| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:17 | |
| "jeg tro bare jeg druper mit bad" siger ALice "så vil du være sød at gå ud, så jeg kan tage noget tøj på" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:18 | |
| Kuro satte sig på isblokken og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:19 | |
| "det tager jeg som et nej" siger Alice og kigger på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:20 | |
| Kuros smil blev bredere "kom nu, så skal jeg nok være helt ærlig og sige om du er pæn" sagde han med et lumsk smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:22 | |
| "nej jeg vil ej!" siger Alice og buker sig ned for at tage sit tøj "din pervarse ståder" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:23 | |
| "Hov hov.." Kuro grinede lidt "jeg prøver jo bare at være flink" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:25 | |
| "nej du gør ej" siger Alice og går ud af badeværlgses døren med sit tøj. hun går ind i soveværglse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:25 | |
| Kuro kiggede ned på isen.. han rystede på hovedet. Det ville forhåbentligt tø i løbet af natten.. han rejste sig og satte sig i sofaen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:28 | |
| Alice tager sit tøj på og kommer ud i studen igen "nu når du har være så flink, at tilbude mig et sted at sove" siger Alice "så, hvor skal jeg sove henne?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:28 | |
| "Sofaen her" sagde Kuro og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:30 | |
| Alice kigget på den *den går vel ande* tænker hun og går hen og sætter sig i den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:35 | |
| Kuro gabte svagt og kiggede ned på kaffebordet.. "underligt, jeg er træt" sagde han med et sløvt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:39 | |
| "hvorfor er det underligt at du er træt?" siger Alice og kigger på ham også ned på kaffebotdet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:41 | |
| "mmh.." han trak på skuldrene "jeg er ikke van til at være træt.. det må være din skyld" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:42 | |
| "og hvad skulle jeg så gøre for at gøre dig træt??" siger Alice "har du noget mad?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:46 | |
| "Nej" sagde Kuro ærligt.. han havde ikke besværet sig med at skaffe noget, det var jo ikke fordi han selv brugte det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:48 | |
| "okay.." siger Alice og tager fat i sin taske og tagger nogle kiks frem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:50 | |
| Kuro lagde hovedet på skrå og kiggede lidt på kiksene.. "hm, ikke så smagfuldt.. de gør halsen tør" sagde han og rystede på hovedet "i det mindste spis noget kød" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:52 | |
| "jeg har ikke noget kød" siger Alice og spiser en kiks |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:57 | |
| "Hm, i mennesker parker ikke så godt.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 09:59 | |
| "nå! undskyld mig at kød kan rånde" siger Alice og spiser ene kiks |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 10:03 | |
| Kuro grinede "ja, du burde selv fange din mad.. ligesom mig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 10:04 | |
| "det gør jeg da også" siger Alice og lægger kiksen væk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 10:05 | |
| "Det kan jeg se, kiks løber hurtigt.. du må have nogle jæger skills" han grinede højt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 10:06 | |
| "hold din kæft!" siger Alice og lægger amren over kors |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
| |
|
| |
| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|