Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I parken /wolf/

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:08

Blake sidder på en bæk ved søgen og tegner naturen. Det er en stille dag, himlen er lidt grå, og det blæser. Kl er 14. Der er ikke som magen folk i parken, kun nogle få, børne der leger på legepladsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:15

wolf kommer mod ind i parken og nyder blæsen i hans hår...
*der er intet bedre end naturens vind* tænkte wolf
mens han gik en tur langs søen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:29

Blake for øje på Wolf. Blake blander om på en ny side, og begynder at tegner Wolf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:31

wolf fortsætter og stopper op for at kigge ud mod søen....

søen mindede ham om den lille by han kom fra...
og om hans hjem land...
en tåre faldt fra hans kind mens han kiggede ud mod søens vand..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:48

Blake kigger på Wolf *græder ham??* tænker han, han havde ikke reget med at wolf var typen der ville græde.
Han rejser sig op og gå hen imod Wolf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:51

wolf høre skridt nærme sig...
han tør sin kind og kigger på hvem det skulle være..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:07

"er du okay" siger Blake roligt. "ikke for at bladene mig, men det så lidt..øhh. Du begyndte bare lige pludseligt at græde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:13

''det... var blot et minde.. '' sagde wolf
hvor efter han drejede sit blik mod søen..
''jeg er ikke her fra.. som du kan se.. mit hjem land ligger et andet sted.. og denne verden.. er anderledes.. hvis du forstår?'' spurgte wolf for ikke at forvirre ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:19

"jeg forstår, jeg er heller ikke her fra" siger Blake "jeg hedder Blake" han rækker en hånd frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:24

'' Anumis...'' og wolf tag imod hånden...
''men bare kald mig wolf'' grinede han...
og kiggede over hvor han kom fra..
''maler du?'' spurgte han nysgerrig..
og så en tom maler stafet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:30

"ja, det gør jeg" siger Blake "hvordan har du fået det kalder navn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:38

'' kender du egyptisk religion... '' spurgte wolf..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:23

"nej, ikke rigtigt" siger Blake og undre sig over hvad det har med hans spørgsmål at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:36

''i følge den gamle mytologiske egyptiske religion så skulle den kendte Anumis være vogter over døden... der udover den ank han fx. holder og udover dette er han et væsen med hovde som en hund og kroppen som en menneske'' sagde wolf og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:18

"jeg kan så tækne mig til at du har måske lidt med hunden at gør??" siger Blake *han er helt sikert en varulv* tænker han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:31

''tja.. englig ikke.. min far opkaldte mig det navn fordi han var fasineret af ulve... og egyptiske heroglyffer...'' sagde wolf og trak sig på skuldrene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:35

*han er måske ikke en varulv* tænker Blake "når men hvad arbjeder du så med?" siger han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:43

''jeg arbejded tidligere som smed'' sagde wolf og smilede
'' og dig? hvad arbejder du som '' smilede wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 10:02

"jeg er postmand" sagde Blake og smilet. Det var måske ikke noget sejt job men Blake kunne godt lide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 19:39

'' postmand.. fedt'' wolf smilede

En god mulighed for at lære veje og sit område at kende...
tankerne om at arbejde som postmand gav ham til at tænke mulighederne som gav sig i det arbejde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:01

"jaa.." siger Blake og kigger sig omkring, der er ved at komme en akavet steming
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:04

''men... må jeg spørge dig en ting?'' kiggede wolf på ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:06

"ja det må du godt" siger Blake og kigger på Wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:10

'' tror du på at mennesker kan gøre op på det de har gjort mod naturen... og dyre riget..'' sagde wolf i en spørgene tone...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 03:28

Blake ved ikke rigtig hvad han skal svarer til det.."det ved jeg ikke....jeg håber de kan" siger han "ellers bliver det en meget trist verden vi kommer til at leve i"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I parken /wolf/ Empty
IndlægEmne: Sv: I parken /wolf/   I parken /wolf/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I parken /wolf/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: