Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:03

Adam begynde at gå hen mod tog stationen, han nået lige toget inden han kørte fra ham. han lidt efter af toget og gik hjem til Fie og hentede sit tøj, han gik ud af hendes lejlighed og låste døren efter sig. så tog han alle hans poser og tasker, og skynde sig ned til toget. lidt stoppede toget og Adam gik af, han så sig omkring og tænde en smøg og tog sine ting og begynde at gå hjem til sin lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:11

mike fandt sin jakke og gik ud i gangen "jeg gør nu mor...jeg tager over til adam" sagde han høj og tog síne sko på, han gik ud af døren og så sig lidt omkring, en kold brise ramte ham og han skuttede sig lidt, han tog sin jakke på og lynede den op, han fandt papiret frem og gik mod centeret, han så lidt på papiret og lage hovedet lidt på skrå, det var ikke ret mange folk på gaderne og dem der var så ret beruset ud, han så lidt på nogle der gik forbi ham som kalde ham et eller andet han ikke kunne forstå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:17

Adam stoppede op foran et pizzaria, han kastede sin smøg væk og gik ind for at bestilte en pizza. han gik hen og satte sig på en stol for at vendte på at pizza'en blev færdig, han så lidt ud af vinduet og tænkte på Mike så han fik røde kinder. han tog lidt efter sine tasker og poser og brokkede sig lidt over alt det tøj han havde, han tog pizza og gik ud og begynde at gå igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:24

mike så ned i jorden og savnede at være i adams trygge favn, han gik forbi centeret og så lidt på det imens, han satte farten lidt op og så sig om for at være sikker på at finde det rigtige sted, han stoppede ved en vej og så på hvad den hed, han tjekkede om det var det samme som på papiret og gik så ind af vejen "hvad så...hvor?" mumlede han helt stille til sig selv og så sig omkring, han havde altid været dårlig til at finde rundt, men han var nu ret sikker på han var det rigtige sted eller i nærheden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:36

Adam kom gående forbi centeret, han gik stille ned af vejen og nynnede lidt imens. han gik ned af den næste gade og fik hurtigt øje på Mike, han smilte lidt og begynde at gå hen til ham
"skat det er her over" råbte han over til ham
og gik hen til en dør, han satte nogle af poserne ned og rodet i sin lomme efter nøglerne. mens han så efter Mike og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:49

mike så sig omkring da han kunne høre nogen nynne, han hørte så adams stemme og så hurtigt med dstemmen, han fik øje på adam og smilte så stort, han løb hen til adam og sprank på ham "hej min elskede adam" sagde han glad og holdte sig fast til ham, men efter lidt tid satte han fødderne ned på jorden igen og slap ham stille, han så på ham og smilte mundert, han vendte blikket mod alle poserne og taskerne "skal jeg hjælpe med noget?" spurgte han mundert og vendte blikket på adam igen med et glad smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 14:54

Adam låste døren op til opgangen og nikkede
"må du godt, selv om jeg nok ikke får poserne tilbage så" sagde han
og grinte lidt, mens han prøvede at tage så mange poser han kunne. mens han holde døren åben mod sin fod, så gik han ind og ventede på at Mike var kommet ind før han slap døren. han begynde at gå op af trapperne og stoppede ud foran en døren, og satte poserne ned igen for at låse op. han smilte stort til Mike
"så er dette mit nye tome hjem" sagde han
og grinte lidt mens han åbnede døren og tog sine nøgle ud af låsen, og tog poserne igen og ventede på at Mike havde gået ind inden han selv gik ind. han gik ind i `stuen´ og satte poserne ned og taskerne ned på gulvet og så sig lidt omkring

//jeg smutter i seng.. natnat,, inden jeg falder i søvn igen x'D hehe //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 15:04

mike skyndte sig at tage nogle af poserne og gik hurtigt med ind i opgangen, han gik med op af trapperne og så på ham imens, han grinte lidt "ja..det skal vi have gjort noget ved" griunte han og gik ind og så sig lidt omkring, han skyndte sig med ind i stuen og stilte de poser han havde taget, han så sig omkring "jeg tror det bliver rigtig hyggeligt når du for ting herind" sagde han og smilte glad, han tog sin jakke af og havde adams skjorte på som sad alt for løst, han satte sig ned på gulvten og begyndte at rode poserne igennem for at finde tøj han kunne stjæle.

//heh god idé XD godnat..//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:43

Adam så sig omkring og vende sit blik ned mod Mike og hævede det ene øjenbryn, han tog posen med pizza'en og skubbede over til ham
"tænkte på at du nok er sulten eller bliver" sagde han
og smilte lidt da han fik øje på sin skjorte på hans krop, han hev sine ben til sig og lag sine arme om sine ben og så bare på Mike
"nu skal du ikke stjæle for meget tøj" sagde han
og kunne ikke lade være med at le af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:44

mike så på posen og tog den helt hen til sig, han kiggede i den og tog pizza'en op "tak..." sagde han og så på adam med et smil, han tog et stykke og tog en bid af det, han betragtede adam imens han spiste og grinte lidt af der han sagde "jeg skal nok lade være med at stjæle det hele" sagde han mundert og smilte fjollet, han rykkede sig over ved siden af adam og så på ham med det fjollede smil, han lænede sit hovede på han skulder og tog endnu en bid af pizza'en "spiser du aldrig menneske mad?" spurgte han stille og lukkede sine øjne på klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:00

Adam nikkede og så over på alt sit tøj og rystede på hovedet
"i morgen når jeg vågner så er du sikker smuttet og taget alt mit tøj med" sagde han drillende
og vende sit blik ned mod ham og kyssede ham så godt han kunne i håret, og lag en arm om ham og smilte stort
"jo nogle gange, når jeg bare har lyst, men det mætter ikke som det gør ved jer" sagde han
og lag sit hoved mod hans og lukkede sine øjne lidt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:21

mike så lidt på hans tøj og grinte lidt "tja..det tror jeg nu ikke...jeg vil ikek smutte fra dig...men dit tøj vil nok ikk evære dit længere" drillede han og smilte mundert, han nød kysset i håret og puttede sig lidt ind mod ham da han mærker hans arm rundt om sig, han fik spiset det sidste af sit pizza stykke da han mærkede hans hoved mod sit og smilte glad "okay... men du har ikke noget imod at se jeg spiser vel?" spurgte han og åbnede sine øjne igen, han kunne godt mærke han manglede lidt søvn, men han ville ikke sove endnu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:28

Adam lo lidt af ham og så over mod sit tøj
"så må jeg skaffe mig nået nyt" sagde han
og bed sig let i læben, og rystede let på hovedet
"nej slet ikke, jeg syntes det ser spændende ud" sagde han
og lag sin arm tæt omkring ham, og smilte stort. han fjernede sit hoved fra hans og lag en hånd på hans kind, og bøjede sit hoved ned mod hans og begynde at kysse ham ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:37

mike grinte lidt og rystede på hovedet "så stjæler jeg også bare det" drillede han og smilte mundert, han lyttede til hvad han sagde han og blev lidt lettet over det "godt..." hviskede han stille og satte sig bedre til rette i hans favn, han lage stille sine hænder på hans brystkasse og kyssede ømt med, han lænede sig tættere på ham og skubbede ham stille ned på gulvet, han fulgte rolig med ned så kysset ville forsætte, han satte sig til rette på hans mave og lukkede sine øjne helt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:58

Adam grinte lidt af ham, han fik et chok da han blev puffet ned. han lag stille sine hænder på hans lår og blev ved med at kysse ham
"noj ! hvor jeg dog elsker dig" hviskede han
og nussede blidt hans lår, mens han træk vejret dybt og havde bare lyst til at havde ham tæt på sig. han lod sine hænder glide op på hans brystkasse og begynde at åbne skjorten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:08

mike mærkede hans hænder på sine lår og smilte stille af det "godt...for jeg elsker også dig virkelig meget" hviskede han stille og pillede lidt ved kraven af hans skjorte, han kyssede ham ømt på munden igen og nød hans berøringer, han kunne tydeligt mærke han åbnede skjorten og overvejede lidt om han skulle åbne adams skjorte over, han begyndte så også at åbne hans skjorte, han ville være tæt på adam og nyde hvert sek. med ham,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:19

Adam smilte mens han træk hans skjorte ned, han blev bare ved med at kysse ham og nød virkelig meget at havde Mike for sig selv. han lod sine fingere glide ned og op af hans brystkasse mens han lod, den anden hånd glide ned på hans lår. han så, så godt han kunne efter Mike's fingere. han træk vejret dybere
"jeg elsker dig så meget" hviskede han
og blev ved med at kysse ham og nød det meget

//jeg er nød til at logge af, kommer nok på sener (://
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:27

mike mærkede han træk skjorten af og rødmede lidt af det, han kyssede med med stor glæde og var så glad for at være ved adam, han nød hans berøringere og rødmedere blodt mere af det, han lod ham bare havde hans hænder der han nu havde lyst til, han ville lade adam gøre hvad han havde lyst til, han fik åbner hans skjorte og træk den af ham så godt hen nu kunne når han lå ned, han smilte glad i kysset "jeg elsker også dig adam over alt på jorden" hviskede han og kyssede forsat med og nød meget at havde adam hos sig.

//okay vi skrives ved x3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:34

Adam så på ham og smilte stort mens han blev ved med at kysse ham
"du er så smuk" hviskede han
Adam tog hans hænder og lag dem på sin brystkasse og hjalp dem med at glide så langt ned at kunne, han blev bare ved med at kysse ham og nød at mærke hans fingere på sin krop. han gav et lille gisp fra sig og bed ham blidt i læben

//kan godt svare stadig//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:43

mike smilte glad og kyssede for sat med, han rødmede over hans kompliment "det er dig der er smuk" hviskede han stille og kyssede lystigt videre, han mærkede han tog hans hænder og lage dem på hans brystkasse, han lod ham bare føre sine hænder ned over hans overkrop, han hørte hans gisp og åbnede stille øjnene af det, han tog stille fat i hans buksekant "du gispede" hviskede han stille og mærkede han bed i hans læbe, han kunne ikke lade være med at smile lidt af det og han fik lidt kuldegysninger da det hele var så nyt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:48

Adam slap stille hans læbe og så ned efter hans hænder og så derefter op på hans ansigt
"jaer.. jeg nyder det ret meget.. nogle ville kalde det for meget" hviskede han
og bed sig i læben, da han så ned efter hans hænder igen. han blev bare ved med at se ned på dem, da han ikke var sikker på hvad han nu ville gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:03

mike så godt han så ned på sine hænder og bed sig lidt i læben, han så på ham og smilte stille "godt du kan lide det...for jeg aner ikke hvad jeg gør..." indrømmede han og smilte lidt forlegent, han så lidt ned på sine hænder og sank stille en klump, han åbnede stille hans bukser og lænede sig lidt tættere ned mod ham "jeg gør hvad der falder mig ind...stop mig hvis jeg gør noget forkert" hviskede han stille og kyssede ham stille på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:11

Adam nikkede og smilte lidt af ham
"jeg ved hvad du gør, du tager mit tøj af" hviskede han
og bed sig let i læben og lukkede sine øjne, han slap sin læbe lidt efter
"du gør intet forkert, udover hvis ikke det er det her du har lyst til" hviskede han
og bed sig i læben igen og strakte sin hals så han bedre kunne komme til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:17

mike smilte lidt og bed sig svagt i læben "det er underligt at gøre synes jeg..men sjovt" hviskede han stille og træk stille ned i hans bukser, han sank stille en klump og lukkede øjnene "jeg har lyst...så er det jo ikke forkert" hviskede han stille og kyssede ham blidt på halsen igen, han lage godt mærke til han havde stragt hans hals så det var nemmere, han kyssede stille ned af hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:26

"du kan bare sige stop hvis du ikke har lyst mere" hviskede han
og lod sine hænder glide ned til hans buksekant han tøvede en lille smugle, men valgt alligevel at åbne dem. han lod sine hænder hive dem så meget af ham som han kunne nå, han bed sig i læben igen og nød det meget. han lod sin ene hånd glide op i hans hår, mens han den anden holde ham fast på låret
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 15 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 15 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum