Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en fuld nat i werclare

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:24

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Regn
¤Sted :: Werclare Byen
¤Tid :: 02:00
¤Omgivelser :: Fulde mennesker
¤Tøj :: http://cdimg3.crunchyroll.com/i/spire1/04032008/a/8/5/c/a85c50ce6ea270_full.jpg

Morgan kom gående ud af en døgnbutik, han tænde en smøg så hurtigt han kom ud. i den ene hånd havde han en pose med sprut som han lige havde købt, den anden hånd tog han ned i sin lomme og så sig lidt rundt omkring. han begynde elegant at gå ned af gaden, han stoppede op da han havde fået øje på en folk fulde unge kvinder. han smilte charmerende til dem
*så gå dog hjem og sov* tænkte han
og blev lidt stående og så på dem, da han fik øje på at de kiggede nysgerrige tilbage på ham. han så koldt på dem og havde lyst til at drille dem lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:34

Gibbs kom gående lidt der fra. Hun var i ført et par stramme jeans, en sort halterneck og en åben jakke i cowboystof. Da hun fik færten af vampyren spidsede hun munden en smule, og rettede blikket mod ham. "Som det dog vrimler.." mumlede hun neutral for sig selv, og slap ham ikke med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:42

* Påklædning: https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/2vx3pxg.jpg

Brielle kom stille gående ned af gaden på den anden side, hun holdte et en serviet oppe ved munden og så sig kort tilbage *vold Pshykopater .. Jeg er jo ikke en gang på arbejde, kunne de ikke bare lade mig være nu hvor jeg endelig har lidr fri=* tænkte hun men sukkede så og fjernede papiret og så på den smule blod der var efterladt sig på papiret, hun smed det i skraldespanden og fik så øje på Morgan, hun stoppede lidt op og fulgte hans blik hen på de andre piger, hun overvejede om hun burde stoppe det, men stod stille og kiggede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:06

Morgan fik færten af en engel og så sig omkring efter hende, han fik øje på Brielle og smilte lidt stort inden han fik øje på englen. han vende hurtigt sit blik mod pigerne igen
*men jeg er jo sulten* tænkte han
og vende hurtigt sit blik mod engel igen og smilte charmerende til hende
*men engel blod er meget bedre* tænkte han
og gik nogle skridt tætter på Brielle
"hey smukke" sagde han
uden at fjerne sit blik fra engel, han gik et par skridt hen mod hende og rakte sig hånd frem
"godaften frøken jeg hedder Morgan" sagde han venligt
selv om det ikke var venligt ment
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:09

Hun sp udtrykløst på hans ansigt, og tog ikke hånden. "De kan kalde mig Gibbs hr Morgan." svarede hun neutral og stoppede op. Da hun ikke rigtig kunne andet med mindre hun ville gå ind i ham, hvilket på ingen måde interesserede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:24

"flot navn, til en flot pige" sagde han
og tog sin hånd til sig og løb i vampyr løb over bag hende og lag sine arme om hende, han tog sit hoved ned til hende hals og tog en dyb indånding af hende
"og du dufter godt" hviskede han
og så over på Brielle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:28

"Lad mig give dig et godt råd: Slip mig øjeblikkeligt!" sagde hun koldt og lagde sin ene hånd oven på hans. Hun ville give ham lidt tid til at fatte pionten og fjerne sine arme før hun ville bruge sin evne til at få ham til det. Ikke om hun ville lade ham bide sig. Ikke denne aften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:32

Brielle så på dem og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, men så så alvorligt på Morgan "Slip hende morgan" sagde hun stift og ville ikke lade ham gøre det foran hende, hun ville simpelthent ikke se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:38

Morgan skulle til at bide hende da han hørte Brielle's stemme, han gav langsomt slip på hende
"jeg skal nok få dig på et tidspunkt" hviskede han
ind i hendes øre inden han langsomt og elegant gik over til Brielle
"hvorfor ?" hviskede han
og forstod ikke helt hvorfor hun stoppede i hans sult, han gav hende et ømt kys på munden og smilte lidt. han holde lidt øje på englen da han stadig havde lyst til at bide hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:40

"I dine drømme." svarede hun og begyndte at gå igen. Ikke om hun ville blive et minut længere end nødvændigt i en sulten vampyrs selvskab.. Ikke om hun ville...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:50

Brielle sukkede stille og så op på ham "Jeg har ikke lyst til at se det" sagde hun og så hen på englen, hun så så lidt ned og følte sig ikke særligt tryg ved hans selskab lige nu, hun bed sig svagt i læben men slap den fordi det gjore ondt i hendes læbe .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:54

Morgan lag en hånd på hendes kind og kyssede hende en til gang
"jeg har savnet dig" hviskede han
og satte posen på jorden, han tog en dyb inden af hende inden han slap hendes kind og gik et par skridt tilbage
"tror du ikke det er bedst at jeg finder nået og spise, inden jeg sætter tænderne i dig" sagde han
og lo lidt af det, selv om det ikke var nået at grine af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:58

Gibbs så sig kort over skulderen, og kunne ikke helt forstå hvorfor en dæmon havde bedt vampyren slippe hende.. Hun slog det hen og rettede blikket frme for sig og satte kursen mod sin lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:05

Brielle havde tænkt sig at spørge ham om nogle ting,når han havde fået noget at spise og de var alene, hun nikkede og så på ham "Hvis du ikke tager englen eller nogen her i miles omkreds som jeg kan se?" sagde hun så havde det ikke godt med at se en person og lidt efter vide at personen vil være død, hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:09

Morgan nikkede og så efter engel
*du slipper væk idag, men en dag vil jeg bide dig* tænkte han
og hoppede hurtigt op på et tag og løb hurtigt væk, der gik lidt tid inden han kom tilbage. han stoppede på taget og hoppede elegant ned
"så er Morgan her" sagde han
og tog sine arme ud til siderne for at vise at han var nået særligt, han gik hurtigt og elegant hen til Brielle og smilte, han strøj en hånd igennem sit hår og smilte stort
"nu har jeg det bedre" sagde han
og gik helt hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:13

Gibbs forsvandt rundt om gade hjørnet.

//Ouy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:19

Brille smilede svagt, men det forsvandt igen "hvordan kan du savne mig? .. Jeg forstår dig ikke? .. " sagde hun så og sukkede, hun så ned og forstod ham stadig ikke, hun havde troet at han bare ville glemme hende efter den nat, men alligevel nu hvor de mødes igen, er han sød i mod hende og kan huske hende?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:22

"ved ikke helt, jeg kan vel godt lide dig" hviskede han
og gik tætter på hende, han lag stille sine hænder på hendes kinde og kyssede hende ømt på munden. han forstod det ikke helt selv, men savnet hende det havde han gjort siden den nat hun forsvandt ud af døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:28

Brielle kyssede forsigtigt med og lagde hænderne på hans hænder, hun lukkede øjnene, men trak sig så tilbage "Stop, Det går ikke .. Jeg Kan ikke" sagde hun så og tog sig til hovedet og så lidt ned "Det går .. ikke det her .. " sagde hun så og forstod ikke hvordan han kunne klare det her? når hun ikke kunne?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:35

Morgan tog ikke sine hænder ned og så bare på hende
"hvad er det du ikke kan ? hvad er det der ikke går ?" spurgte han om
og forstod hende ikke helt, han gik helt hen til hende igen og så på hende og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:41

Brille så forsigtigt op på ham "Jeg er prostitueret, jeg går i seng med fremmede mænd hverdag .. da jeg gik i seng med dig her fornyligt .. var du bare en af de mange, jeg havde jo ikke følelser for dig .. derfor tog jeg jo dine penge .. jeg er ikke nogen god pige, på nogen måde .. hvordan kan du overhoved få dig selv til at savne mig? .." hun hviskede næsten det sidste og så lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:07

"jeg er ligeglad med de andre, jeg er ligeglad med pengene, jeg er jo heller ikke en god dreng, fordi jeg savnede dig og sådan er det bare" sagde han
og begynde at kysse hende ømt på munden igen, han havde ikke lyst til at give slip på hendes læber igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 09:29

Gabrielle nåede ikke at svare før hans læber var mod hendes, hun kyssede automatisk med, men stoppede det hurtigt og gik lidt væk fra ham "Jeg mener .. At det ikke går det her .. hvad vil du med mig?, Have sex .. Hvis, må du jo betale?" sagde hun med en anelse usikkerhed i stemmen da hun ikke var sikker på hvad han ville med hende?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 09:53

Morgan rystede på hovedet
"jeg vil ikke havde sex" sagde han
og tog hendes ene hånd i sine og gav et lille suk fra sig
"jeg vil mest ønske at jeg kunne få dig ud af alt det" hviskede han
og så op på hende og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 10:07

Brielle gav et lydløst suk fra sig og så kort ned på deres hænder, før hun igen så på ham "Det sværere end det ser ud til" sagde hun så og så lidt væk " .. Desuden ville du ikke kunne gøre særligt meget .. " sagde hun stille og smilede svagt "Men jeg klare mig jo også fint?" sagde hun så for at opmuntre sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en fuld nat i werclare Empty
IndlægEmne: Sv: en fuld nat i werclare   en fuld nat i werclare Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en fuld nat i werclare
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Werclare's skygger.
» Werclare by - Zean & Rae
» Werclare by - Phillip
» Vandren i Werclare//Ray.
» En tur i Werclare [Amadeus]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: