Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:33

mike nikkede med et mundert smil og betragtede ham, han så sit hus og lage hovedet lidt på skrå, da bilen stoppede klikkede han selen op og så lidt efter adam, han så lidt på sit hus og bed sig tænksomt i læben, men da han hørte døren blive åbnet så han med det samme på adam, han så på gaverne og smilte skævt "så ville du købe en gave til mig...og endna også en til louise...det bliver hun glad for" sagde han mundert og så på ham, han to gaverne og steg ud af bilen "okay det skal jeg nok...jeg kommer så hurtigt jeg kan..." sagde han og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:38

Adam smilte lidt og lukkede sine øjne i da han kunne mærke hans læber mod sin hud
"hils din mor og far og prinsessen fra mig" sagde han
og lukkede døren døren efter Mike og gik hen og satte sig ind og kørte væk, han stoppe på parkeringspladsen og låste døren efter sig og gik hen mod sin lejlighed med sine poser i hænderne. han smilte lidt da han så en stor lastbil foran bygningen til sit hus, han gik hurtigt der hen og op i sin lejlighed og så sig omkring og kunne godt lide at der begynde at ligne en lejlighed. han gik ud i køkkenet og satte poserne inden han gik ind i stuen og tog sit tøj i poserne igen og satte dem ind i sit soveværelse, mens han fortalte mændene hvordan alt skulle stå. han så sig omkring og kunne godt lide at de var så hurtige til at tage tingene op i lejligheden og sætte tingene op,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:52

mike så efter ham og smilte lidt for sig selv, hna gik hen til huset og gik ind uden at banke på eller noget "hej mor..." råbte han uden at regne med et svar og gik ind på louises værelse, han så hun sad over ved vinduet og så ud, han gik hen til hende og satte sig på gulvet ved hendes side "hej louise...jeg har en have til dig fra adam...og jeg skulle også hilse..." sagde han til hende og så lidt på hendes gave, han pakkede den stille op for hende og så den flotte prinsessekrone, han vidste den til hende "se en prinsesse krone...så kan man virkelig se du er en prinsesse" sagde han glad og gav hende kronen på, han smilte glad og hentede et spejl og vidste hende hendes spejlbillede, louise stirrede ind i spejlet og blev rød i kinderne, hun smilte glad og klappede en gang i hænderne da hun ikke kunne styre sine arme mere en det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:59

Adam gik stille ud og begynde at sætte madet i i køleskabet, han gik derefter ud i stuen og smilte stort da han syntes det så vildt flot ud. han gik derefter ind i sit sove værelse og smilte lidt, han tog sine poser med tog og begynde at lægge det ind i kæleskab
*der skal tøjet være, så længe jeg har nået* tænkte han
og kunne ikke lade være med at smile af det, lidt efter var mændende færdige med at sætte tingene om. Adam gav dem nogle `drikkepenge´ inden de gik ud af hans lejlighed, han satte hurtigt i dæmon løb og løb rundt for at få pakket alle sine ting ud som han havde fra sin gamle båd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:07

mike betragtede sin søster og lage hovedet på med et smil, han så så på sin egen pakke "adam og jeg var ude og købe møbler til hans nye lejlighed...og ved du hvad?...jeg var så dum og klodset at jeg væltede et tv og ødelage det...men adam tog alt skylden og fik skæld ud i stedet for mig.. han er så beskyttende og dejlig..men mine vane med hele tiden at sige undskyld generede ham vist lidt..men han elsker mig stadig..han er fantastisk" forklarede han imens han åbnede sin gave, da han så armbåndet blev han helt rød i kinderne "hvor er det flot.. " mumlede han for sig selv og tog det på, han smilte mundert "jeg har fundet lykken louise...min smukke adam har givet mig alt hvad jeg nogensinde kunne ønkse mig" sagde han glad og betragtede armbåndet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:12

Adam så sig omkring i lejligheden og smilte lidt over hvor flot den havde blevet, han kørte en hånd igennem sit hår og gik ind i sit soveværelse og hentede nået nyt tøj. han gik derefter ud på badeværelset for at tage et bad, og tænkte på at Mike nok kunne låse sig selv ind. han tog sit tøj af og smed det i en vaskekurv og gik derefter ind under bruseren og begynde at vaske sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:21

mike rejste sig op "jeg går nu louise...jeg skal nok hilse adam fra deres højhed" sagde ahn glad og kiyssede han på kinden, han gik ud i køkkenet og så sin mor "jeg mor...jeg skulle hilse fra adam...og han har gevet mig og louise gaver..louise fik en flot krone..." sagde han mundert og gik hen til hende "og jeg fik et armbånd" sagde han og vidste hende sit armbånd, mikes mor så lidt ¨på mike og vente kort blikket på hans armbånd "det er flot mike...du må endelig hilse adam fra mig...men mike...du skal ikke komme hjem imorgen...din far har drukket sig fuld hele dagen og ers tadig igang...så smut hurtigt med dig jeg tager louise med en til en af mine veninder" forklarede hun ham med en alvorlig stemme, mike så på hende og nikkede stille "okay..så ses vi jo nok" sagde han stille og skyndte sig ud af døren, han løb mod adams lejlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:25

Adam stod bare i bruseren og øvede sig på en ny sang, mens han vaskede sit hår så det skummede totalt meget. han sang videre på sin sang og rødmede lidt da han havde skrevet den til Mike, han gik stille ud af badet og tog et håndklæde om livet på sig og tog et andet og tørrede sit hår i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:39

mike kom hurtigt til hans lejlighed og skyndte sig op ind og videre op af trappen, han stoppede ved døren til han lejlighed og fandt nøglen adam havde gevet ham op, han låste drøen op og åbnede døren, han tog sine sko af og luntede ind i stuen, han så måbende rundt "jeg er her nu skat" sagde han overrasket og så rundt på alle tingene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:44

Adam hørte døren blive åbnet og smilte stort da han hørte Mike's stemme
"jeg kommer om lidt, der er mad og drikke i køleskabet" råbte han ud til ham
og kastede håndklæderne over i vaskekurven og tog sit tøj på, han børste hurtigt sit hår og gik ud til Mike
"blev i glade for gaverne ?" spurgte han om
og rodet sig lidt i håret så det ikke var så fladt

(Tøj :: http://www.autostraddle.com/wp-content/uploads/2009/12/adam_lambert_6.jpg)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:54

mike hørte ham og smilte glad "okay...jeg skal ikke have noget lige nu" sagde han højt og så sig omkring med et fascineret smil, han så hen på adam da han kom ind til ham "jaaa...tusind tak min skat...det er sådan et flot armbånd..og hendes krone var utrolig smuk" sagde han glad og gik hen til ham, han så på hans hår og kørte stille sin ene hånd igennem han hår "tusind tak for gaven...og jeg skulle hilse fra mor og Louise" sagde han stille.

//jeg smutter nu godnat ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:59

Adam lag stille sine arme om ham og så ned på ham med et smil på læben
"det lyder jo godt, så længe du er blev glad" hviskede han
og nød at mærke hans fingere i sit hår, han bøjede sig stille ned over ham og kyssede ham blidt på munden og lukkede sine øjne lidt i. han smilte lidt uden at åbne sine øjne
"hvad syntes du så nu ?" hviskede han
og hentydet til sig lejlighed

//okay//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 03:27

mike lage stille sinene arm på hans brystkasse og puttede sig ind i hans favn, han smilte glad til ham og betragtede ham "jeg er blevet meget glad" sagde han stille og roede ham blidt i håret med den ene hånd han stadig havde i hans hår, han kyssede forsigtigt med og nød at mærke hans læber mod sine, han ville ikke bryde kysset da han spurgte ham hvad han syntes om lejligheden så han var stille *jeg synes det er blvet rigtig flot nu er det et værdigt sted for dig min skat...og du ser vildt lækker ud i det tøj* tænkte han i håb om et adam hørte det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 03:56

Adam smilte stort da han var glad for at han var blevet glad, han lag stille sine arme tætter om ham og slap kysset lidt
"så skal jeg jo ikke tage det af" grinte han
og forsatte hurtigt kysset igen, og nød at havde Mike hos sig igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:20

mike smilte stort og stod tæt op af ham, han betragtede ham og grinte kort, men kun kort da han kyssede med med det samme *det må du nød til..vi har jo en aftale..her i aften* tænkte han og nussede ham blidt ned i nakken, han var på ingen måde bange lkængere for at kysse med, nu nød han det bare fuldt ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:27

Adam smilte lidt
"ja jeg har jo lovet dig" hviskede han
og træk ham tætter på sig og blev ved med at kysse ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:31

mike smilte glad i kysset og kyssede med *nemlig det har du...* tænkte han og kørte sin anden hånd op om din nakke også, han var glad for at være tæt på adam igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:35

Adam smilte svagt og blev ved med at kysse ham, han lod sin ene hånd glide op under hans trøje eller mere Adam's trøje. og nusse ham op og ned af siden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:41

mike smilte stille i kysset og nød virkelig hans kys, han mærkede hans hånd op under trøjen og fik lidt kuldegysninger, men han nød det meget, han nussede ham blidt i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:49

Adam blev ved med at kysse ham
"tørsting, sulten ?" spurgte han om
og blev ved med at kysse ham, han pressede ham tætter på sig og smilte lidt og blev ved med at kysse ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:56

mike hørte ham og smilote lidt, han rystede en smule på hovedet imens han blev ved med at kysse, han mærkede tydeligt hans krop mod sin egen krop og blev ved med at kysse med, han nød det virkelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:59

Adam slap stille hans læber og tog fandt i hans trøje og tog den stille af ham og bed sig i læben, han lod den falde ned på gulvet inden han begynde at kysse ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:07

mike så lidt på ham og smilte glad, han lod ham bare trække trøjen af ham og stilte sig med det samme helt tæt på igen, han smilte glad og kyssede med igen, han lukkede sine øjne og holdte blidt om hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:17

Adam smilte og ville ønske Mike kunne høre hans tanker
"du er så smuk" hviskede han
og lag sine arme tæt omkring ham, han lod sit ene ben glide imellem hans og smilte imens han bed ved med at kysse ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:30

mike rødmede svagt ved komplimenten og smilte stille *i lige måde* tænkte han og åbnede øjnene på klem, han mærkede hans ben mellem sine og rødmede mere, han holdte sig forsigtigt tættere på ham og gjorde kysset lidt vildere, han lukkede øjnene helt igen og smilte stille i kysset.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 24 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 24 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: