|
| Et møde med en gammel bekendt// Demetri. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 09:48 | |
| I det samme stoppede han op og satte sig på¨hug såkunne ville falde over ham. Dette her var ret så sjovt som en lille leg. Han havde mærkes at hun havde snittet ham på ryggen en af gangene. Han vendtede på det næste der ville ske. Og man kunne tro at folk kiggede på dem, men hvem ville ikke det når 2 løb uden videre rundt i et center og lignede 2 idioter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 09:53 | |
| Alane nåede halvt om halvt og stoppe så hun kun smadre ind i ham og lå henover hans ryg men hun var vel stadig faldet over ham på en måde. Hun knurrerede igen, hvad skulle det til for. Et kort øjeblik blev hun bare hængende for at få vejret igen, hun skubbede sig selv væk da hun havde fået vejret igen. Hun kiggede på ham og satte sig om foran ham, "Hvad skulle det lige til for?" Hun lød ikke sur men nærmere nysgerrig og måske en smule foraget. Hun så ham direkte i øjnene men prøvede ikke på noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 09:56 | |
| Han sad stadig på hug, "Jeg havde regnet med at du ville flyve frem af" sagde han og trak på skulderne hvorefter han rejste sig roligt om imens han så ned mod hende. "hVORFOR følger du mig" sagde han og kunne se hendes aura fortalte ting hun aldrig sel ville have fortalt Demetri HUn var nysgerrig og måske lidt forelsked i ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:00 | |
| Alane blev siddende på gulvet, selv da han rejste sig. Hun følte sig dum og barnlig og enlig havde han vel ret, hun var bare et stort pattebarn. Langsomt hævede hun blikket og så op på ham, "Hvad skal jeg gøre for du ikke ser mig som et lille barn?" Endnu engang begyndte hun at bide sig i læben mens hun sænkede blikket. Det burde slet ikke irritere hende så meget men det gjorde det bare og hun vidste ikke hvorfor. Hun havde ikke lyst til at rejse sig eller se ham i øjnene lige nu. Alane selv mente ikke at hun var forelsket i Demetri men det kunne godt være at hun bare benægtede det, men det var altsammen lige meget fordi der ville ikke ske noget imellem dem og sådan var det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:05 | |
| "Det kan jeg ikke forklare dig du bliver selv nødtil at finde ud af det" sagde han og trak på skulderne, hvorfor fanden sprugte hun om hans mening. HUn var en underlig tøs. Han smilte grundt. Den dag hun ikke behøvede andres mening og fandt ud af at ikke alt gik op i en stor enhed ville ham måske se hende som voksen. ´mEN sådan var menneske børn ikke. Hun var åbenbart usikker, men hun var også kun teenager ikke barn og ikke voksen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:12 | |
| Hun sukkede stille og så ned i jorden., hun havde ikke forventet noget svar og ja det var da det hun fik. Alane rejste sig langsomt op, "Okay", hun så ham kort i øjnene og anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige. Hun var en nervøs person af natur og havde svært ved at tænke på hvad andres mening om hende var. Endnu engang strøg hun sit pandehår ud af øjnene og bed sig i læben, denne gang gik der huk men hun ignorrerede det fuldstændig. Hvis Demetri ville overfalde hende kunne han bare gøre det, hun ville ikke stoppe ham. Fordi sandheden var at hun inderst inde havde lidt føleser for ham, uanset hvor arrogant han var og det kunne hun ikke rigtig selv gøre for. Det ændrede dog ikke på hun ikke havde tænkt sig at prøve noget, som han havde sagt inden i undertøjs butikken havde han en derhjemme som elskede ham og det ville hun ikke ødelægge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:21 | |
| "Vi ses" sagde han o vendte sig om for at gå, han havde ikke mere at sige til hende her i centert. Han havde et grumt smil på sine læber som kun Demetri kunne have.
//SORRY KORT// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:28 | |
| Alane så efter ham og bed sig i læben, hun ville gerne snakke mere men ville ikke virke som en omklamrende person. Hun sukkede stille, "Det gør vi vel". Hendes blik faldt endnu engang og hun gik så mod udgangen. Bed sig igen let i læben, hun var så forvirret og frustreret. Hvorfor var hun og også sådan et dumt barn? Hvorfor kunne hun ikke bare tage sig samme. Hun rystede stille på hovedet af sig selv og skævede igen hen mod Demetri.
//Det går nok, det er jo ikke jordens undergang :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:34 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:36 | |
| //Ja jeg er pænt sikker :p// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:38 | |
| //bliver måske snart slettet ....// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:41 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:48 | |
| //fordi jeg ikke kan komme over ens med den nye diktator Procella// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 10:51 | |
| //Ah, men hvad har det at gøre med du snart bliver slettet?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. Man 26 Dec 2011, 11:20 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et møde med en gammel bekendt// Demetri. | |
| |
| | | | Et møde med en gammel bekendt// Demetri. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|