Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 In my own mind - Peter

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeLør 03 Mar 2012, 06:25

Tid: 21:00.
Dato: 01/01-2012.
Omgivelser: Ingen mennesker.
Vejr: Overskyet.
Tøj: En sort T-shirt, et par sorte Jeans og et par hvide sneakers.

Katie sad og vippede hendes ben frem og tilbage udover havnens kant, hun nød bare at kunne sidde ned og slappe af og ikke bekymre sig om noget overhovedet, hun har haft en hård uge, der var sket så meget, men det hele var overstået nu.
Hun kiggede op på himlen, det ligente at skyrene truede med at lade et par regndråber falde ned.
Hendes blik hvilede stille tilbage på vandet.
Hendes øjne fulgte bølgernes bevægelse, det var en afslappende lyd, hun nød det fuldt ud.


Sidst rettet af katie Søn 04 Mar 2012, 04:37, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeLør 03 Mar 2012, 06:35

((Peter skal lige huske at blive godkendt af en admin før han starter med at emne :) Det kan med fordel anbefales han læser sine pbs/pms ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeLør 03 Mar 2012, 06:38

( Oki )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 05:11

der kan høres fod trin komme nærmer kanten. Oliver går hen mod personen som sidder ved kanten og kigger ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 21:31

Katie drejede hovedet da hun hørte fodtrin bag sig, den var en mand, han lignede en på omkring 20-25, hun nær studerede ham en smule, han havde en smule fint tøj på, og at dømme på hans udseende og lugt var han ikke menneske, men derimod vampyr, hun rejste sig op og drejede hele sin krop hen mod manden.

"Godaften"

Sagde hun og kiggede på manden, hun vidste ikke om han var venlig eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 21:56

Han kigger meget underligt på pigen der kommer hen mod ham og han svare hende.

"godaften"

kigger lidt på hende som om han ikke viste om der var flere eller om hun nu ville angribe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 22:03

Hun kunne se på ham at han undrede sig over hun snakkede til hende, hun lagde hovedet på skrå ved det, hun kunne tyde på hans ansigt at han ikke lige frem var særlig venlig især på den måde han svarede og kiggede på, men hun var lige glad.

"Hvad laver du her ude så sent"

Sagde hun venligt, det var ikke lige frem sent, men det ville lyde mærkeligt hvis hun bare spurgte hvad han lavede hun kiggede stadig på ham og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 22:20

han kiggede stædig rundt for at se om der var nogle som skulle gemme sig et eller andet sted han svarede hende.

"jeg er bare ude og gå mig en lille tur fordi at jeg elsker gå ude i mørket, hvad med dig"

sagde han venligt og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeSøn 04 Mar 2012, 22:52

Hun fulgte han øjne, hun kunne se på ham at ha tænkte og at han var forsigtig, man skulle tro at han frygtede at der var nogen som ville angribe ham.

"Prøver at slappe af"

Sagde hun og lagde hovedet på skrå og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 05:49

han kiggede på hende og slappede lidt mere af men var stædig på vakt.

"hvad laver du her ude helt alene"

og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 04:57

Hun kunne se at han slappede lidt mere af, men han var stadig en smule anspændt.
"Som jeg sagde før, jeg havde brug for at slappe af"
Sagde hun med et smil på læben, hun håbede ikke at hun havde sagt det på en hård måde, hun gik et skridt tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 05:03

kiggede på hende og kunne se at hun kom nærmere og gik selv længere hen mod hende og sagde.
"du må undskylde mine manere mit navn Oliver Peter Gerry, men folk kalder mig for Peter"
kiggede der efter på hende med et lille smil og var helt af slappet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 05:07

Hun kunne se at han kig tættere på hende.
Hun gik et skridt tættere på ham og smilede venligt.
"Mit navn er Katie"
Sagde hun venligt og rakte en hånd frem for at hilse, hun smilede sødt til ham for at vise at hun ikke vil gøre ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 05:53

han tog blidt mod hendes udstrakte hånd

"jeg har ikke set en så smut pige i over hundrede år"

han smilte meget sødt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 05:59

Hun tog et lidt stramt greb om hans hånd og trak ham helt ind til sig.
"Mange tak"
Hviskede hun sødt ind i hans øre, hun nappede ham blidt i øre flippen.
Hun trak sin hånd til sig og gik et par skridt tilbage og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 06:05

han kigger på hende

"hvor bor du henne af"

han kiggede rundt på bygningerne rundt omkring for at se om det skulle være en af dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 06:09

Hun kiggede sødt på ham.
"Jeg bor ved Sheria søen"
Sagde hun venligt.
"Hvorfor"
Spurgte hun venligt, hun smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 06:22

"jeg ville bare gerne vide hvor en så smut pige bor henne"
han smilte sødt til hende
"bor du der ude alene eller har du en kæreste, mand eller noget"
smiler stædig sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 07:53

Hun smilede charmernde til ham.
"Jamen tak"
Sagde hun sødt, hun gik et skridt tættere på ham og kiggede ham sødt i øjene.
"jeg bor der med min storsøster"
Sagde hun venligt.
"Men hun går aldrig ud fra sit værelse undtagen når hun skal jage"
Sagde hun og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:09

Han kiggede lidt på hende.
"hvad arbejder du så med"
han gik lidt tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:10

Hun gik tætter på ham.
"Ingen ting"
Sagde hun og gik endnu tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:14

"okay, hvad for du så tiden til at gå med nu når du ikke har et arbejde"
han smiler og går nu så tæt at det næsten er for tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:25

Hun smilede til ham, der var ikke så meget, men hun lavede da noget, men det var bare kedeligt, efter andres mening.

"Jeg læser og studere"

Svarede hun venligt og tættere på ham, så deres hænder næsten rørte hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 04:18

"okay, det lyder da som om du så er meget vispige som ved meget"
han kiggede på hende, og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 04:20

Hun smilede tilbage til ham.
"Det ved jeg ikke rigtig"
Sagde hun med et lille grin.
"hvad med dig hvad bruger du din tid på"
Spurgte hun og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In my own mind - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In my own mind - Peter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» What's on your mind? - Nikita
» Let me blow you'r mind- Ray
» Let me control your mind.- Fie
» Never mind the stars // Dáwid
» Dance in the raining mind - Aliena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: