|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 10:21 | |
| mike's mor så lidt overrasket på ham og lage hovedet på skrå, hun så efter ham ig rystede lidt på hovedet. mike sad og snakkede på louise eller mere til louise, han vendte hurtigt sit blik mod adam da han kommer ind og smilte stort, louise så på ham med et glad smil og grinte stille. mike's smil forstavndt med det samme da han så adams triste blik og bed sig nervøst i læben, han lyttede til hvad han sagde og så lidt på sderes hænder da adam kyssede dem "en hel uge..." hviskede han stille og så op på ham igen, han så ind i hans øjne med et trist blik "hv...hvorhenne skal du spille? og skal det være en hel uge?" spurgte han og kunne ikke lide tanken om at adam skull evære væk i en hel uge uden ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 10:25 | |
| Adam så over på Louise og smilte lidt, inden han vende sit blik mod Mike og kunne ikke lade være med at smile "jeg skal til La og skal spille et par gange, også skal min kæreste med mig" sagde han og hviskede til sidst, inden han vende sit blik mod Louise igen og lag sit hoved på skrå "hvis det er okay at jeg kidnapper din bror i en uge" sagde han og kunne ikke lade være med at grine stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 10:34 | |
| mike lage hovedet lidt på skrå da han begyndte at smile og så lidt på louise, han vendte hurtigt blikket hen på adam igen og måbede "seriøst?...La? med din kæreste..altså mig?" spurgte han helt forbløffet og smilte stort, han så hurtigt på louise med et bedende blik. louise så på adam og mike med at lille smil, hun rykkede til på sig og nikkede så lidt tøvende, man kunne godt se poå hende hun kun tøvede for sjovt. mike kunne ikke lade være med at grine lidt og smilte glad, han vendte blikket hen på adam og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 10:41 | |
| Adam nikkkede "det mor syntes også det var en god idé, så det er ikke kun mig du snak takke når du kan få nogle ord ud" sagde han og så på Louise og grinte, han rykkede sig hen til hende og rykkede sit hoved hen mod hendes øre "godt klaret, han kan godt lære at blive drillet lidt" hviskede han til hende og lo derefter og så hen på Mike med et stort smil på læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 10:56 | |
| mike smilte stort "har mor gevet lov?...jeg skal til la med min elskede adam.. tak louise for du har gevet mig lov at tage afsted også" sagde han med stor glæde og grinte, han så på adam og lage hovedet lidt på skrå da han hviskede noget til louise. louise så på adam og smilte glad, hun nikkede og klappede lidt hakket med hænderne. mike smilte skævt og kløede sig lidt i nakken "hvad hviskede du til hende?" spurgte han lidt forvirret og så spørgende på adam, han så skifte hvis på adam og louise og var nysgerrig over hvad det var der var blevet hvisket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:02 | |
| Adam nikkede "jepp.. din mor har givet dig lov, så du skal takke hende" sagde han og så på Louise og grinte lidt og så på Mike og rystede på, og lag sine arme over kors og hævede det ene øjenbryn "det er min og Louises hemmelighed.. ikke deres højhed ?" sagde han og så skiftevist på dem, inden han kravlede hen til Mike og kyssede ham blidt på munden og smilte stort "husk at takke hende, men jeg har lovet at holde dig fra at ryge og tage stoffer og drikke" sagde han og så drillende på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:09 | |
| mike nikkede og smilte stor "jeg skal nok huske at takke hende..." sagde han og smilte stort, han så på lousie og rystede lidt poå hovedet, han vendte blikket på adam igen "du skal ikke have hemmeligheder med min søster...ikke når jeg ikke ved hvad det er" grinte han. louise grinte bare og nikkede til alt det adam sagde. mike fulgte adam med blikket og smilte skævt, han nød kysset meget og lage sin hånd på hans kind, han så ind i hans øjne og smilet lidt skæbtisk "jeg skal nok holde mig fra rygning og stoffer.. men jeg mp da godt få nogle øl en gang i mellem?" spurgte han og lage hovedet lidt på skrå, han grinte lidt over hans drillerig, han var jo sikker på adam bare lavede sjovt med det med at drikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:15 | |
| Adam så på ham og grinte lidt "hvis du ved det er det jo ingen hemmelighed" hviskede han og kyssede ham igen, mens han tænkte lidt over det "det finder vi ud af skat" hviskede han og kyssede ham ømt på munden igen, og kunne godt lide at Louise holde med ham i alt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:22 | |
| mike grinte lidt og betratede ham "nej men det er ikke fair du laver hemmeligheder med min søster...hun kan jo ikke lige pludselig komme til at fortælle mig det" hviskede han og nød kysset "jeg lover ikke at blive fuld" hviskede han stille og kunne godt lide adam kaldte ham skat, han kyssede ømt med og kørte stille sin hånd igennem hans hår og videre ned i hans nakke, han rykkede sig lidt tættere på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:34 | |
| Adam nikkede "det er derfor det er godt at fortælle din søster ting" hviskede han og så over på Louise og smilte stort, inden han vende blikket mod Mike inde "vi finder ud af det" sagde han og nød hans berøringer, han kyssede ham en enkel gang på panden og trak sig modvilligt tilbage "din søster" hviskede han og rystede på hovedet af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 11:53 | |
| mike nikkede stille og grinte lidt, han betragtede ham lidt "okay..vi finder ud af det.." hviskede han stille og så lidt hen på louise, han så på ham igen og nød kysset, han bed sig lidt i læben og vendte blikken hen på louise, han nikkede stille og så på adam igen med et lille smil "undskyld..." sagde han stille og rejste sig op "havde mor ikke lavet kakao?" spurgte han få at skifte emne, han rækte ham sin hånd og smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:01 | |
| Adam så op på ham og tog hans hånd mens han nikkede "jo, hun er ikke særlig hurtigt i køkkenet" sagde han og grinte lidt over det, han rejste sig op og lag derefter sine arme om livet på ham og kyssede ham en enkel gang på munden "jeg elsker dig" hviskede han og vende blikket mod Louise, han bukkede for hende og smilte samtidigt "deres højhed" sagde han og smilte bare, mens han stadig havde en arm om livet på Mike |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:08 | |
| mike så på ham og rystede stille på hovedet "hun har været hurtig...men her på det sidste har han været meget langsom..." sagde han med et skulder træk og grindte lidt af det, han mærkede hans arme og nød kysset meget "jeg elsker også dig" hviskede han stille og så på ham med et lille smil, han så på louise og smilte stille til hende. louise så på dem og smilte stort, hun løftede sin hånd op og fik det til at ligne hun vinkede. mike betragtede louise lidt, men vendte så blikkket på adam igen og kyssede ham stille på kinden, han så lidt hen mod døren og lænede sit hovede mod hans skulder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:16 | |
| Adam så ned på Mike og smilte, han kyssede ham en enkel gang i håret "jeg elsker dig mest" hviskede han og lag sine arme tæt omkring ham, og lukkede sine øjne langsomt i mens han gabte højt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:25 | |
| mike betratede ham med et lille smil og nød kysset "nej..jeg elsker dig mest" hviskede han stille og lage stille sine arme om hans nakke, lyttede til hans gab "er du træt?...du kan få kaffe hvis det er?" spurgte han og smilte til ham, han så lidt hen på louise der så ud til at sove, han smilte stille og vendte blikket mod adam igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:30 | |
| Adam så på ham og rystede på hovedet "jeg elsker dig mest" hviskede han og kyssede ham blidt på næsen og nikkede træt, og prøvede at holde et gab tilbage og så ned på ham "kaffe lyder godt" sagde han og smilte til ham, inden han kyssede ham blidt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:37 | |
| mike sukkede opgivende og rystede på hovedet "jeg elsker dig mest" hviskede han stille og nød kysset, han så op på ham og lage hovedet lidt på skrå, han kyssede stille med, men slap kysset lidt efter "så skal du have kaffe" sagde han stille og slap ham stille, han kom stille ud af hans greb og tog begge hans hænder "vi smutter ud til mor.." sagde han til louise som blot sov videre, han træk rolig adam med ud i køkkenet og hen til bordet hvor der var dækket op til os. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:44 | |
| Adam så tilbage på Louise mens han gik med Mike, han bed blidt efter ham i nakken han stoppede da de var nået ud i køkkenet. Adam så sig omkring og smilte mens han bare gik med ham, han tog sine hænder fri fra mike og satte sig stille ned på en af stolene og så op på Mike og smilte stort "det må vi diskuter om sener" sagde han og hentydet til hvem der elskede hvem mest |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 12:57 | |
| mike så sig lidt omkring i køkkenet og smilte skævt, han vendte blikket på ham og satte sig ned på stolen ved siden af ham "jaja det bliver en lang diskution...for jeg har ikke tænkt mig at give op" sagde han mundert og smilte glad tuil ham, han tog en kop og kaffe bønnerne "jeg ved ikke hvordan du vil have din kaffe så du må selv blande den" sagde han og tog den ene kande med varm vand hen til ham også, han smilte sødt til ham og betragtede ham imen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:10 | |
| Adam rystede på hovedet "det er nået du tror" sagde han og begynde at blande sin kaffe sammen, han så over på Mike og smilte stort til ham. han drak lidt af sin kaffe og lag sin hånd på bordet ved Mike, og satte koppen på bordet igen og betragtede Mike "jeg må også snart heller gå" hviskede han og vende sit blik ned mod koppen og bed sig let i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:24 | |
| mike grinte stille og rystede på hovedet "det er noget jeg ved" sagde han og fulgte alle hans bevægelser med blikket, han tog stille hans hånd og tænkte sig lidt om "må jeg ikke komme med?...jeg vil ikke være her alene...ikke når far kommer hjem" sagde han imens han betragtede ham, han så lidt på koppen, men vendte så blikketr ned på gulvet, han havde ikke lyst til at være væk fra adam, han træk sine ben op til sig og lage sine arme om dem, han vendte blikket op på ham igen og lage sin hage på sine knæ. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:29 | |
| Adam bøjede sig hen mod ham og kyssede ham i håret "selvfølgelig må du det, men jeg skal lige hjem til min eks. og hente mit tøj" sagde han og drak det sidste af sin kop og rejste sig op, han gik elegant ind til Louise og kyssede hende blidt på kinden "godnat deres højhed" hviskede han inden han gik ind til Mike igen og lag sit hoved på skrå og så på ham, han lag sine hænder ned i sine lommer og bed sig let i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:37 | |
| mike lukkede stille øjnene da han mærkede kysset "tak...og okay" sagde han stille og åbnede sine øjne, han så efter adam og smilte lidt, louise smilte svagt da han kyssede hende på kinden og sov trygt videre. mike rejste sig op da han fik øje på adam igen og gik stille hen til ham "du blev egentlig meget hurtigt træt?" sagde han lidt undrende og så lidt lidt på hans fødder, han vendte så blikket op på ham igen og lage hovedet på skrå med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:43 | |
| Adam nikkede "vi var jo også længe oppe i går" sagde han og gik ud for at tage sine sko på, han tog et papirer og en kuglepen op af lommen og skrev sin adresse på papiret. han gik så hen til Mike og smilte "her skat, så har du min adresse, en af vejene på vejen på den anden side af centeret. så vil jeg lige tage hen og hente mit tøj" sagde han og kyssede ham blidt på mundenn, han gik hen til køkkenet og så på Mike's mor "jeg smutter nu Fru. vi ses jo nok snart igen" sagde han og smilte til hende, inden han gik hen til hoved døren og gik ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 24 Jan 2010, 13:58 | |
| mike fulgte efter ham og så på ham, han tog imod papiret og så på det "okay..så ses skat" sagde han og nød kysset meget. mike's mor så hurtigt hen på ham og nikkede med et smil "hyggeligt at møde dig.." sagde hun og så efter ham. mike fulgte efter adam hen til døren og så efter ham, han lukkede stille døren og så på papiret igen med et lille smil, han gik ind på sit værelse og trak sin trøje af, han fandt posen med skjorten og tog den på, han så lidt ned af sig selv og grinte lidt af sig selv. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|