|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 04:23 | |
| Adam bøjede sig lidt hen over ham, og blev bare ved med at kysse ham. han pressede sig lidt tætter på ham, han lod sin ene hånd glide ind på hans inderlår og nusse ham der. mens han mærkede hvordan hans øjne skiftede farve hele tiden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 04:34 | |
| mike lage sine hænder på køkkenbordt lidt bag sig og kyssede stadig med, han mærkede godt han kom tættere på, men blev kun gladere af det, han kunne tydeligt mærke hans hånd og der gik aet lille sug igennem hans krop, han nød han nussede ham på inderlåret, han kørte stille sin ene hånd igennem hans hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 04:44 | |
| Adam lod sin anden hånd glide op på hans brystkasse, han nussede hamblidt på bryskassen og inderlåret og nød det meget. han blev bare ved med at kysse ham, han lod sin hånd glide længere ind mod mellem hans ben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 04:56 | |
| mike nød hans berøringer både på sin brystkasse og sin inderlår, han rettede sig lidt op da han mærkede hans hånd glide længere ind mellem sine ben, han kyssede stadig med og lage begge sine hænder i hans hår, han kom i tanke om at de var helt alene og at der ikke ville en far ind og forstyre, det gjorde ham endnu gladere og det fik ham til at gøre kysset lidt vildere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:02 | |
| Adam blev ved med at kysse ham, han lod sine fingere glide op og ned af hans brystkasse. han lod sin hånd glide helt ind mellem hans ben, og blev ved med at kysse ham og nød det meget. han begynde at nusse ham mellem benene og smilte svagt imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:10 | |
| mike nød at kunne mærke hans fingre mod hans brystkasse, det gav et lille sæt i ham da han mærkede hans hånd hhlet ind imellem sine ben, han havde aldrig prøvet sådan noget før, men nød det meget, han smilte stille i kysset og begyndte at nusse ham i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:17 | |
| Adam mærkede at der gav et sæt i ham "nået galt ?" hviskede han og forsatte bare med at kysse ham, og nussede ham blidt. han lod sin hånd glide op fra hans brystkasse og om i hans nakke, mens han nød at havde ham så tæt på sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:27 | |
| mike hørte ham og nåede ikke sige noget før kysset forsatte, han overvejede at svare, men lod bare kysset forsætte og nød han rørte ved ham, han smilte svagt i kysset og nussede ham blidt i nakken, han slap stille kysset "der er intet galt...jeg har bare ikke prøvet sådan noget før" hviskede han stille og kyssede ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:33 | |
| "orh" udbrød Adam han stoppede kysset og så ned på sin hånd mellem hans ben, han bed sig lidt i læben og stoppede ikke med at nusse ham. han vende langsomt sit blik op mod ham igen "skal jeg stoppe ?" hviskede han og var nu ikke sikker på hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:51 | |
| mike så lidt overrasket på ham og bed sig svagt i læben, han vendte stille blikket ned på hans hånd og rsytede stille på hovedet, han vendte stille blikket op på ham igen "nej...det føles...godt" hviskede han forsigtigt og snak stille en klump, han slikkede sig lidt på overlæben og søgte lidt efter hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 05:56 | |
| Adam tænkte sig lidt op og rystede på hovedet, han fjernede langsomt sin hånd og så på ham "det er bedst at jeg lader være, ellers vil jeg nok bare gerne havde sex" hviskede han selv om han ikke havde lyst til at lade være, han skulle lige til at lægge sin hånd tilbage mellem hans ben men fik sig selv stoppet "ved ikke, hvis jeg skal være den første til alt" sagde han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:09 | |
| mike kunne mærke han blev skuffet da han flyttede hans hånd, han vendte blikket ned og tænkte lidt "og det ville havde været slemt fordi?" spurgte han stille og det var tydeligt at høre på ham han var skuffet, han flyttede sine hænder fra hans hår ned på køkkenbordet "jeg er 16..og har ikke prøvet det endnu på nogen nåde... hvis det ikke skal være dig jeg prøver det med første gang..hvem skulle det ellers være?...jeg kunne jo lide det..." hviskede ahn stille og bed sig svagt i læben, han tog stille han hånd og førte den ned mellem sine ben igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:21 | |
| Adam så ned efter sin hånd "er du sikker ?" hviskede han han begynde langsomt at bevæge sine fingere mellem hans ben, og var ikke helt sikker på om det var en god idé. han vende sit blik op på hans ansigt igen og mærkede et sus igennem sit krop |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:28 | |
| mike lukkede stille øjnen et øjeblik og så op på ham igen "jeg er sikker..." hvsikede han stille og nød han bevægede sine fingre, han træk vejret tung og roligt og bed sig svagt i læben, betragtede hans ansigt lidt og lænede stille sit hovede tættere på ham "jeg tror jeg er forelsket..." hviskede han stille og lage sin hånd på hans kind, et lille smil kom frem på hans læber og håbede på han vil blive glad for at høre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:34 | |
| Adam så på ham med store øjne "tror du det ?" hviskede han han vende sit blik ned mod hans skød mens han begynde at rødme, han blev bare ved med at bevæge sine fingere. han så lidt efter op på ham igen og rødmede stadig "altså jeg kan altså godt prøve at holde mig tilbage, vi behøver jo ikke ligefrem havde sex lige nu" sagde han og smilte stort mens han bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:40 | |
| mike kunne ikke lade være med et grine lidt af hans blik og nikkede "ja..det tror jeg" hvsikede han og smilte skævt, han nød at han kunne mærke hans fingre og han vendte stille blikket ned mod hans hånd, han vendte blikket op på ham igen og så han rødmede og det fik ham selv til at rødme af en eller anden grund "det behøver du ikke...jeg vil gerne have sex..hvis der er" sagde han lidt genert og bed sig i læben, han smilet forsigtigt til ham og slap sin læbe igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:51 | |
| Adam så ned på sin hånd og rystede på hovedet inden han så op på ham igen "det er ikke kun det, det er også fordi jeg har dummet mig i min fortid og har derfor besluttet at jeg ikke vil havde sex udover med den jeg kommer sammen med" sagde han han begynde langsomt at kysse ham ømt på munden og kunne ikke lade være med at smile af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 06:56 | |
| mike så på ham og tænkte lidt over det han sagde "kommer vi så sammen?" spurgte han stille inden han mærkede det øme kys, han smilte svagt og kyssede ømt med, han lage sine hænder på hans brystkasse og begyndte stille at nusse ham på brystkassen, han var glad for han var blevet forelsket iham nu, for han kunne allerade mærke at det var nemmere at være sammen med ham nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 07:04 | |
| Adam rykkede sit hoved lidt væk fra ham, han tog stille hans hænder i sine og smilte til ham. han så op på ham og smilte "vil du blive min kæreste ?" spurgte han blidt om og mente ikke at det var fordi han ville havde sex, men fordi han elskede Mike så meget. han kyssede hans hænder en nemlig gang og så på ham mens han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 08:18 | |
| mike så på ham med et stort smil og bed sig svagt i læben "ja..det vil jeg gerne blive" sagde han stille og nød kyssende på hans hænder, han kunne næsten ikke forstå hen faktisk havde fået en kæreste, det havde han aldrig haft før, han så på ham med et meget glad smil og et lille grin kom ud af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 08:26 | |
| Adam så på ham og smilte lykkeligt, han kyssede hans hænder igen og så på ham "jeg elsker dig" hviskede han og lag hans hænder i hans skød mens han stadig holde fast i dem, han bøjede sig hen mod ham og kyssede ham ømt på munden. han gav hans hænder et lille klem, og havde mest regnet med at han ville begå selvmord. men nu var han lykkelig igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 08:48 | |
| mike nød kyssende og grinte stille, han så helt forbløffet på ham da han sagde han elskede ham og kunne mærke varmen steg i hans kinder, hans kinder var blivet helt røde da han kyssede med i kysset, han smilte stille imens og klemte blidt igen, han kunne slet ikke få tanken ud af hovedet og han blev bare mere og mere glad, han slap kysset "undskyld jeg igen stopper kyssset men jeg vil sige jeg også elsker dig" hviskede han ivrigt og kyssede ham igem ømt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 08:53 | |
| Adam fik øje på hans kinder når han slap kysset, han begynde selv at rødme og mest af hans ord "hvis det er sådan nået du siger så på du altid stoppe kysset" hviskede han mens han blev ved med at kysse ham, han lag sine hænder på hans kinder og nød meget at være så tæt på ham "eller du kan tænke det" tilføjede han lidt forsent, men var ligeglad med det. han var bare lykkelig over at Mike blev forelsket i ham, selv om han stadig syntes at han selv var et monster |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:16 | |
| mike så han også rødmede og smilte lidt af det, han blev så glad af de ting han sagde og smilte stort da han mærkede hænder, han kyssede stadig med og lage stille sine hænder på han bryst, han lukkede øjnene og nød virkelig at være tæt på ham, tanken om at være han kærste fløj stadig rundt i hans hovede og det virkede næsten uvirkeligt, han så på ingen måde adam som et monster, men som en fantastisk person. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:22 | |
| Adam smilte og kyssede lidt videre inden han stoppede kysset og så op på uret "klokken er mange, du må være træt" sagde han og vende stille sit blik mod Mike og kunne ikke lade være med at smile når han så på ham, han tog stille hans arme og lag dem rundt om sin halsen. han tog derefter fat i hans lår og løftede ham op til sig "lad os få dig smidt i seng" sagde han og grinte lidt over det, mens han gik ind af en gammel dør hvor der stod en lidt halv gammel seng. han gik stille der hen og bøjede sig hen over den og gav slip på Mike's lår, for at få ham af sig |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|