Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bådene

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:02

Sted. Havnen
Vejr. Det er koldt, blæser en del og er skiiide tåget
Tid. 01.32
Omkring. No one
Dag+ dato. søndag den 3. januar
Påklædning. En stor sort t-shirt og stramme jeans

Rose så ud over tågen og lod sit blik gå rundt, men kunne ikk se andet end forbandet tåge. Hun puttede sine hænder i lommerne og kunne mærke sin pistol mod sin ene hånd. Hun så lidt vred ud, men hun rystede hurtigt sit hoved for at få vreden væk. Hun begyndte langsomt at gå rundt og prøvede at finde nogen i tågen. Hun kunne ikk se en hånd foran sig og det irriterede hende utrolig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:41

Demetri stod længere nede af kajem og røg.
Han kiggede ud over vandet, som var lige så kold som is.
Faktisk var der is på vandet.
Han havde dufted Rose for lang ti siden, men nu havde han jo alligevel fået noget blod Fra Hayley...så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:43

Rose begyndte at kunne mærke Demetris tilstedeværelse og gik med rolige skridt mod ham. Hun opdagede næsten ikk at hun gik ud på kajen, men hun stoppede op da hun så skikkelsen af ham. Hun lagde hovedet let på skrå og så lidt på ham og følte sig så vred. Hun vidste ikk rigtig hvorfor.. Hun følte sig bare vred på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:48

Han vendte sig skråt mod hende sin og tog så et sug, imens han kiggede.
Han sagde intet men stod bare og så på hende igen røgen sivede ud af hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:52

Rose gik med hurtige skridt over til ham og rev cigaretten væk fra ham og kastede den i vandet. Hun så lidt på det sted som cigaretten havde ramt og så så tilbage på ham og slog ham hårdt i ansigtet og så vredt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:54

//En lussing?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:54

// Sorry.. Knytnæve//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 14:57

Han rykkede sig ikke, men rykkede lidt frem og tilbage med kæben.
I det samme var der noget der skubbede Rose så hun selv faldt ned i det is kolde vand.
Demetri gik hen til kanten og sattte sig på hug og kiggede ned på Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:01

Rose gispede da hun pludselig blev skubbet i vandet og lavede et skingert hyl da hun var i det iskolde vand. Hun trak sine vinger frem i ren reaktion og greb fat i molens kant der hvor at Demetri sad og hev sig op og fik hjælp fra sine vinger til komme op. Hendes tænder klaprede helt vildt "Du er squ en idiot!" snerrede hun da hun var oppe på molen igen og lagde armene omkring sig selv og prøvede på at få varmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:04

"Jeg har ikke råd til du smider mine smøger i havet" sagde han og rejste sig så op igen.
Han kiggede på hende imens hun sad der, endlig var hun ret hjælpeløssom hun sad der.
Utroligt at hun overhoved gad at diskotere med ham.
Han tændte en ny imens han havde stået og set på hende og tænkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:08

Rose rejste sig langsomt op og så op på ham og ville virkelig ikk blive skubbet i vandet igen. Hun kunne mærke at hu nvar ved at blive forkølet, men var lidt ligeglad. Hun blev ved med at have sine arme omkring sig selv "Jeg gør hvad der passer mig. Og det er dårligt at ryge cigaretter" sagde hun og så ham ind i øjnene og koncentrerede sig så hun kunne bruge sin evne mod ham "Sig hvad du føler for mig.. Du kan ikk li mig.. Du vil bare se mig stå og gøre mig total til grin" hviskede hun. Da hun havde sagt hvad han skulle gøre burde han virkelig føle en trang til at gøre hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:12

Ham smilte nu forfærerisk, "Jeg føler en trang til at kunne slå dig, og samtidig holdte dig som min lille ting" hvis hun havde sprugt ham uden at bruge sin kraft havde han svarede det samme, det var det med kvinder de troede at de havde magt men hvorfor ikke bare sprøger, faktisk var det ikke engang hendes evne der fik ham til at sige det-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:15

Rose så på hans smil og lod sit blik gå hurtigt væk så hun ikk ville falde i staver af hans smil og øjne. Hun knyttede hænderne hårdt sammen og tvang en følelse af at slå ham tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:19

Han tændte en ny smøg og begyndte at ryge den.
"Måske er det ikke så sjovt at få sandheden" han smilte overlegent,
Han kiggede længe på hende uden at fjerne blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:23

Rose blev ved med at se væk fra ham "Sandheden.. Kan gøre ondt.. Men man må nødt til få den nogle gange" sagde hun i en rolig og klar stemme. Man kunne se at hun stadig frøs, men man kunne ikk høre det på hendes stemme. Hun strøg sit våde hår væk fra sit ansigt og bed sig blidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:25

"Hm..hmm" grinte han, "Og det skulle komme fra dig" han lavede et nik til hende hvorefter han gav hende elevator blikket, som var i betydning med det han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:26

"Ja det skulle det" sagde hun og man kunne høre en irriteret kant i hendes stemme og så tilbage på ham, men sørgede for ikk at se ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:31

Han smilte, hun frygtede hans blik som de fleste andre.
Han smilte, "har du andet du skal sige" sagde han så imens han ikke kiggede ud mod vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:33

Rose så på ham og tvang sig selv til at møde hans blik "Jeg tror ikk på at du virkelig kan li mig.. Du kan li mig som en eller anden lille tøs som du kan bide.." hviskede hun og blev ved med at se ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:37

Han grinte, "Du har din mening og jeg har min" han smed skodet fra sig, og vendte så hele kroppen mod Rose.
"Men jeg ved i det mindste en ting som du ikke tør sige" han slikkede sig på den inderste del af underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:38

"Hvad er det at du ved?" spurgte hun lavmælt og blev ved med at se ham idn i øjnene og tvang sin stemme til at lyde rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:42

"Du nød det kys" han smilte ret så udfordernde til hende.
Hvis hun ikke havde nydt det havde hun med det samme sprunget væk men i stedet, gav hun selv et kys.
Han rystede på hoved han havde ret, hun ville kysse ham inden klokken var 00.00 midnat altså 12.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:44

Rose så på ham og bed sig så hårdt i underlæben og lod så sit blik gå langsomt væk og smilte skævt "Du kan heller ikk sige at du ikk nød det.. Du startede med at kysse mig" hviskede hun og så frem og tilbage mellem jorden for hendes fødder og op på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:46

"Ja Hvilken man ville ikke det" sagde han og trak på skuldernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 15:48

Rose så tilbage op på ham og sukkede så og lukkede øjnene let i og lod sine pegefingre køre rundt i cirkler ved hendes tindinger da hun begyndte at få ondt i hovedet af at tænke så meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bådene Empty
IndlægEmne: Sv: Bådene   Bådene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bådene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: