Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 nyankommen jæger søger kontakter.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeLør 15 Mar 2014, 05:02

Jeg er frisk på det meste. Min spilstil er meget "tag det som det kommer", men jeg er helt klar frisk på at prøve nye ting.

*Edit* (For lige at give folk en forventning om, hvad de går ind til).

Margeret er småneutotisk og smådeprimeret, hun har mistet sin søn til en mystisk ulykke - derefter blev hun jæger, og lever nu (primært) af at jagte uhyggelige monstre. Hun har det specielt svært med varulve, da hun har en stærk mistanke om at de har slået hendes søn og muligvis hendes kæreste ihjel. Det er 5 år siden nu, og hun går med et stadigt ønske om snart at måtte gense sin søn - det er dog let aftagende nu, hvor hun har ansvaret for hunden Tarak (mere om denne står på hendes profil).

Udover at arbejde som jæger, arbejder hun på medicinsk afdeling på hospitalet i Sheria, hvor hun af en eller anden mystisk grund, har fået nøgler til medicinskabet. Tarak er stort set altid med hende, når hun ikke er på arbejde på hospitalet.

Før hun kom til Deploratus arbejdede hun fuldtid i en jæger celle i England, som deres lappe-sammen-dame, og hun blev færdig udlært jæger for et halvt år siden. Hun blev sendt til Deploratus af sin celle for en måned siden (15 februar 2014), fordi hun havde svært ved at blive i England, på grund af hendes fortid. Deres ønske er, at hun må "falde lidt mere til ro" (hvad så end det er), og ikke til evig tid skulle lede efter hendes forsvundne kæreste.

Ting jeg (primært) søger til hende:

Venskaber med mennesker, eller andre jægere. Dog er hun nok lidt forbeholden med at blive venner med jægere, da de som regel ikke lever særlig længe. (Det kan også være andre racer, men så skal hun tro på de er mennesker, eller have et specielt bånd til dem).

"Frienemies" kontakter, med andre racer, der på den ene eller den anden måde er for værdifulde til at skulle dø. Det kan også være af personlig betydning - eks. et forhold, eller en arbejdskollega på hospitalet.

En ting mere hun godt kunne bruge, er nogen hun kan slås med (og mod).

Jeg har en klar forventning om at emner bliver besvaret jævnligt, og ikke med flere ugers mellemrum, og derudover at folk skriver mere end en-to linjer.

Jeg overvejer at give hende en afhængighed af vampyrblod, så en vampyr der kan forfører hende og give hende blod, er heller ikke helt af vejen. (Dette er dog kun en overvejelse, og det ville helt sikkert ende galt - men være rigtig sjovt på vejen).



Sidst rettet af Margeret Larson Tirs 18 Mar 2014, 06:23, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeLør 15 Mar 2014, 09:51

Altid da!

Men fordi jeg lige står og er halvt på vej til fødselsdag (bogstaveligt talt med en fod ude af døren), så er jeg komplet blank.

Friends, foes, old colleagues, me as an idol, me as a "job".
Me needing help (because I have a way of always getting into a truckload of shitty problems!)
You needing help - because you...i dont know...messed up? got surprise-attacked?

Ku også være mødes i byen, mødes på hospitalet, at du ser hende benytte jæger-faciliteterne og har hørt der er folk der handler med hende.

http://deploratus.heavenforum.org/t7054-procella-en-jaeger-sger

Prøv at tage en kigger på min egen søger ellers og se om der er noget der giver inspiration.

upup and awaaaaaaaaaaaaay! *runs*
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 06:24

Jeg tænker at en "afslappet", "nå du er den nye jæger" indledning, kunne være fedt. Og at deres bekendtskab stille og roligt udviklede sig derfra?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 07:16

Der skal nok lidt mere kød på da Procella som regel ikke mænger sig så meget med de lokale Celle-jægere ;)
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 07:55

Well vi har vidst allerede noget i gang - men hvis du har lyst til at ud plotte det noget mere, så er jeg frisk :)
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 09:21

Dét har jeg helt klart. Men efter børnefødselsdag i dag er min hjerne vist en stor omgang... Grød..

Men jeg er helt klar til noget mere plot (:
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 09:41

Det kunne jeg forestille mig! Lad os skrive nærmere når du har mindre børn og kage i hovedet :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeMan 24 Mar 2014, 09:44

Sup?
Er frisk på at lege med et eller andet hvis det er? :3
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 25 Mar 2014, 01:14

Meget gerne :) Jeg har skrevet i din åbne tråd, måske kan vi tage det derfra?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeTirs 25 Mar 2014, 01:15

Lad os det ^_^
Så skal vi bare få noget sjov i gaden :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 03:15

Jeg er frisk på andet og mere end hospitalstråden, men red mig lige færdig først tak XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nyankommen jæger søger kontakter. Empty
IndlægEmne: Sv: nyankommen jæger søger kontakter.   nyankommen jæger søger kontakter. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nyankommen jæger søger kontakter.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Procella - En jæger søger.
» Den sølle jæger (Azuriel)
» Første møde med en jæger//Victor.
» Byttedyr eller jæger? - Malik
» Mødet med en usædvanlig jæger//Tristan.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: