_minitime

Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 8 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Café
» På en café - Nicholas.