Karina gik på gaden, hun var på indkøb i alle de små butikker. Nu gik hun ude midt på gaden og så ind i butikkerne til hver side. Hun vidste ikke om hun ville møde nogle nye venner eller veninder i dag, men en ting var sikkert, hendes gamle var her ivertfal ikke mere. Hun trak sin kappe lidt mere om sig for at holde varmen, da der ikke var specielt varmt. Hun havde en enkel pose i hånden da hun ikka havde fundet mere at købe. Hun var ikke på vej er specielt sted hen, gik bare og kiggede på folk og butikker. Måske hun skulle til at finde sig en "snack"?.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Man 30 Jan 2012, 23:11
Amadeus kommer gående hen ad gaden han har en kappe rundt om sig, som er sort og hans skjorte er også sort og hans bukser også sorte, han har en stok med sig som er lavet af egetræ og er meget fint ud smykket. Han er ude på gaden for at finde sig noget "mad".
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 00:40
((denne tråd sættes på pause indtil andet er meddelt))
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 02:26
((Why?))
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 02:28
((Fordi der er nogle ting der skal laves meget kraftigt om - og fordi en admin skriver det ;) ))
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 02:33
((Okay, er ellers bare ved at lære ham at skrive her inde))
Procella Admin
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 02:36
((Prøv at få ham til at kigge Pbs så ;) ))
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 03:49
((Hvor lang tid kommer det til at tage at lave det om der skal laves om? Han har læst det meste, han skal bare have rutinen i at skrive))
Procella Admin
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 04:02
((Det kommer vel an på hvor hurtigt ændringerne bliver foretaget? Er han hjemme hos dig Karina? Er det lettere hvis jeg skriver en pb til dig? Jeg tror ikke han har læst den pb jeg har sendt ham endnu?))
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i Werclare [Amadeus] Tirs 31 Jan 2012, 05:54
((Han er min kæreste og vi går på skole sammen, han har læst den og også svaret dig))
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …