Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 we are both hunters.. \\wolf\\

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:10

''tja.. hvor skal vi starte... mennesket har i gennem de seneste år nu været på ''lige fod'' med kvinder... så jeg kan ikke forstå hvad køn kan gøre forskell.. '' sagde wolf og fortsatte

''alt om din verden... for jeg kan da høre at din bagrund ikke helt lyder som vores andres verden '' smilede wolf venlig

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:16

"jeg kan ikke forstå en køn ikke betyder noget for jer"
"min verden er sted hvor føleser og fri vilje er noget ingen har, selv ikke kvinder, de har dog mere end mænd, men sådan som mit samfund er bygget op findes der ikke en som kan kalde sig selv sin egen mester, eller for den sagsskyd vise svaghed, eller føelser... vi sætter ære, samfunds status og vores gudinde over alt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:24

''virkelig?!'' lyd wolf helt overasket...
''det er mere end det som denne verdens samfund er bygget op... i denne verden er der selv demoner som ikke respektere kvinder... og for ikke mindre end nogle 200 år siden var kvinderne hus slaver for mænd...'' sagde wolf og kiggede undrene på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:33

Lecter var nu lidt sur, dette var tydeligvis en joke, for det manden talte om kunne ikke ske, så lecter kigget på ham, og sagde "hvis du nævner endnu en løgn så går jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:38

''hvorfor skulle jeg lyve? hvad skulle mit motiv om at fortælle en løgn være? og hvis jeg ville lyve ville jeg havde senere mod sagt mig selv.. så godt kender jeg mig selv.. men hvis du mener at mennesket race ikke har misbrugt,brændt og andre torturisk metode undertykkede kvinder kan du vel læse det inde på et bibleotek.. du kan vel læse ik?'' sagde wolf lidt iriterrede for at han anklagede ham for at være en løgner...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:49

lecter ville ikke høre mere på denne mand, og satte som et vild dyr tænderne i den afdøde karl, og rev et stykke kød af, og begyndte at gå sin vej, dette ville han selt ikke høre på... mænd over kvinder var en løgn, og nu var den sagt lidt for meget efter hans hoved.

\\out?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:52

//Yes yes... nogle tanker om hvornår tidspunktet kunne være om at joine dig og angel ? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:01

\\join når den næste dag begynder, vi er vist igang med at gå til ro nu, så kunne du komme næste morgen, men morgen brød til hende eller sådan noget\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:09

//yes yes xD i find on some thing.. //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we are both hunters.. \\wolf\\   we are both hunters.. \\wolf\\ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
we are both hunters.. \\wolf\\
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: