|
| Bådene | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 01:57 | |
| Han trak på skuldernde, "det gør det bare lettere" han sprang hele vejen ned på jorden 4 meter, og stod helt stille på benen i det han landte på Jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 01:59 | |
| Rose stod roligt og betragtede Demetri "Hvad bliver meget lettere?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:02 | |
| Han gik lidt frem mod hende og derefter rundt i en ring om hende for at studere hendes lille engle krop XD (Provokerende eller? XD). "Hvad tror du" sprugte han hende komisk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:04 | |
| "Hmm.." mumlede hun lettere irriteret og lod sit blik følge ham (Du er da altid provokerende ;p). Hun lagde sine hænder ned langs siden og knyttede sine hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:05 | |
| Han stod pluselig bag hende, og havde lagt den ene hænd på hendes skulder hvorfor han hviskede, "se du ikke som dum som du tror" han lavede en spindene lyd ligesom når katte spandt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:07 | |
| Rose trådte hurtigt et skridt fremad så Demetris hånd ikk var på hendes skulder længere "Jeg ved jeg ikk er dum" hviskede hun og så sig over skulderen, hen på Demetri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:09 | |
| "Virkelig" han stod med et lettere smil over det hun lige havde sagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:10 | |
| "ja" hviskede hun kort og så frem for sig og lagde armene tilbage over kors. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:13 | |
| "Hm..hm, ved du så at det er dumt at kunne li en vampyr når man er en engel, han gik tættere på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:14 | |
| Hun nikkede "Jah.. Det ved jeg godt. Men man kan ikke blive ved med at være klog. Man gør dumme ting her i livet" sagde hun og kunne mærke at Demetri kom nærmere på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:17 | |
| Han stoppede, "jeg undrende mig over hvorfor du ikek har brugt din evne på mig" han smilte og hans øjne gav nu to små glimt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:18 | |
| Rose lod sit blik gå ned på jorden "Jeg bruger kun min evne til dem som fortjener det.." mumlede hun og vendte sig langsomt over mod Demetri og så på hans ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:19 | |
| Hans smilte svagt, "Og jeg fortjerner det ikke??" han skævede til venstre fra hans side, og smilte så svagt,. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:21 | |
| "Jeg kan ikk se nogen grund til at bruge den mod dig" sagde hun og blev ved med at se på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:30 | |
| "Hvad så imod Dean" han smilte og kiggede nu på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:32 | |
| Hun så på ham og lod så sit blik gå tænkende ned i jorden. Hun lagde armene over kors "Hmm..." mumlede hun, men svarede ikk på hans spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:34 | |
| Han grinte, Rose skulle bare vide...med hvad ham og Dean normalt sad og talte om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:37 | |
| Hun så på ham og rystede så på hovedet og vendte sig om så hun havde ryggen mod ham og begyndte langsomt at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:38 | |
| Han grinte lidt og vendte sig så selv om og begyndte at gå, han ville jo altid kunne finde hende, med eller uden Dean. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:39 | |
| Rose sukkede og så sig over skulderen og så på Demetri og gik langsomt fremad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:42 | |
| Han gik med rank ryg fremad han kiggede sig ikke tilbage, men gik bare mod byen hvis det var kunne han jo ligeså godt bare hygge sig og finde nogen der. Han havde jo fået blod fra Eve i går så... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:43 | |
| Rose stoppede op og ville egentlig ikk have at han skulle gå. Men hun ville ikke gøre sig total til grin foran Demetri. Hun sukkede endnu engang og vendte sig mod ham og gik et skridt efter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:49 | |
| Han stoppede op da hun satte sin fod ned på jorden, "Har du hygget dig med ham" råbte han roligt med et grin....Komisk og samtidig, ret smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:50 | |
| Rose så på ham og gik hen til ham før hun svarede "Det gjorde jeg ikk. Jeg ville ikke.." sagde hun og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bådene Tors 07 Jan 2010, 02:52 | |
| Han grinte, "se selv, du falder for fristelser" han grinte lidt af hende, engle var ikke de søde små engle de havde været, han undrede sig meget hvorfor de ikke forlængst var blevet til dæmoner.... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bådene | |
| |
| | | | Bådene | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|