| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:32 | |
| ''men hvorfor så ikke være en retfærdigfuld vært og tilbyde det som dine gæster spørg om... istedet'' smilede wolf
at vende denne samtale 180 grader syns han var morsomt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:35 | |
| Hun blinkede overrasket og havde ikke lige forventet det... "Øh.." var det eneste hun kunne sige, mens hun prøvede at komme med et godt argument. Til sidst sukkede hun og sagde: "Okay så.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:39 | |
| ''ellers kunne vi komme med et kompromi og sove i din seng fælles'' smilede wolf
ikke fordi han havde nogle intentioner... men for at lade hende ha en del af ''sejren''
han kiggede på hende og ventede på et svar mens tankerne flyd.
mon hun nogle sinde ville kunne stole på mig... eller om hun allerede gør det for at lade mig sove her... eller er det blot pga. mai.... hendes venlighed vil jeg ikke glemme... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:43 | |
| Hun kneb øjnene sammen. Nøj, hvor hun hadede at tabe! Hendes underlæbe skød frem, så hun lignende en 10-årig, som ikke fik sin vilje og derfor surmulede. Det var selvfølgelig kun for sjovt. Med endnu et suk tog hun dynen og puden, som hun havde fundet frem og gik ind og lagde det på sengen igen, hvorefter hun smuttede ud på badeværelset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:52 | |
| wolf fandt sin taske frem hvor efter han lagde en måtte på gulvet og begynde at tag sin trøje af og stod på hovede hvor efter at lave armbøjninger men stadig holde balancen...
1... 2... 3.. 4.. 5.. tællede wolf i sine tanker.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 03:54 | |
| Hun børstede sine tænder, redte hår og så videre, hvorefter hun gik ud i stuen igen og så ham i gang med at.. lave armbøjninger? Hun lænede sig afslappet op af dørkarmen og spurgte: "Hvad laver du?" Mens hun tilbageholdt et fnis. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:01 | |
| '' min balance.. samt... overkroppens stimulering.. og trænning... '' sagde wolf og sænkede sig...
han kiggede på hende undrene... og tog sin trøje fra sin kimono på... ''ehm.. jeg troede du var længere om at bade smilede han'' |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:04 | |
| Hun kiggede overrasket på ham. "Nu? Det er ved at være midt om natten," sagde hun og lo. Så rystede hun på hovedet og sagde: "Jeg gik ikke i bad, så.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:08 | |
| '' det kunne da godt være'' grinede han mens han kiggede på hende ''men er der noget jeg kan hjælpe med'' spurgte wolf og prøvede at holde sit gab inde.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:11 | |
| Hun grinede og sagde: "Ja det kan du vel have ret i..." Så rystede hun på hovedet; der var ikke rigtig noget der kunne gøres. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:21 | |
| ''hmmm okay så'' smilede wolf og rejste sig han gik mod sin taske og smilede til Angel
hun var sød,rolig og venlig... hmm var alle engle virkelig sådan... tænkte wolf
wolf tog en tandbøste som lå i sin taske og noget tand pasta hvor efter han begyndte at bøste sine tænder.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:28 | |
| Hun gik ind soveværelset og lagde sig i sengen. Det måske uhøfligt, men hun var pludselig meget træt, men hun kæmpede for ikke at falde i søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 04:44 | |
| wolf fulgte med ind.. hvor efter han lagde sig ved siden af... han kiggede blot men sagde intet...
hun var træt... det kunne han se i hendes øjne... han ærede hende på håret.. blidt og tænkte om dette kunne hjælpe hende til at slappe af..
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:27 | |
| Hun smilede lidt, da han aede hende på håret. Han var altså lidt speciel... Det så ikke just ud til at han var træt og hun ville være den sidste der faldt i søvn. Basta! Så hun kæmpede mod trætheden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:32 | |
| wolf gabte men fortatte med at kæmpe mod trætheden... og blot kiggede på hende... indtil der gik et stykke tid hvor han indså at han stirrede på hende.. han sagde intet... eller gjorde noget ved det...
hun var spiciel på sin egen nutted måde... tænkte wolf og et lille smil kom frem på hans læber....
''har du nogle sinde fået massage'' spurgte wolf lidt nysgerrig.... mens han kiggede på hende venligt.... men uden helt at tænke over spørgsmålet... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:36 | |
| Hun opdagede at han stirrede og kiggede forlegen op i loften - hun kunne ikke lide at være i centrum, heller ikke hvis det kun var en person. Da han så spurgte hende om hun nogensinde havde fået massage, tænkte hun lidt over det og rystede til sidst på hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:47 | |
| ''hmm kunne du tænke dig at få det? '' spurgte wolf venligt og kiggede væk..
hun virkede ret sød... men.. der vel også grænser... tænkte wolf... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:53 | |
| Hun trak på skuldrene. "Ja, hvorfor ikke?" sagde hun og smilede skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:57 | |
| wolf rejste sig og gik ud i sin taske og hentede noget japansk massage oile... ''det har tidligere været en gammel hobby.. som jeg ikke gør så meget'' smilede wolf ehm... jeg henter lige et håndklæde... sagde wolf og gik mod badeværelset... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 05:59 | |
| Hun kiggede overrasket, da han sagde at det var en gammel hobby. Det havde hun ikke forventet, men det var sejt, syntes hun. Hun nikkede, da han sagde at han ville finde håndklæder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 06:05 | |
| wolf gik over til sin taske og spændte massage brættet af og kom ind med den med håndklæd og olie i den anden hånd... hvor efter han klappede den ud.. ''så... ehm... har du en klud ''smilede wolf og kiggede på massage briksen..
hvor efter han hentede det som de fleste massør kalder en svøb/pølen.. (virker som en pude til føderne som de fleste massør bruger) hvor efter han lagde svøben/pølen på sengen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 06:19 | |
| Hun kiggede undrende på alle de ting kan kom ind med. Så nikkede hun og gik ud i køkkenet og fandt en klud, hvorefter hun huskede at slukke lyset efter sig. Hun gav ham derefter kloden og stod lidt og vidste ikke hvad hun skulle gøre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 06:21 | |
| wolf lagde kluden på briksen..
''hvordan har du det med at gå i bikini?'' spurgte wolf... kiggede wolf på hende venligt og fortsatte... ''grunden til jeg spørg er fordi så kunne det være nemmere for mig at massere dig... '' smilede wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 06:23 | |
| "Øøhh..." sagde hun og bed sig i læben. Men så trak hun endnu engang på skuldrene og sagde: "Fint nok..." Hun smilede skævt og fandt sin bikini i skabet, hvorefter hun gik ud på badeværelset for at skifte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 01 Dec 2011, 06:33 | |
| wolf tørede briksen af hvor efter han lagde et lan på den og ved fod enden puttede han svøben/pølen og fandt sin massage musik frem.. og ventede med håndklædet i hånden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|