|
| En skummel tur i byen //Cleon// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skummel tur i byen //Cleon// Man 26 Dec 2011, 06:22 | |
| Hun kunne mærke kulden der allerede havde sat si dybt i hendes knuste glashjerte. Hun rystede og fik et chok, da han faldt om på gulvet, men hun var for svag til at gøre noget. Hun søgte ind til hendes søster for at søge trøst, efter hun var begyndt at græde.
Hv-hv-hv-hvad s-s-s-skal j-j-jeg g-g-gøre yor-r-r-ru
Hun længdes efter en tryk favn, da hendes verden lige var blevet vendt på hoved, netop det yoru ind til nu havde beskyttet hende imod.
så så Val, søde lille val, nu skal du se, lig dig ind på dit værelse bag døren igen, det hele er bare en ond drøm, jeg skal nok beskytte dig
Yorus indre stemme var trøstende og beskyttende som en storesøster til sin lillesøster. Hun hjalp stille Valerie ind bag døren, før hun blidt puttede hende ned i sengen.
sov sødt lille Valerie, husk nu, storesøster skal nok passe på dig, det hele er bare en ond ond drøm
Yoru overtog stille kroppen efter at hun blidt havde overbevist Valerie om at det var et marrit, en ond drøm som hun bare skulle sove væk fra. Og sådan blev det.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skummel tur i byen //Cleon// Man 26 Dec 2011, 06:37 | |
| Han lagde bare på gulvet, med et hoved der smertede helt sindsygt. Han havde ikke lyst til at forlade hende. Han lagde bare på gulvet. han gav sig til at mumle noget til luften eller rettere til hans gud, men noget af det sagde han højt.
"Lad være jeg elsker Valerie og du skal ikke ødelægge det"
Hans hoved gjorde helt sindsygt ondt. Han havde ikke lyst til at forlade hende, men han vidste dog godt at det eneste der ville få smerten til at stoppe var hvis han gjorde som Gud ville have ham til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skummel tur i byen //Cleon// Man 26 Dec 2011, 06:47 | |
| Valerie adlød lydigt hendes søster og faldt straks efter i en dyb søvn, med ordene
'Jeg elsker Valerie'
som et ekko i hendes tanker. Det gav yoru fuld kontrol over kroppen og hun stragte sig let, før hun rejste sig fra bordet og betragtede den pinte engel. Hun havde lagt hoved let på skrå, mens hun mærkede splinterne fra flasken der skar sig op i sine fødder og det snaskede blod der lå sprædt over gulvet, hvor valerie havde tabt flasken før. Hendes øjne var klart røde og helt tomme, uden den mindste form for medlidenhed, da hun sagde
"Det var det her jeg ville beskytte Valerie fra Metatron"
Hun havde ingen følelser i stemmen, da hun gik forbi den pinte engel, imod gangen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skummel tur i byen //Cleon// Man 26 Dec 2011, 06:52 | |
| Han vidste nu at der kun var en ting at gøre, og det var at gå ud og gøre som Gud bad ham om. Han gik imod døren for at åbne døren og gik så ud af den. Han skulle gøre det, og straks da han begyndte at lystre gud mindskedes smerten meget. Han vendte sig kort mod Valerie selvom han godt vidste hun ikke havde kontrollen.
"Jeg elske dig Valerie. Og jeg skal nok komme tilbage i god behold."
Han gik så ud af døren, og gik afsted mod Dreins Mountain, hvor han blev draget hen imod.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En skummel tur i byen //Cleon// | |
| |
| | | | En skummel tur i byen //Cleon// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|