Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et aftalt møde - camille

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 10:38

S: på en lille cafe på gågaden
V: solskind men koldt
T: kl 14:30
O: mennesker der haster rundt

Harro kom gående fra en side gade, han så rundt. hans stedfornelse var væk han tog nogle skridt fremad og så et skilt og tænkte * det må værre den cafe* han tog hastige skridt mod den. da han nåede frem satte han sig ved et af borende ved cafeen. han tog et kig på sin mobil og og gik ind på beskeder *nul bare hun snart er her tænkte han* han kiggede ned på sine sorte converse sko. en af dem var gået op han bandt hurtigt en knude. hans bukser var lidt tynde til denne årstid, og hans skjorte var heller ikke så tyg. han blev ved med at se runft uden at vide hvor hun kom fra. efter et stykke tid kom der en tjener og spurte "kan jeg gøre noget for dig" Harro så forsigtigt på hende og sagde så " nej tak ikke lige nu, jeg henvænder mig bare når jeg har besluttet mig" små tanker kom i hans hoved * gad vide om hun har glemt det... skal jeg mon sende en besked?? nej ! jeg kommer bare til at vise mistro* han så på sin mobil og læste sine beskeder igennem et par gange

// sig vis jeg skal skrive mere :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 10:50

// dét er helt perfekt//

Camille kom ilende hen af gaden.
Hun skulle møde en fyr der havde sms hende fordi han ville i kontakt med menneskenes leder.
Hun var stadig ikke helt tryg ved rollen som leder, hun fandt dét en enorm stor opgave at skulle løfte 'at passe på hele menneskeheden 'og sørge for de samt de andre racer kunne leve et godt liv ,alle hver og en....dét var hendes mål.
Utopi ?Måske...men hvad kunne hun ellers arbejde for ,hvis ikke fred !
Hun åbnede døren og trådte ind , hun stod lidt og kiggede sig omkring.
Hun vidste ikke helt hvordan han så ud, dét havde blot været en tekst besked.
Hun rettede lidt på den sorte strik kjole og hendes trøje.og klikkede de sorte støvlers hæl e sammen , som dorethy fra trolmanden fra oz.
Om halsen havde hun et gråt tørklæde med små glimtende dødningehoveder på.
Hun gik op mod baren, og håbede han måske ville kunne spotte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:00

Harro sad nu og opdagede en kvinde gå ind af døren han betragtede hende lidt for han sagde " hey " han mærkede hendes respons hurtigt. han tog sin jakke af og hang den på stolen imens han ventede.
han syntedes at tiden gik langsomt lige nu, så han tog sin mobli og tjekkede den lige en extra gang, han kiggede efter en tjender men der var ingen i nærheden.
det var et godt tidspunkt han kunne mærke det.
måske fik han svarende idag.
men kunne en alliance lade sig gøre. mange af racerne virkede som om de kun accepterede deres egne slags.
harro troede at det var en misforstpelse fra hans side da han ikke ku få det til at passe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 17:55

Camille søgte med øjnene i retning af stemmen.
* banko...dét må være ham *, tænkte hun og gik mod bordet hvor han sad.
Hun rakte hånden frem til ham i en hilsen da hun begyndte med sit "Harro ? jeg er Camille ...nice to meet ya " og så fik hun sat sig ned overfor ham.
Der gik ikke lang tid før en tjener stod klar til bestilling "Jeg tager det samme som han drikker " afgav Camille uden helt at have styr på hvad fyren havde kørende, nå men dét ville jo være fint regardless.
Der var ikke meget hun desideret ikke kunne lide at drikke, men der var selvfølgelig noget hun synes smagte langt bedre end andet.
"Well....Harro ...dét var en overraskelse pludselig at få en sms fra dig med forslag om at mødes " smilede hun varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 23:03

harro gav hende hånden og sagde "i lige måde" han sad og lyttede og sagde hurtigt til tjeneren "ohm jeg kunne godt bruge en kop te." sagde harro stille som ikke vidste hvad han ville havde.
der efter så han mod camille "jaa. jeg vilde bare diskutere nogle ting. da jeg for nogle få uger siden fandt ud af at der fantes vampyre, og så kom der denne engel/demon og redede mig"
han så på camille og tøcede lidt "jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har lidt fået opfattelsen at de fleste racer kun acceptere deres egne slags eller overnaturlige væsner... som jeg så ikke kan kalde det mere" sagde harro spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 23:16

Camille nikkede til ham.
Han kendte til vampyrene og blandningsracer ?
Hun tænkte sig om inden hun svarede.
"De fleste racer fortrækker deres egen art, de har samme behov og er trygge ved hinanden.Men nogle racer trives fint med udvalgte andre.Og igen væsner kan blive venner og enda elskende på tværs af racer " forklarede hun stille og håbede hun gjore dét godt nok.
Camille havde en indbygget respekt for alle racer, dét var bare dét at nogle af dem havde mange aggressive 'medlemmer'.
"En engle /demon ? Der er ikke mange blandede racer...jeg håber dét alt i alt var en positiv oplevelse for dig ?"sagde Camille blidt.
Hun vidste at nogen havde oplevelser der nær kostede dem livet, andre udviklede næsten afhænighed eller flirt og nogen bare venner.Dét kunne gå i alle retninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 23:25

Harro nikkede flere gange. han smilede. harro sagde så "men vampyrerne er det primert gode eller mindre gode... jeg har ikke så meget forstand på det endnu. den vampyr der gik efter mig virkede ond"
Harro så på camille "har du noget imod vis jeg spørger hvad du er for en race. du virker speciel... ohm på en positiv måde.. jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. du har en aura et eller andet som gør at man har ... jeg ka ikke forklare" sagde harro smilte tjeneren kom og han tog imod sin te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 00:44

Hun så overrasket på ham.
Han vidste hun ikke var helt menneske ?Hun forsøgte ellers skjule dét så godt og i næsten hele hendes liv havde hun også troet at hun kun var dét.
"Mit blod indeholder fe blod, fra min mor....jeg håber du vil holde helt tæt med dét Harro....jeg fortæller næsten aldrig om dét, fordi feer stort set er uddøde, så er der meget interesse i mit blod...noget med smag og måske magiske evner ? Jeg ved dét ikke helt " hun viftede afværgende foran sit ansigt med en hånd.
Hun ville allerhelst bare være en helt almindelig pige, uden al dét fe crap i baggagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 00:59

harro så på hende "jeg skal nok holde det hemmeligt" sagde han og så på camille.
Harro frem mod sin te som tjenere lige var kommet med. tog en slutk af den og stilte den foran ham selv.
"du skal bare sige til vis det bliver for personligt jeg er bare lidt nysgerrig på denne nye verden, men ser du det som en gave eller en forbandelse?" sagde han seriøst.
harro tænkte lidt hvad ville han egentlig syntes om udødelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 10:39

Hun lagde begge hænder om dét krus hun ligeledes havde fået.Hun lo stille da hun så der var et print de to tosser fra 'little britain ' på.
Så kiggede hun op på Harro...spidsede hendes læber nogle tænkende sekunder og sagde så..
"dét er virkelig et rigtig godt spørgsmål dét der ! Jeg vil tro dét er en meget personlig oplevelse...for nogen er dét herligt, for andre en dårlig ting, og andre igen er dét bare dagligdag.
Jeg selv....ville give alt for at være foruden og bare være en helt normal pige " sagde hun lidt stille.
Dét var sandheden, men dét skyldes nok også at dét hele hang sammen...hendes forkvaklede far, hendes mor der forsvandt og så dukkede op med den 'glade nyhed ' at hun var en freakin fairy .
Joo...den del undværede hun skam gerne, men sådan skulle dét så ikke være.
Tilgengæld havde stort set alle dem hun elskede, næsten alle, evner af en eller anden slags og dem havde hun dét helt fint med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 10:53

harro var lidt undrende der. han havde altid vist der var mere og nu følte han sig så lille, svag og begranset.
han betragtede hende imens han tænkte over sit næste spørgsmål. men han havde svært ved at tænke bare et lille stykke tid.
"am er det nogle væsner som kan noget ekstra som at skyde ild ud ørende eller noget" spurte harro og så på camille og tog sin te op.
"og ehm har du altid vist at du ikke er noget mennesker finder naturligt. undskyld vis det lød lidt forkert. og du skal endelig også sige fra vis det bliver personligt"
han to en tår af sin te og så på camille og ventede svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 11:04

* Woops...fejl Camille * , tænkte hun.
Hun måtte huske at være varsom, dét var så forskelligt hvad folk vidste.
Hun lagde hovedet lidt på skrå for at holde ordenligt øje med hans reaktion, så hun kunne holde inde hvis dét blev for meget på en gang, infoen.
"Ja....de fleste væsner har evner og de er meget forsellige...og bruger dem meget forskelligt .Jeg har levet dét meste af mit liv og troet jeg var menneske.Da jeg kom her til øen, mødte jeg flere der fastholdte jeg ikke var menneske og dét hylede mig virkelig ud af den, men for nyligt fik jeg så mit svar.Dét var både et slag i ansigtet og vel også en lettelse at få.vished " .
Hun drak lidt af teen, der nu var lige tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 11:32

harro sad og så på hende da hun forklarede. det ville være mærkeligt i hans tilfælde at få af vide at han var noget ud over det sædvanlige.
"ej jeg føler at jeg sider og snakker med fremed jeg. må jeg godt spørge dig om noget helt andet." sagde harro og så på camille. hendes aura som harro kaldte, den føltedes så dejligt.
han specukulerede over om det var pågrund af at hun var en fe eller om det var noget andet.


// ej undskyld skriver mere næste gang min krea døde lige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 20:48

// du behøver ikke at undskylde dine indlæg overfor mig, de er helt fine. :)//

Camille kiggede lidt på Harro.Dét var svært at vurderer , svært at få en fornemmelse af hvordan han fordøjede al den her viden om den underlige verden de begge var en del af.
Hun fik et lille glimt i øjnene, var dét bare hende eller kunne fyren her være en fotomodel ?
Han havde da ansigtstrækkende til dét.
Harro fik hende revet ud af de tanker hun havde sat sig til at lege med, da han ville spørge hende om noget..
"Ja....spørg da bare løs .." kvidrede hun, og havde sluppet lidt at hendes 'leder nervøsitet' nu hvor hun havde fået samtalen til at lande godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 02:16

harro så på hende og spurte "har du søskende" han lo svagt uden at vide hvorfor.
"og har du en ynglings bog" grinte harro.
han så på camille og kom i tanke om noget han skulle spørge hende om.
men han ventede jo som sagt stadig på svar fra de to andre spørgsmål.
han tog derfor endnu en tår af sin te.
han kløede sig i nakken uden virkelig at havde grund til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 02:47

Camille kastede hovedet lidt bagud og begyndte at le .
Dét var sjældent hun blev overrasket på denne måde, og ingen havde spurgt hende og dette...ikke under forhold som nu.
Hendes smil var ægte og fyldt med glæde da hun besvarede dem "Nej...jeg er ene barn og har faktisk ikke rigtig øh kontakt til noget familie.De er enten døde...eller virkelig langt væk " forklarede hun og tænkte så over dét med bøger.
Hun havde en del og elskede at læse. " I dag må min bud blive Tåger omkring Avalon " smilede hun.
"Hvad med dig selv ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 03:00

harro så på camille og sagde "jeg har en halvsøster Ann" sagde han.
det var egentlig sjovt at han først ud af det her for nylig da de havde gået i klasse sammen
han tog det sidste af teen i hans krus og så der ned.
"ynglings bøger jaah dem er det mange af hehe men mit klassiske svar vil være ringenes herre. ja lidt nørdet men sådan har jeg altid være " sadge han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 03:48

"Du er heldig....en halvsøster. " hun forsvandt hendes tanker bare få sekunder, men de var nok til hun legede med tanken om at have enten en søster eller broder , en at tage sig af...en der tog sig af hende, en at stole på.
"ringenes herre " hun lyste op og kiggede på ham ..." Naturligvis...de står på min hylde og jeg elsker dem .Hvilke figur er din favorit " spurgte hun lidt nysgerrig .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 04:04

harro kløede sig i nakken og så på camille "den er svær.. gandalf er en klassiker... det var ihvertfald ham som ledte dem til sejr på længere sigt... men min personlige favoriter er nok aragon eller pippin eller måske tom bombardil" grinte han for det var lang tid siden han havde fået lov til at være så nørdet når han var sammen med andre.
han tænkte lidt og sagde "har du læst silmarillion ??" og så på camille "jeg læste kun starten men den blev lige lovligt hård. men hobbiten er god"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 23:12

Hun lo stille over hans lille redegørelse.
det var tydeligt at han gik op i det, hvilke var herligt.
Hun havde selv en svaghed for disse bøger og film , som hun også have med hele Star Wars universet. Hvem ville ikke gerne være en cool jedi eller end ond sith ?
Hun vendte tilbage til hans spørgsmål.. " Nej...jeg har aldrig fået læst den, og jeg er begyndt på den to gange, men den fangede mig ikke rigtigt....og hobitten fik jeg læst, men jeg savnede de mange gode karakter fra de øvrige bøger, så derfor var jeg knapt så begejstret " forklarede hun i en munter tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 07:33

"jeg var usedvandligt glad for hobitten og det var også den jeg læste først. altså jeg er virkelig nørdet. i en periode tepede jeg både det periodiske system og ubrugelig fakta" sagde harro lidt usikkert men stolt på samme tid:
han så på camille lidt usikkert men smilte.
"hvad med.." sagde harro og tænkte lidt "musik hva musik hører du og film ser du camille" sagde han og avbrød sig selv endnu engang og sagde "undskyld mine spørgsmål. jeg kan bare godt lide at vide lidt om dem jeg snakker med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 20:38

Hun måtte bide sig lidt i indersidn af kinden ,for ikke at smile fra øre til øre.Denne her modelboy var ganske givet en lille nørd, men en forfriskende en af slagsen.
Og nysgerrig.
Hun rynkede let panden...dét med musik var så svært, da hun hørte meget forskelligt, rigtigt forskelligt.
Hun forsøgte at tage lidt af hvert for at give den følelse til ham...
"Jeg er en all round pige...altsår når vi taler musik...men noget af dét sidste en særlig ven har introduceret mig for er Shinedown og we the kings.Kender du 'friday is forever '? Den forelskede jeg min i right away.
Dansk hip hop ,suspekt og loc...gamle sange ...motown...hitliste musik....skakmat med joey moe...Santana og clapton...depeche mode....ej, jeg kunne blive ved og ved " hun begyndte og grine .Hun elskede jo musik og hendes smag spændte vidt."Og film....gyser film ! Jeg kan ikke tåle og se dem, men elsker dem. Adventure...som Xmen og lotr og starwars.
En helt umulig film jeg altid skriger af grin over er...'white chicks "
Hun pustede lidt ud og så på hans hænder.
"Så er dét vist din tur at besvare hr." Sagde hun og hævede sit blik til hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 03:46

"årh jeg er lidt usikker" sagde harro og smilede "jeg hører fo tiden l.o.c men faktisk er rap ikke noget jeg hører normalt" sagde han overbevisende.
"altser min musik smag er alt jeg kan komme i nærheden af smagen. selvfølgelig ikke alt men meget" grinte han svagt.
"med fil elsker jeg sådan nogle som number 21, limitless, inception. jeg kan også li den der sherlock homes der den nye, de gamle var kedelige." sagde han gabende.
"ja nu har jeg stilt spørgsmål så er der noget du vil vide om mig" sagde harro med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 09:25

Camille smilede stort.
Se..her var en frisk fyr med en fin smag , så dét ud til.
Hun tiltede hovedet lidt til siden og sagde...
"Ja..hvis du har lyst til at fortælle mig om dit møde med væsner...ligger jeg meget gerne øre til ....og ellers hvem er du, hvem er dine venner og har du et job...all the usual stuff....lad mig høre."Harro virkede cool, og ikke som en der ville tage spørgsmålene ilde op.
Dét håbede hun da ikke.Men hun var faktisk blevet lidt nysgerrig.
Han mindede hende en anelse om Tristans ven Cody.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 03:16

" Lige for tiden studerer jeg." sagde han og begyndte at blive lidt sulten.
"er du sulten" spurte han og så smilende på camille
"Når du siger usual stuff mener du så sport osv. for sport der er jeg ikke den helt store helt, vis man kan sige det sådan. jeg løber kun for at holde mig i form" smilte han
"nå men vis du er sulten kan jeg vel fortælle om midt møde med væsnerne imens" sagde han stor smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et aftalt møde - camille Empty
IndlægEmne: Sv: et aftalt møde - camille   et aftalt møde - camille Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et aftalt møde - camille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» See me but don't hear me -Camille
» September - [Camille]
» Tågen i parken(Åbent, ingen aftalt)
» Always on the run for you - Camille
» What's going on? - Camille

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: