| Går alene ved søen | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Går alene ved søen Fre 15 Jan 2010, 04:53 | |
| Sted: Sheria Silent River Tid 00:00 Dag: løndag Dato: 14/1 Vejr: det blæser stille og det er lidt koldt Omgivelser: nogen træer og søen
Tazz gik rundt i skoven og kiggede op mod himlen, og gik helt ned ved søen og kiggede ned i den. Hun kiggede op igen mod himlen og så på stjenerne. Hun stod og lydet efter om der kom nogen men der var bare helt stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Lør 16 Jan 2010, 01:04 | |
| Lucy stod et sted midt i mellem søen og skoven. Hun var klædt i en hvid sommerkjole, med et lyserødt bånd om brystkassen, og havde som altid et sort bånd om øjnene. Hun havde knyttet ¨de små hænder, og trak vejret tungt. Hun havde bestemt sig for at hun ville forsøge at overvinde sin vandskræk, og mente at søen var det bedste sted at gøre det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Lør 16 Jan 2010, 03:51 | |
| Tazz stod og kiggede på hende og tænkte over hva det var hun lavede. Hun forvandlet sig og gik langsom hen til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Søn 17 Jan 2010, 04:10 | |
| Lugten af varulv nåede Lucy, og et smil formede sig på hendes ansigt. "Hvem er De miss?" spurgte hun, og vendte sit ansigt i den retning lugten kom fra. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 01:05 | |
| Tazz fik et chok og stoppede op "Tazz" sagde hun stille. "hvem er du selv?" hun forvandlet sig tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 01:57 | |
| "Lucy" svarede hun, og nikkede kort som hilsen. Hun kløede kort på stoffet der sad for hendes øjne, og smilede stadig med ansigtet mod varulven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 01:59 | |
| Hun nikkede venligt og kiggede lidt på hende "hva var det du var igang med?" sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:03 | |
| "Det var et forsøg på at overvinde min frygt for vand.." svarede Lucy ærligt, og trak lidt på skuldrene. "Hvad med Dem miss Tazz? Hvad foretager De dem her?" spurgte hun så med en lettere nysgerrig klag i stemmen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:05 | |
| Hun blev lidt stille men svare efter lidt tid "jeg prøvet bare at kommer væk fra nogen fjender" sagde hun stille og kiggede ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:10 | |
| "Hvilke fjender?" spurgte Lucy nu med åbenlys nysgerrighed. Det generede hende ikke det mindste at spørge ind til ting der måske ikke vedkom hende, men hun accepterede dog når folk bad hende holde næsen for sig selv... Ind imellem i hvert fald... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:16 | |
| Hun kiggede lidt ned og svaret iik med det samme "Demetri og Ribanalon" sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:19 | |
| "Er De en fjende af mister Demetri, og miss Ribanalon?" Spurgte Lucy med tydelig overraskelse. Så begyndte hun at le. Hendes latter var klar og lys, som et barns, og intet ved den bevidnede at hun var langt ældre end så.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:25 | |
| "Neej jeg er iik deres fjende men de er mine for de slog miin far ihjel" sagde hun stille og græd kidt men prøvet at skjule det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 19 Jan 2010, 02:45 | |
| "Og det gør dem til fjender??... Mærkværdig holdning..." sagde Lucy, og var tydeligvis af en anden mening. Hendes familie var da også blevet slået ihjel, men morderen var ikke hendes fjende af den grund... Det kunne selvfølgelig havde noget at gøre med at morderen var den vampyr der havde forvandlet Lucy selv... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Ons 20 Jan 2010, 02:50 | |
| hun kiggede stadig ned "ved godt det er mærkeligt" sagde hun stille og kryp sig lidt sammen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Ons 20 Jan 2010, 05:02 | |
| "Men.. Hvis mister Demetri, og miss Ribanalon, er Deres fjender. Hvad er De så til dem?" spurgte Lucy nysgerrigt, og smilede blot uden at tage sig varulvens forlagenhed. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Ons 20 Jan 2010, 22:33 | |
| Tazz kiggede stadig nedi jorden "jeg ved det iik helt" sagde hun meget stille og kiggede stille op på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Ons 20 Jan 2010, 23:29 | |
| "Forvirrende." sagde Lucy, og rystede lidt på hovedet. HUn smilede dog stadig, og så ikke ud til at være spor forvirret. Faktisk havde hendes ansigtsudtryk ikke ændret sig stort siden hun fik færten af varulven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Fre 22 Jan 2010, 19:21 | |
| Tazz kiggede lidt på hende "hvorfor er du sød mod miq?" sgade stille og kiggede længe på hende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Lør 23 Jan 2010, 05:51 | |
| Lucy lo sin lyse latter ved det spørgsmål. "Jamen kæreste miss Tazz, jeg er da heller ikke sød mod Dem. Jeg opføre mig altid på denne facon, ligegyldigt hvem der står overfor mig.. Næsten i hvert fald.." svarede hun stadig leende, og lod de spidse hjørne tænder blotte sig i et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Man 25 Jan 2010, 07:08 | |
| "Jeg er joo en varulv" sagde hun stille og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 26 Jan 2010, 18:19 | |
| "Og det skulle forhindre mig i at opføre mig overfor Dem som jeg gøt overfor alle andre væsner De vil være i stand til at finde? Nej miss Tazz. Men lad Dem ikke narre; At jeg virker sød, lille og harmløs er ikke ensbetydende med at jeg er så." svarede Lucy med en lettere alvorlig klang i stemmen. Dog hang der - som altid - stadig et smil om hendes læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Søn 28 Feb 2010, 06:24 | |
| Tazz kravlede lidt frem og kiggede stille ind i hendes øjne "det er rigtig nok"sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Fre 12 Mar 2010, 22:32 | |
| "Men jeg må sige at De i den grad er en af de mest selvkontrolante varulve jeg længe har mødt." sagde Lucy, og nikkede svagt. Egentlig var det en ret stor ros fra Lucys side, eftersom hun stor pris på selvkontrol, og gode manere.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går alene ved søen Tirs 16 Mar 2010, 00:19 | |
| Tazz smilede stille til hende og viste iik hva hun skulle sige men nikkede bare. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går alene ved søen | |
| |
|
| |
| Går alene ved søen | |
|