Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mandag aften.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mandag aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:21

"ved endelig ikke" sagde han
og så op på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 09:46

"Come on.. Du må da have en grund til at forhindre mig i at gå, og true mig på livet hvis jeg gør det." sagde hun, og løftede spørgende et øjenbryn. Hun lod diskret den ene hånd glide ned til hoften, og mærkede efter sin kniv. Jo den sad som den skulle skjult for uvedkommendes blikke. Det var ikke fordi hun regnede med at få brug for den, men hun ville ikke tøve med at bruge den hvis det skulle blive nødvændigt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 12:55

Morgan rystede på hovedet
"behøver man havde en grund til alt" sagde han
og så bare op på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:20

"Nej det gør man vel ikke. Men sådanne ting bør man ikke gører uden en meget god grund. Så med mindre du har en grund, så vil jeg blede dig have mig undskyldt." svarede hun køligt, og rejste så hun stod op på grenen. Hun så ned på ham, med et næsten usynligt smil om læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 03:02

"hrmm" snerrede han
og lag sin arme over kors
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mandag aften.   Mandag aften. - Page 2 Icon_minitime

Mandag aften.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-